Rozkłady tramwajowe – 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
A jaka była frekwencja w tych nocnych kursach? Bo były one tylko dla jadących na Bródno lub Ochotę w zasadzie.
Tylko postojów na drugiego na Kawęczyńskiej nie zorganizujesz. Więc nie da rady wydłużyć 3 do 13 minut.Przecinak pisze: ↑30 sie 2024, 22:50Jeśli TW miało tak niski plan na sierpień to np. na takim 28 nie można było dołożyć brygady? W godzinach szczytu na Kawęczyńskiej były po 3 minuty postoju. Dołożenie jednej brygady pewnie by pozwoliło wydłużyć postoje do 10 minut.Tramwajowy wakacyjny plan powszedni po zamknięciach Kercelaka i Puławskiej spadł do takiego poziomu, że dałoby się trzy takie 79 uruchomić od ręki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na drugiego nie, dlatego napisałem o 10 minutach czyli częstotliwości kursowania linii w godzinach szczytu. Pierwszy rusza w trasę, drugi wjeżdża na pętlę.
BTW w zeszłym roku, przy okazji zamknięcia Wolskiej, na Kawęczyńską jeździło 73 i niektóre brygady tego 73 miały rozkładowo po 5 minut postoju na drugiego.
Przecież 73 nie jeździło na solówkach to jak się mieściło?
Pamiętam, że jeździły Swingi, ale czy to było planowo, to nie pamiętam.
1. Najpierw się układa koordynację na sieci, z której wychodzi wartość postoju. I jego ewentualnie można wydłużyć o wartość taktu jeśli jest miejsce na dwa pociągi na pętli. Zwiększenie postoju 28 z 3 do 10 minut rozwaliłoby koordynację.
2. Prawy peron na Kawęczyńskiej ma ok. 40 metrów. Czyli postojowe na drugiego jest możliwy tylko przy obsłudze wyłącznie przez komplet 134N. Jak było takie rozwiązanie raz wdrożone, to były dyskusje z Zakładami by nie robiły tam nieplanowych podmian, z miernymi efektami.
2. Prawy peron na Kawęczyńskiej ma ok. 40 metrów. Czyli postojowe na drugiego jest możliwy tylko przy obsłudze wyłącznie przez komplet 134N. Jak było takie rozwiązanie raz wdrożone, to były dyskusje z Zakładami by nie robiły tam nieplanowych podmian, z miernymi efektami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zjazdy 74 o 3 w nocy z Wyścigów na Żoliborz są boskie. Ten ostatni na bramę dojeżdża 3:44, a o 4:19 jedzie w drugą stronę. Serio między 3 a 5 w nocy 3 wozy nie mogły zostać na Wyścigach albo wyjątkowo zjechać na Mokotów?
ŁK
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Fizycznie ten sam pojazd? Wątpię.Łukasz pisze:Ten ostatni na bramę dojeżdża 3:44, a o 4:19 jedzie w drugą stronę.
I jakie to ma znaczenie?michael112 pisze:Fizycznie ten sam pojazd? Wątpię.Łukasz pisze:Ten ostatni na bramę dojeżdża 3:44, a o 4:19 jedzie w drugą stronę.
ŁK
Większych problemów do rozważań nie ma niż zjazdy które mają miejsce tylko w jedną noc na linii zastępczej? Jeszcze bym to zrozumiałem jakby to miało się tyczyć linii regularnej.
Dlaczego miałbyś o tym decydować?Bywalec pisze:Większych problemów do rozważań nie ma niż zjazdy które mają miejsce tylko w jedną noc na linii zastępczej? Jeszcze bym to zrozumiałem jakby to miało się tyczyć linii regularnej.
ŁK
Nie uzurpuje sobie prawa do decydowania. Uważam to za zwykłą czepliwość z Twojej strony zwłaszcza że to rozkład tylko na jedną noc i nie jest to stały układ gdzie mogłoby to rzeczywiście być słabym rozwiązaniem o innych aspektach już nie wspominając.
Rozumiem.Bywalec pisze:Nie uzurpuje sobie prawa do decydowania. Uważam to za zwykłą czepliwość z Twojej strony zwłaszcza że to rozkład tylko na jedną noc i nie jest to stały układ gdzie mogłoby to rzeczywiście być słabym rozwiązaniem o innych aspektach już nie wspominając.
W ogóle wydaje mi się, że jak już patrzymy na to, że to linia zastępcza i to jeszcze jadąca z Pl.Narutowicza, to nikt po północy jej nie znajdzie. No więc całość została przygotowana właśnie w taki sposób.
Można było przetestować pętlę przy Muranowskiej, a dalej pojechać Nowowiejską do Wołoskiej i Wierzbna/Wilanowskiej, a nie puszczać ją w kontraruchu metra.
ŁK
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Nie znałem słowa "kontraruch".Łukasz pisze: ↑19 paź 2024, 21:15Rozumiem.Bywalec pisze:Nie uzurpuje sobie prawa do decydowania. Uważam to za zwykłą czepliwość z Twojej strony zwłaszcza że to rozkład tylko na jedną noc i nie jest to stały układ gdzie mogłoby to rzeczywiście być słabym rozwiązaniem o innych aspektach już nie wspominając.
W ogóle wydaje mi się, że jak już patrzymy na to, że to linia zastępcza i to jeszcze jadąca z Pl.Narutowicza, to nikt po północy jej nie znajdzie. No więc całość została przygotowana właśnie w taki sposób.
Można było przetestować pętlę przy Muranowskiej, a dalej pojechać Nowowiejską do Wołoskiej i Wierzbna/Wilanowskiej, a nie puszczać ją w kontraruchu metra.