Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5941
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tory wzdłuż płotu na R4 chyba były dłuższe. Przed przebudową wjazd pod płot był zarówno z miasta, jak i Huty.
miłośnik 13N
Zauważyłem, że na Spacerowej, Goworka, Chocimskiej montują (lub już zamontowali) pętle indukcyjne w asfalcie. To kto tam będzie mieć priorytet, tramwaje czy samochody?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Priorytet to program, który powinien mieć informacje o ruchu na całym skrzyżowaniu. Więc lokalizacja pętli indukcyjnych pod asfaltem jezdni nic nie mówi o tym, kto będzie mieć ostatecznie priorytet.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26977
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Za to w drugą stronę 2-3 metry długości więcej potrafią namieszać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Btw na Zawiszy w kierunku Okęcia to pewnie normalne od lat, że ostatnie drzwi drugiego wagonu są całkowicie pozbawione chodnika (a w dodatku widoczności), jeśli 105 stoi za Pesą. A jeszcze wychodzi się wprost na tory.Glonojad pisze:Za to w drugą stronę 2-3 metry długości więcej potrafią namieszać.
ŁK
-
- Posty: 5941
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Stan miejsc postojowych w istniejących zajezdniach obliczany był na wagony klasyczne, poza R4 i wagony13N. Około 250 miejsc postojowych w każdej z dwóch największych zajezdni, zbudowanych po wojnie. Szybko okazało się, że to za mało. Dobudowano torów postojowych, na R4 od Encyklopedycznej, na R3 w narożniku Woronicza/Wołoska. Pamiętam czasy, jak kolejka zjazdowa na Żoliborz sięgała Cmentarza Włoskiego. Zgodzimy się, że wagon pojedyńczy potrzebuje mniej miejsca, niż skład tychże wagonów. Zainteresowani wiedzą, ile metrów bieżących wagonów mieścimy dzisiaj, a ile metrów toru pojedyńczego jest w każdej zajezdni. Inaczej tego nie policzymy.
Nie zdradzam żadnych tajemnic, to są dane ogólnie dostępne.
Nie zdradzam żadnych tajemnic, to są dane ogólnie dostępne.
miłośnik 13N
Widzę że na Parku Olszyna się poprawiło, peron wydłużony, korków tramwajowych nie widać. W końcu się udało:)
Nie przeniosły się na Włościańską?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie zauważyłem, jednak tam prawie zawsze wjeżdżają dwa tramwaje na przystanek, na Olszyna tylko co niektórzy wjeżdżali bardzo rzadko
Do czasu zabrania pierwszej premii będą wjeżdżać na drugiego na Włościańską kierunek Centrum. Później sytuacji wróci do normy do tej z Olszyny
Włościańska kierunek Centrum przyjmie 2 tramwaje wyłącznie w konfiguracji:
Uboot/mały Hyundai/mały Jazz + jakikolwiek inny tramwaj
Lub Skład 105Na + 105Na.
2x Swing/Jazz lub długi Hyundai zastawiają przejście dla pieszych.
Włościańska kierunek Centrum przyjmie 2 tramwaje wyłącznie w konfiguracji:
Uboot/mały Hyundai/mały Jazz + jakikolwiek inny tramwaj
Lub Skład 105Na + 105Na.
2x Swing/Jazz lub długi Hyundai zastawiają przejście dla pieszych.
-
- Posty: 773
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Nie jest to nic fajnego, ale jednak mentalnie łatwiej się zastawia przejście dla pieszych, niż wypuszcza ludzi na jezdnię za wysepką jak to było na Parku Olszyna.
BTW. czy światła na przejściu Broniewskiego przez tory przy przystanku Włościańska też są pod GDDKĄ? Bo są dość skandaliczne.
BTW. czy światła na przejściu Broniewskiego przez tory przy przystanku Włościańska też są pod GDDKĄ? Bo są dość skandaliczne.
Tam jest priorytet. Tylko dla samochodów....
I chyba czas się zacząć do tego przyzwyczajać. Idziemy w kierunku regresu tramwajowego.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 773
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Wczoraj widziałem dwa długie hultaje pięknie blokujące całe przejście dla pieszych, ostatnie drzwi to już chyba na trawniku wypadały. Dziś dla odmiany większość wjeżdżała po jednym i rzeczywiście zrobił się nowy koreczek za węzłem.
Ja za to miałem okazję przejechać się 18 od Ratusza do Służewca - wszystkie światła (czerwone) były dla mojej 18. Jak to się wlekło.