A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Wspaniale, ale to nie można skorzystać np. z 186? Wszystkie przystanki, łącznie z Winnicą i Grzymalitów mają bezpośrednie połączenie z EC Żerań, WSZYSTKIE i to naprawdę z dobrą częstotliwością...
Faktycznie, o ile można jeszcze zrozumieć dodawanie przystanków, gdzieś, gdzie powstały np. jakieś nowe bloki czy obiekty handlowe (chociaż w wielu przypadkach trzeba by wreszcie przestać udawać, że dana linia jest przyspieszona), to tutaj wygląda to faktycznie na czyiś indywidualny interes i liczenie na to, że nikt nie zauważy. 509 to jedna z kluczowych linii i w tym przypadku faktycznie z dokładnie każdego przystanku na wcześniejszym odcinku można bez przesiadki dojechać 211 albo 186.
Ciekawe czy ktoś wreszcie zdecyduje się zrobić kiedyś porządek z liniami 400/500, tzn. wytypować kilka, które będą mieć ograniczoną liczbę przystanków i nie będą dodawane przy każdej możliwej okazji, a resztę zmienić na zwykłe.
Ciekawe czy ktoś wreszcie zdecyduje się zrobić kiedyś porządek z liniami 400/500, tzn. wytypować kilka, które będą mieć ograniczoną liczbę przystanków i nie będą dodawane przy każdej możliwej okazji, a resztę zmienić na zwykłe.
Czy wtedy jakiś czerwony by się ostał?
Dojechać do EC Żerań, owszem, ale odjechać w kierunku Pragi 211 lub 186 to już gorzejmb112 pisze: ↑26 wrz 2024, 20:19Faktycznie, o ile można jeszcze zrozumieć dodawanie przystanków, gdzieś, gdzie powstały np. jakieś nowe bloki czy obiekty handlowe (chociaż w wielu przypadkach trzeba by wreszcie przestać udawać, że dana linia jest przyspieszona), to tutaj wygląda to faktycznie na czyiś indywidualny interes i liczenie na to, że nikt nie zauważy. 509 to jedna z kluczowych linii i w tym przypadku faktycznie z dokładnie każdego przystanku na wcześniejszym odcinku można bez przesiadki dojechać 211 albo 186.
Ciekawe czy ktoś wreszcie zdecyduje się zrobić kiedyś porządek z liniami 400/500, tzn. wytypować kilka, które będą mieć ograniczoną liczbę przystanków i nie będą dodawane przy każdej możliwej okazji, a resztę zmienić na zwykłe.
Może tu jest pies pogrzebany
Pamiętacie kabaret z linią 500 i ZP Namysłowska? Na przystanku info że obsługuje go linia 500, w karcie drogowej brak przystanku. Następnego dnia na odwrót. . A jak już usunęli ten przystanek na dobre to poszła informacja żeby nie omijać przystanku
Z przystanku EC Żerań korzystają tylko pracownicy rano i po południu. Widać komuś nie pasowało chodzenie na Żerań FSO, by się dostać po południu na Pragę. Tak to mogę rozumieć. Co do dojazdu do Auchan to najlepiej jest od strony Konwaliowej dojechać na pętlę Żerań FSO i z niej podjechać czymś przystanek pod centrum.
Edit:
Zapomniałem o 7xx na pętlę. Wobec tego nie ma żadnych logicznych przesłanek na funkcjonowanie tego przystanku dla 509.
Chyba, że ma to związek z tym?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/09/25 ... tramwajow/
Edit:
Zapomniałem o 7xx na pętlę. Wobec tego nie ma żadnych logicznych przesłanek na funkcjonowanie tego przystanku dla 509.
Chyba, że ma to związek z tym?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/09/25 ... tramwajow/
Tak na szybko to może 409, 414, 503, 504, 511, 517, 523, 525, ale wszystko z ograniczoną liczbą przystanków.
Z kolei 401 i 509 są moim zdaniem na tyle częste, że można by z nich wydzielić dwie linie, przyspieszoną (bardziej niż obecnie) i zwykłą.
Pozostałe to już mało co w ogóle pomijają.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Przy czym 504, 523 i 525 to też na ten moment zatrzymują się na większości przystanków.
Temat jest ciekawy. Tak przy okazji nasuwa mi się pytanie które zadam starszym z forumowiczów: Dlaczego na początku lat 90. zrezygnowano z linii pospiesznych na rzecz przyspieszonych właśnie? Czy tam też nie chodziło o to że status "pospieszny" się zdewaluował na skutek stopniowego dodawania przystanków?
Może czas juź na rewizję i dzisiejszego systemu? Wszak od czasu uruchomienia do likwidacji literowych pospiesznych minęło mniej więcej tyle samo czasu co od uruchomienia pierwszych linii przyspieszonych do dzisiaj.
Była już taka linia, 144.
Ale ogólnie to faktycznie jedyne linie czerwone jakie powinny zostać to takie które mają pokrycie w 100% w czarnej.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
No to czas zrobić z niego linię zwykłą.ashir pisze: ↑26 wrz 2024, 15:23https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/09/26/509-ec-zeran/
509 dostaje EC Żerań, coraz lepiej...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
...i podbić w DS!!!MisiekK pisze: ↑27 wrz 2024, 7:45No to czas zrobić z niego linię zwykłą.ashir pisze: ↑26 wrz 2024, 15:23https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/09/26/509-ec-zeran/
509 dostaje EC Żerań, coraz lepiej...
Żadnego oberka, Jacku Marszałku!!!!11223456789
Nie, straci magię czerwonego numerka...MisiekK pisze: ↑27 wrz 2024, 7:45No to czas zrobić z niego linię zwykłą.ashir pisze: ↑26 wrz 2024, 15:23https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/09/26/509-ec-zeran/
509 dostaje EC Żerań, coraz lepiej...
Przecież teraz i tak większość pięćsetek omija pojedyncze przystanki.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Skrócić do Wschodniego! I zmienić w 103!
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.