Pawcio już mi odpowiedział na to pytanie, że twardego zakazu nie będzie.michael112 pisze: ↑21 paź 2024, 19:25Czy jazzy będą też wjeżdżać na linię do Wilanowa czy same hyundai'e?
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Trochę martwi mnie wysyp linii co 30 a nawet co 60 minut. Drugi Wawer.
Jak to jest, że linia 192, która, kiedy powstawała parę lat temu, miała oprócz 179 być podstawą do obsługi Ursynowa, a teraz stanie się dziadem co pół godziny? Nie sprawdziła się.
Jak to jest, że linia 192, która, kiedy powstawała parę lat temu, miała oprócz 179 być podstawą do obsługi Ursynowa, a teraz stanie się dziadem co pół godziny? Nie sprawdziła się.
Mam wrażenie, że dopóki jeździła co 10 minut, to się sprawdzała.Georg pisze:Trochę martwi mnie wysyp linii co 30 a nawet co 60 minut. Drugi Wawer.
Jak to jest, że linia 192, która, kiedy powstawała parę lat temu, miała oprócz 179 być podstawą do obsługi Ursynowa, a teraz stanie się dziadem co pół godziny? Nie sprawdziła się.
ŁK
To dlaczego została pocięta? Pewnie przy okazji ferii albo wakacji.
I pandemiiGeorg pisze:To dlaczego została pocięta? Pewnie przy okazji ferii albo wakacji.
ŁK
Uwielbiam tę nowomowę urzędniczą, by skrócenie nazywać korektą Linia skracana metodą gotowania żaby. Ciekawe kiedy wszystkie kursy będą na Marymont?LINIA 518
Wprowadzimy niewielką korektę trasy linii 518 w Śródmieściu, której rola w obsłudze połączenia zachodniej Białołęki z centrum jest niewielka (podstawowo połączenie to zapewniają tramwaje i autobusy z przesiadką do linii metra M1).
518: NOWODWORY – Światowida – Hanki Ordonówny – Odkryta – Nowodworska – Mehoffera – Świderska – Porajów – Myśliborska – Światowida – Modlińska – al. Armii Krajowej – J. Słowackiego (powrót: J. Słowackiego – Włościańska – Żelazowska – al. Armii Krajowej) – pl. T.W. Wilsona – A. Mickiewicza – gen. W. Andersa – Muranowska – Bonifraterska – pl. Krasińskich – Miodowa – Senatorska – pl. Bankowy – al. Solidarności – Bielańska – BIELAŃSKA (powrót: Bielańska – Senatorska)
Dodatkowe kursy jednokierunkowe na trasie skróconej: NOWODWORY – … – J. Słowackiego – METRO MARYMONT
Częstotliwość kursowania – trasa podstawowa (i skrócona): 20 (10) / 20 / 20
Zmiana trasy 518 to zwyczajne świństwo - akurat tutaj generatorem frekwencji, jeśli chodzi o odcinek śródmiejski, było UW i studenci, którzy korzystali z połączenia UW - Białołęka, a i od samego placu Trzech Krzyży autobus potrafił przyjechać nieźle zapełniony. W relacji do Bielańskiej to linia zupełnie dla nikogo, więc równie dobrze mogą kursy wariantowe do Metra Marymont wprowadzić jako trasę docelową.
Na odcinku Palma-UW wszystko potrafiło przyjechać dobrze wypełnione, ale to zależało tylko od (nie)regularności kursów. Brak 518 wiele tam nie zmieni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na który przystanek ma wjechać czwarty, skoro trzy stoją a są trzy tory?Łukasz pisze: ↑21 paź 2024, 19:19Właśnie dokładnie 4.pawcio pisze:Że więcej nie wejdzie na Wilanów niż trzy sloty? Żaden żart. Jak by przy trzech torach miało wejść więcej?
3 stoją na końcu a czwarty wyjeżdża na przystanek, teraz co 2 minuty pojawia się nowy, ten z przystanku odjeżdża w miasto, jeden z końca wyjeżdża na przystanek, a nowy wjeżdża na wolny koniec. 6 minut na zmianę czoła.
Oczywiście teoretycznie, bo opór byłby duży.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie no, w ten sposób to można po kolei wykasować wszystkie kursy z Traktu Królewskiego i nadal twierdzić, że to wiele nie zmienia. Przed chwilą wyleciało stamtąd 222. 116 potrafi nie przyjechać przez pół godziny.
Zgadzam się, że 518 staje się jakimś zombie dla nikogo.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie ma wyjazdowego, „zbiorczego”?pawcio pisze:Na który przystanek ma wjechać czwarty, skoro trzy stoją a są trzy tory?Łukasz pisze: ↑21 paź 2024, 19:19Właśnie dokładnie 4.
3 stoją na końcu a czwarty wyjeżdża na przystanek, teraz co 2 minuty pojawia się nowy, ten z przystanku odjeżdża w miasto, jeden z końca wyjeżdża na przystanek, a nowy wjeżdża na wolny koniec. 6 minut na zmianę czoła.
Oczywiście teoretycznie, bo opór byłby duży.
Faktycznie, zapamiętałem że po rozjazdach przy sejmu czteroletniego będzie.
ŁK
Pytanie ile się zaoszczędzi na skróceniu do Bielańskiej? Przecież tam też trzeba dojechać przez Plac Bankowy. Warto to robić dla 1 brygady?
Są jeszcze 180, 503 i 128/175 oraz 111. Rano E-2. Nie no, nie przesadzajmy.Bastian pisze:Nie no, w ten sposób to można po kolei wykasować wszystkie kursy z Traktu Królewskiego i nadal twierdzić, że to wiele nie zmienia. Przed chwilą wyleciało stamtąd 222. 116 potrafi nie przyjechać przez pół godziny.
Zgadzam się, że 518 staje się jakimś zombie dla nikogo.
ŁK
I jacyś nowi pasażerowie będą szukać przesiadek. A potem pytania, dlaczego ludzie nie przekonują się do komunikacji miejskiej... Szczególnie o studentów warto "walczyć" na przyszłość.adam2239 pisze: ↑21 paź 2024, 20:02Zmiana trasy 518 to zwyczajne świństwo - akurat tutaj generatorem frekwencji, jeśli chodzi o odcinek śródmiejski, było UW i studenci, którzy korzystali z połączenia UW - Białołęka, a i od samego placu Trzech Krzyży autobus potrafił przyjechać nieźle zapełniony. W relacji do Bielańskiej to linia zupełnie dla nikogo, więc równie dobrze mogą kursy wariantowe do Metra Marymont wprowadzić jako trasę docelową.
Przystanki są tylko przy peronie wyspowym opartym o przejście przy Branickiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem