A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Na moście dużo ludzi nie mieszka.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Na moście nie, jednak chcąc zapewnić połączenie Wawer - Wilanów/Ursynów (czy nawet i Mokotów), wypadałoby coś całotygodniowego puścić, bo ludzie będą woleli pojechać przez TŁ/TS, bo po prostu nie będzie im się chciało codziennie w telefonie sprawdzać, gdzie jest autobus i liczyć, którędy pojechać.
Zresztą, na Siekierkowskim też na początku była masakra, 359 się zwała.
Zresztą, na Siekierkowskim też na początku była masakra, 359 się zwała.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Niby tak, ale na Siekierkowskim od pierwszego dnia jeździła linia całotygodniowa, aczkolwiek nie wiem czy dwie, czy tylko jedna. Na pewno całotygodniowe było początkowo 143, które początkowo jeździło na Wilanowską, a potem na Ursynów, troszeczkę przypominając dzisiejsze 148. Potem zostało podzielone na dzisiejsze 148 i 168. Prócz tego było jeszcze 301 (wchłonięte również przez 168), no i 359 (przepoczwarzyło się w 119).
Zgadzam się, jednak Most Siekierkowski bardziej się nadawał na puszczenie tamtędy linii przejazdem, zaś 359 była OIDP zrobiona specjalnie dla Trasy Siekierkowskiej, a nie "tylko" tam przekierowana.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
143 też było de facto nowe. Problemem stałej linii na moście S2 jest to, że nie ma (a przynajmniej ja nie widzę) sensownego trasowania tak, żeby było ono atrakcyjne dla pasażerów i zbierało ich wystarczająco wielu. Wawer historycznie ma strukturę zabudowy w osiach równoległych do torów kolejowych, a 319 próbuje je przecinać w poprzek, a jeszcze powinno dostać rozdwojenia jaźni i być jednocześnie na południe, jak i na północ od S2.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.
Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
ŁK
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?Łukasz pisze: ↑19 paź 2024, 19:11319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.
Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
Z kolorem czy z ich charakterem? Bo z charakterem to spoko.adamrozbicki pisze:Co to ma wspólnego z liniami czerwonymi?Łukasz pisze: ↑19 paź 2024, 19:11319 to przede wszystkim jedzie od Międzylesia do S2 dookoła i wzdłuż pociągu, gdzie po jednej stronie jest pociąg, a po drugiej las. Możliwe że lepiej, gdyby wjechało w środek i miało bardziej atrakcyjny czas przejazdu.
Potem po Ursynowie do Metra Imielin też jedzie dookoła, powinno ciąć prosto i jechać dokładnie tak samo jak 217 - i raczej przez Centrum Onkologii do Chóru Synów.
ŁK
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tymczasem ZTM otrzymał petycję od mieszkańców Pileckiego/Zięby o dodanie przystanku Herbsta dla 504 NŻ...
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Wskutek zmiany trasy 192 wcale się nie dziwię. Jak jedziesz 192 po zmianie trasy nie przesiądziesz się na Centrum Onkologii. Potem jest właśnie Herbsta gdzie można by było się przesiąść i to jednoperonowo - ze 192 na 504. Potem na Poleczkach można się przesiąść (również jednoperonowo) z 504 na 709 et consortes do Wilanowskiej czyli śladem starego 192 (przypomnę że w stronę Krasnowoli 192 pomija Poleczki w ogóle).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Gdyby tak po trasie 192 był jakiś inny środek transportu, w który można się przesiąść, i którym można dojechać na Wilanowską. Taki sześciowagonowy, na przykład.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
I jedzie idealnie po starej trasie 192? Zatrzymuje się na wszystkich przystankach starego 192?
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Skąd ktoś miałby jechać na Wilanowską wpierw 192, potem przystanek 504 i na końcu 709?michael112 pisze: ↑27 lis 2024, 18:44Wskutek zmiany trasy 192 wcale się nie dziwię. Jak jedziesz 192 po zmianie trasy nie przesiądziesz się na Centrum Onkologii. Potem jest właśnie Herbsta gdzie można by było się przesiąść i to jednoperonowo - ze 192 na 504. Potem na Poleczkach można się przesiąść (również jednoperonowo) z 504 na 709 et consortes do Wilanowskiej czyli śladem starego 192 (przypomnę że w stronę Krasnowoli 192 pomija Poleczki w ogóle).