Dokładnie, to by miało sens i odpowiadało na liczne postulaty z MW o bezpośrednim dojeździe do Dw. Centralnego.
A 14 jako linia jednak marginalna idealnie pasowałaby na ten jednoprzystankowy ogryzek do Stegien, tym bardziej że to akurat Stegny mają połącznie z Ochotą w postaci 187.
I w ogóle dlaczego proponowana 16 nie jest 19 - to 19 kiedyś kursowała przecież Marszałkowską, a nie 16, byłoby ładne nawiązanie.
Plus numerkowe skojarzenie z 519 na znacznym docinku trasy...
A 16 na ciąg Jana Pawła, bo tam ostatnio przecież jeździła.
A to 519 do Dw. Południowego to jawna kpina, na zasadzie chcieliście linii z tym numerkiem to macie, pewnie i tak skończy za jakiś czas jako zwykła linia, tylko bez sensu znowu zajmują numer 239 dla dotychczasowego 264... (choć wydłużenie na Kabaty to akurat bardzo dobra zmiana).
A 130 na zabetonowanej korkiem Idzikowskiego to będzie linia-widmo, która pewnie z czasem pójdzie do piachu, bo nikt tym jeździć nie będzie...