Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Że co? Obrót na środku Marszałkowskiej? Błagam, niech ktoś napisze, że tylko fantazja...
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ale tam rozjazd już jest.
To raczej w kontekście przyszłego remontu Marszałkowskiej w ramach NCW. Teraz nikt żadnych rozjazdów w Centrum nie wyrzeźbi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Doskonale o tym wiem, że teraz nikt tego nie ruszy. Chodziło mi czy to tylko fantazje człowieka z dronem czy realne pomysły TW/ZTM.
Zmiana kabiny chwilę trwa i pięknie zablokuje ruch, nieprawdaż?
Zmiana kabiny chwilę trwa i pięknie zablokuje ruch, nieprawdaż?
Pomysły to pewnie są realne, tylko nie wszystkie na najbliższą zimę.
ŁK
Podobnie uważam. W projekcie do konsultacji na Marszałkowskiej miał dojść 1 slot silnej 15.
Jeśli 16 ma być silne to przy zostawieniu 35 byłyby 2 sloty extra na Marszałkowskiej co już byłoby nadpodażą. A jeśli miałoby być słabe to byłby 1 slot extra jak w konsultacjach zakładając utrzymanie 35. Ale za to Wilanów dostałby okrojoną ofertę tramwajową co samo w sobie byłoby mizerią, chociaż pewnie za tym szło by pewnie utrzymanie jakiegoś 519 czy innego dziada pradziada.
Podejrzewam, że tutaj też kluczowe będzie, czy ZTM utrzyma - i przede wszystkim w jakiej formie - 519. Biorąc pod uwagę, że część torowiska na Sobieskiego - Belwederskiej to będzie TTA oraz to, że już istniejący trambuspas na Trasie W-Z pokazał, iż ZTM jest w stanie poświęcać sloty tramwajowe na rzecz autobusów (2010 r.: dołożenie 527 z potokiem pasażerskim z Derbów, gdzie należało wtedy odciążyć przepełniony MŚD oraz 2015 r. i pocięcie bez konsultacji 26 wobec niemożności wycofania 160 i 527 w konsultacjach), może być przyjęte założenie obsługi potoku z Mokotowa do centrum 16+519. Tylko dla pasażerów spoza TTA na Sobieskiego i powrót do centrum będzie wiązać się z rzutem monetą na który pojazd iść.
Artykuł na Wyborczej został zaktualizowany. 16 to nowa wersja 35. Pół na Piaski, pół na Muranowską.
Inna kwestia - zanim autobusy wjadą na torowisko to jeszcze chyba potrwa - przypominam, że w użytku będzie tylko jedna jezdnia zamiast dwóch co będzie powodować niemożność wjazdu/zjazdu w wybranych lokalizacjach.
Inna kwestia - zanim autobusy wjadą na torowisko to jeszcze chyba potrwa - przypominam, że w użytku będzie tylko jedna jezdnia zamiast dwóch co będzie powodować niemożność wjazdu/zjazdu w wybranych lokalizacjach.
Ona też na Piaski? Czyli żegnamy 35?Teraz według Wioletty Paprockiej "szesnastka" połączy Miasteczko Wilanów ze skrzyżowaniem Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich w centrum, pl. Bankowym i Muranowem. Część dwukierunkowych tramwajów zawróci na Stawkach koło Intraco, a reszta minie rondo Babka i dotrze do pętli Piaski.
To teraz niech ktoś napisze, dlaczego nie może to jechać jako 35? Bliższe sąsiedztwo z 14 na Wilanowie, 15 na Marszałkowskiej i przyszłym 19 na Mokotowie i Piaskach czy jak?
Z tego co zrozumiałem z wpisu Bywalca, to 35 16Paweł D. pisze: ↑16 paź 2024, 0:09Ona też na Piaski? Czyli żegnamy 35?Teraz według Wioletty Paprockiej "szesnastka" połączy Miasteczko Wilanów ze skrzyżowaniem Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich w centrum, pl. Bankowym i Muranowem. Część dwukierunkowych tramwajów zawróci na Stawkach koło Intraco, a reszta minie rondo Babka i dotrze do pętli Piaski.
Tory na alei Reymonta zaczęły gryźć tramwaje? 28 jako jedyne w relacji z Broniewskiego to przygnębiająco słaba oferfa.
Tam miało dojechać nowe 19 zrodzone z połowy 33?