Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Ktokolwiek, byle nie chińczycy
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
- ZielonyJamnik
- Posty: 997
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ktokolwiek, byle Yutong
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jak za długi skoro maksymalna długość to 18,75 a on ma 18,72.
Poza tym wciąż nie ma homologacji.
Poza tym wciąż nie ma homologacji.
W przypadku autobusów przegubowych MZA chcą nabyć autobusy o długości w przedziale 17,5-18,2 metra, w układzie drzwi 2-2-2-2, które również będą ładowane wyłącznie poprzez złącze plug-in.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Trochę bez sensu i proszenie się zmianę zapisu SIWZ.
- ZielonyJamnik
- Posty: 997
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Zawsze po zapytaniu oferenta SIWZ może się zmienić.wincenty pisze: ↑06 wrz 2024, 10:44Jednak w przypadku przegubów odpada - za długi!
https://busnex.pl/autobusy-miejskie/u18/
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Pytanie czy infrastruktura zajezdni przystosowana jest do takiej długości...ZielonyJamnik pisze: ↑06 wrz 2024, 11:07Zawsze po zapytaniu oferenta SIWZ może się zmienić.wincenty pisze: ↑06 wrz 2024, 10:44Jednak w przypadku przegubów odpada - za długi!
https://busnex.pl/autobusy-miejskie/u18/
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Te parę centymetrów nie robi różnicy (Nie powiedziała żadna kobieta)
No nie, parę, tylko 72, względem SU18 IV... Do tej pory wystrzegano się u nas takich ponadwymiarowych rozmiarów, co zresztą ma odzwierciedlenie w SIWZ...
A wbrew takim powiedzonkom, to dla kobiety rozmiar aż takiego znaczenia nie ma
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A co było tym eMANenom w stolicy pomorskiego?
Bardziej niż na marce to skupiłbym się na niezawodności pojazdów.
Co ciekawe, Gdańsk ogłasza przetarg na elektryczne przeguby do 18,75 m...
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84617.html
BTW: Su18IV E ma dokładnie 18 metrów, eCitaro G i MAN LionsCity E G po 18,1 m....
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84617.html
BTW: Su18IV E ma dokładnie 18 metrów, eCitaro G i MAN LionsCity E G po 18,1 m....
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Yutong był aż przerażająco niezawodny w porównaniu do innych testowców. Pytanie jak sprawowałyby się wozy seryjne.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
- ZielonyJamnik
- Posty: 997
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@primoż Żart nie zasięg. Nie starczało na dwie zmiany. Miało być 400km zasięgu, było 200-250km. Oczywiście tłumaczenia, że w Gdańsku dużo wzniesień, kierujący źli, ogrzewanie. Więc skręcono moc, zimą ogrzewano w nocy autobusy prądem z ładowarek, byle wydłużyć zasięg.
No i właśnie chodzi o tą niezawodność. Nie można mówić "Ktokolwiek, byle nie chińczycy". Jeżeli Chińczycy robią, lepszy, niezawodny pojazd to należy go kupić. Nie można być sinofobem. A Yutong pokazał na testach, że to bardzo dobry autobus i jeżeli dostarczą takie same jak ten demonstracyjny to będzie dobry zakup. Na pewno to lepszy zakup niż Solbusów, Ursusów czy Nova Media...
No i właśnie chodzi o tą niezawodność. Nie można mówić "Ktokolwiek, byle nie chińczycy". Jeżeli Chińczycy robią, lepszy, niezawodny pojazd to należy go kupić. Nie można być sinofobem. A Yutong pokazał na testach, że to bardzo dobry autobus i jeżeli dostarczą takie same jak ten demonstracyjny to będzie dobry zakup. Na pewno to lepszy zakup niż Solbusów, Ursusów czy Nova Media...
Mkną po koleinach zielone jamniki...