Awarie i utrudnienia w metrze
Moderator: JacekM
Jak to są tylko jakieś przekazy wewnętrzne które są przypadkiem ludziom udostępnianie, to ja już w ogóle nie wiem jak z ZTM mogą być w stanie pracować przy takich danych.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Na Kabatach skończyła się właśnie 20-minutowa przerwa w kursowaniu metra, oczywiście komunikacji zastępczej brak, za to beztrosko odjechały sobie na zwykłych trasach przegubowe 504 i 710.
Jeżeli przerwa trwała tylko 20 minut to czego byś oczekiwał?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No tego jeszcze brakowało, żeby z jeżdżącego co pół godziny 710 ściągać autobusy bo 20 minut metro nie jechało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A bo to raz tak było?Glonojad pisze:No tego jeszcze brakowało, żeby z jeżdżącego co pół godziny 710 ściągać autobusy bo 20 minut metro nie jechało.
ŁK
Czyli mieli ściągnąć autobus z 504, żeby jeździł wzdłuż metra, bo jak jeździ poprzecznie, to jest źle? Dość już absurdalnego ściągania autobusów z 504, 136 czy 503, które stanowią naturalną alternatywę dojazdu.Placuszek44 pisze:Na Kabatach skończyła się właśnie 20-minutowa przerwa w kursowaniu metra, oczywiście komunikacji zastępczej brak, za to beztrosko odjechały sobie na zwykłych trasach przegubowe 504 i 710.
ŁK
Ja natomiast trochę nie rozumiem, dlaczego, z tego co zauważyłem, na zetki za metro są ściągane głównie całki, a nie dodatki. To nie lepiej zaproponować kierowcy który np. niedługo kończy dodatek czy by nie chciał dłużej pojeździć za metro zamiast ściągać całkę, która jest bardziej potrzebna gdzie indziej ?
Nie każdy kierowca się zgodzi bo może mieć swoje plany i nie móc pracować dłużej.mb112 pisze: ↑24 wrz 2024, 16:09Ja natomiast trochę nie rozumiem, dlaczego, z tego co zauważyłem, na zetki za metro są ściągane głównie całki, a nie dodatki. To nie lepiej zaproponować kierowcy który np. niedługo kończy dodatek czy by nie chciał dłużej pojeździć za metro zamiast ściągać całkę, która jest bardziej potrzebna gdzie indziej ?
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Właśnie nie można ściągać z dodatków, tylko w brygad całodziennych. Otóż kierowca ma coś takiego jak czas pracy i musi się rozliczyć z dobowych odpoczynków.mb112 pisze: ↑24 wrz 2024, 16:09Ja natomiast trochę nie rozumiem, dlaczego, z tego co zauważyłem, na zetki za metro są ściągane głównie całki, a nie dodatki. To nie lepiej zaproponować kierowcy który np. niedługo kończy dodatek czy by nie chciał dłużej pojeździć za metro zamiast ściągać całkę, która jest bardziej potrzebna gdzie indziej ?
Przykład
Kierowca pracujący na dodatku.
Zaczął popołudniu o godzinie 13:05 i skończył pracę o 18:30. Musi zrobić 11h odpoczynku czyli od 5:30 następnego dnia może dopiero pracować.
Wyobraź sobie, że jakby następnego dnia miał w grafiku na 6:10, a dzień wcześniej jeździł 2h dłużej, to by skończył o 20:30 i rano byłby niedopuszczony do pracy, bo może ją dopiero zacząć o 7:30.
Natomiast kierowca z brygady całodziennej jest bardziej elastyczny. Możesz go wysłać tu czy tam i nic nie będzie przekraczał w swoim czasie pracy, bo kończy np o 22:45
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Szczerze mówiąc to planowanie przejścia ze zmiany B na zmianę A z dnia na dzień to jest jednak dość abstrakcyjne.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Dodatkowicze A+B jeżdżący tym trybem od poniedziałku do piątku kłaniają się w pas.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
No ale tym to się przede wszystkim czas pracy kończy (choć oczywiście jest on powiązany z odpoczynkiem dobowym)
Faktycznie, z tego co widzę, to ci co jeżdżą na dodatkach A+B to mają na styk te 11h odpoczynku dobowego, np. 19.40-7.01, 19.28-6.48. No ja to w ogóle nie rozumiem, jak można chcieć tak jeździć, no ale co kto lubi...
Nie czas pracy a odpoczynek dobowy właśnie. Przerwa pomiędzy dodatkami nie jest wliczana do czasu pracy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem