Plany remontowe Tramwajów Warszawskich
Moderator: Wiliam
Nie pytałbym "który", tylko "czy w ogóle którykolwiek zostanie zrealizowany"...
Jak dla mnie to wyłącznie wariant 4. Starczy już torowisk z przejazdami przez jezdnie z jednej na drugą stronę. To tylko spowalnia ruch tramwajowy.wincenty pisze: ↑24 wrz 2024, 10:50Ciekawe który wariant wygra:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84798.html
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26927
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Też tak uważam, ale mogę być nieobiektywny
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
https://nowy.bip.um.warszawa.pl/documen ... 5967531980
Lista ograniczeń prędkości dla tramwajów wraz z datami wdrożenia według stanu na 15 lipca br.
Lista ograniczeń prędkości dla tramwajów wraz z datami wdrożenia według stanu na 15 lipca br.
Takie mało aktualne, mamy na przykład ograniczenie na nieistniejącym już torowisku na ul. Wolskiej przy Cm. Prawosławnym.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
Nie ma również podwyższonej prędkości na Gagarina.
Na podstawie dostępnych danych zrobiłem taką statystykę:
Na podstawie dostępnych danych zrobiłem taką statystykę:
Nie przywiązywałbym się specjalnie do tych danych, w szczególności do metrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z 96 punktów, 20 punktów można z tego wypisać a dodać Gagarina jak wspomniał @Leitner98
Tymczasem kończymy III kwartał - spójrzmy na plan remontów który firma publikowała:
Dziwi mnie, że toru postojowego na Banacha nie zrobiono w wakacje jak zawieszono "25" i można było "żonglować" liniami z peronu na peron.
To miały być prace przy ślepym torze prosto bez żadnych zmian w ruchu liniowym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Stawiam, że przełożone na przyszły rok, w cieniu budowy tramwaju do Dw. Zachodniego.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
Bo lepszych danych nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czy w ramach trwającego remontu Jagiellońskiej przystanki PIMOT i Budzińskiej-Tylickiej będą połączone w jeden przystanek pod ALK, czy to dopiero w dalszej przyszłości?
Czyli TW nie inwentaryzuje swojej sieci torowej, tak?
Nie. W opisie jasno wskazano co będzie robione i kto/na czyje zlecenie to będzie robione..
W przyszłości (o ile w ogóle), lol.
Nie no, plany są i nawet przetarg jakiś był:person pisze: ↑30 wrz 2024, 13:31W przyszłości (o ile w ogóle), lol.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 79285.html
Uznałem, nie pamiętając do końca terminu, że może projekt już jest (66 tygodni? Na wyznaczenie przystanku tramwajowego?) to i zrobią przy okazji.