A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1642
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 11 paź 2024, 15:29

Na moście dużo ludzi nie mieszka.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 paź 2024, 13:48

Na moście nie, jednak chcąc zapewnić połączenie Wawer - Wilanów/Ursynów (czy nawet i Mokotów), wypadałoby coś całotygodniowego puścić, bo ludzie będą woleli pojechać przez TŁ/TS, bo po prostu nie będzie im się chciało codziennie w telefonie sprawdzać, gdzie jest autobus i liczyć, którędy pojechać.

Zresztą, na Siekierkowskim też na początku była masakra, 359 się zwała.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 paź 2024, 15:06

Niby tak, ale na Siekierkowskim od pierwszego dnia jeździła linia całotygodniowa, aczkolwiek nie wiem czy dwie, czy tylko jedna. Na pewno całotygodniowe było początkowo 143, które początkowo jeździło na Wilanowską, a potem na Ursynów, troszeczkę przypominając dzisiejsze 148. Potem zostało podzielone na dzisiejsze 148 i 168. Prócz tego było jeszcze 301 (wchłonięte również przez 168), no i 359 (przepoczwarzyło się w 119).

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 paź 2024, 18:39

Zgadzam się, jednak Most Siekierkowski bardziej się nadawał na puszczenie tamtędy linii przejazdem, zaś 359 była OIDP zrobiona specjalnie dla Trasy Siekierkowskiej, a nie "tylko" tam przekierowana.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2024, 18:45

143 też było de facto nowe. Problemem stałej linii na moście S2 jest to, że nie ma (a przynajmniej ja nie widzę) sensownego trasowania tak, żeby było ono atrakcyjne dla pasażerów i zbierało ich wystarczająco wielu. Wawer historycznie ma strukturę zabudowy w osiach równoległych do torów kolejowych, a 319 próbuje je przecinać w poprzek, a jeszcze powinno dostać rozdwojenia jaźni i być jednocześnie na południe, jak i na północ od S2.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11119
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 paź 2024, 19:11

319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
ŁK

adamrozbicki
Posty: 103
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 19 paź 2024, 19:27

Łukasz pisze:
19 paź 2024, 19:11
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?

Łukasz
Posty: 11119
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 paź 2024, 19:35

adamrozbicki pisze:
Łukasz pisze:
19 paź 2024, 19:11
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.

Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?
Z kolorem czy z ich charakterem? Bo z charakterem to spoko.
ŁK

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 paź 2024, 20:01

pawcio pisze:
19 paź 2024, 18:45
Problemem stałej linii na moście S2 jest to, że nie ma (a przynajmniej ja nie widzę) sensownego trasowania tak, żeby było ono atrakcyjne dla pasażerów i zbierało ich wystarczająco wielu.
Moim zdaniem póki co wystarczające jest 319, tylko żeby jeździło cały tydzień.

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lis 2024, 18:06

Tymczasem ZTM otrzymał petycję od mieszkańców Pileckiego/Zięby o dodanie przystanku Herbsta dla 504 NŻ...

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lis 2024, 18:44

Wskutek zmiany trasy 192 wcale się nie dziwię. Jak jedziesz 192 po zmianie trasy nie przesiądziesz się na Centrum Onkologii. Potem jest właśnie Herbsta gdzie można by było się przesiąść i to jednoperonowo - ze 192 na 504. Potem na Poleczkach można się przesiąść (również jednoperonowo) z 504 na 709 et consortes do Wilanowskiej czyli śladem starego 192 (przypomnę że w stronę Krasnowoli 192 pomija Poleczki w ogóle).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 lis 2024, 18:57

Gdyby tak po trasie 192 był jakiś inny środek transportu, w który można się przesiąść, i którym można dojechać na Wilanowską. Taki sześciowagonowy, na przykład.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lis 2024, 19:01

I jedzie idealnie po starej trasie 192? Zatrzymuje się na wszystkich przystankach starego 192? :D

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 lis 2024, 19:10

A po co miałoby się zatrzymywać?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Matt Cubis
Posty: 571
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 28 lis 2024, 7:33

michael112 pisze:
27 lis 2024, 18:44
Wskutek zmiany trasy 192 wcale się nie dziwię. Jak jedziesz 192 po zmianie trasy nie przesiądziesz się na Centrum Onkologii. Potem jest właśnie Herbsta gdzie można by było się przesiąść i to jednoperonowo - ze 192 na 504. Potem na Poleczkach można się przesiąść (również jednoperonowo) z 504 na 709 et consortes do Wilanowskiej czyli śladem starego 192 (przypomnę że w stronę Krasnowoli 192 pomija Poleczki w ogóle).
Skąd ktoś miałby jechać na Wilanowską wpierw 192, potem przystanek 504 i na końcu 709?

ODPOWIEDZ