A to nie jest dlatego, że 518 nie zmieści się na PTK, gdy dojdzie tam 517?Bastian pisze: ↑21 paź 2024, 20:09Nie no, w ten sposób to można po kolei wykasować wszystkie kursy z Traktu Królewskiego i nadal twierdzić, że to wiele nie zmienia. Przed chwilą wyleciało stamtąd 222. 116 potrafi nie przyjechać przez pół godziny.
Zgadzam się, że 518 staje się jakimś zombie dla nikogo.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Moim zdaniem na wycofanie 518 i wcześniej 222 z Traktu mogło wpłynąć wprowadzanie naokrągło tzw. "deptaków" i de facto konieczność wariantowania tras DP/DS, do tego brak stabilności trasy, bo raz zamknięcie jest od al. Jerozolimskich, raz od Świętokrzyskiej, a czasem (acz coraz rzadziej) go nie ma. To zresztą zapewne powoduje także obniżenie frekwencji wtedy kiedy połączenie jest mimo wszystko dostępne.
Warto też zauważyć że zniknęły akurat te linie, które kończyły swoje trasy zaraz po przejechaniu Traktu.
Warto też zauważyć że zniknęły akurat te linie, które kończyły swoje trasy zaraz po przejechaniu Traktu.
Wracając do 130. Trasa na Dw. Południowy oczywiście bezsensowna. Zastanawiam się jednak, czy skierowanie 130 w stronę Wilanowskiej nie wynika z jakiejś organizacji ruchu na skrzyżowaniu Puławskiej z Idzikowskiego.
Gdyby 130 jechało (tak jak powinno) od Woronicza to przystanek w stronę Siekierek trzeba byłoby zapewne ustawić zaraz po skręcie w Idzikowskiego. Być może ktoś obawia się, że postój autobusu w tym miejscu mógłby tamować ruch.
Gdyby 130 jechało (tak jak powinno) od Woronicza to przystanek w stronę Siekierek trzeba byłoby zapewne ustawić zaraz po skręcie w Idzikowskiego. Być może ktoś obawia się, że postój autobusu w tym miejscu mógłby tamować ruch.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czekam na połączenie z 503 (kursy wariantowe choćby)karmat pisze: ↑21 paź 2024, 19:57Uwielbiam tę nowomowę urzędniczą, by skrócenie nazywać korektą Linia skracana metodą gotowania żaby. Ciekawe kiedy wszystkie kursy będą na Marymont?LINIA 518
Wprowadzimy niewielką korektę trasy linii 518 w Śródmieściu, której rola w obsłudze połączenia zachodniej Białołęki z centrum jest niewielka (podstawowo połączenie to zapewniają tramwaje i autobusy z przesiadką do linii metra M1).
518: NOWODWORY – Światowida – Hanki Ordonówny – Odkryta – Nowodworska – Mehoffera – Świderska – Porajów – Myśliborska – Światowida – Modlińska – al. Armii Krajowej – J. Słowackiego (powrót: J. Słowackiego – Włościańska – Żelazowska – al. Armii Krajowej) – pl. T.W. Wilsona – A. Mickiewicza – gen. W. Andersa – Muranowska – Bonifraterska – pl. Krasińskich – Miodowa – Senatorska – pl. Bankowy – al. Solidarności – Bielańska – BIELAŃSKA (powrót: Bielańska – Senatorska)
Dodatkowe kursy jednokierunkowe na trasie skróconej: NOWODWORY – … – J. Słowackiego – METRO MARYMONT
Częstotliwość kursowania – trasa podstawowa (i skrócona): 20 (10) / 20 / 20
To będzie dopiero oszczędność brygad, gdy 130 będzie jeździło puste jak bęben.michael112 pisze: ↑21 paź 2024, 20:40Podejrzewam że chodziło o oszczędzanie brygad, chociaż sam bym wolał wariant przez Woronicza.
Podczas nagrania konsultacji gość z ZTM odpowiedział, że sami by woleli gdzieś na Woronicza, ale miejsca na socjal czy ekspedycję nie ma.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
A po co pchają 517 na Plac Trzech Krzyży? Niech kończy bieg przy Dworcu Centralnym albo przy pl. Konstytucji. To było celowe i sztuczne wygenerowanie problemu, żeby tylko uzasadnić to idiotyczne skrócenie trasy 518 do Bielańskiej. Ewentualnie mogli przedłużyć 108 z PTK do Centralnego (to i tak potworek, więc te 3 przystanki różnicy nie zrobią), wówczas zwolniłoby się miejsce.fraktal pisze: ↑21 paź 2024, 20:34A to nie jest dlatego, że 518 nie zmieści się na PTK, gdy dojdzie tam 517?Bastian pisze: ↑21 paź 2024, 20:09
Nie no, w ten sposób to można po kolei wykasować wszystkie kursy z Traktu Królewskiego i nadal twierdzić, że to wiele nie zmienia. Przed chwilą wyleciało stamtąd 222. 116 potrafi nie przyjechać przez pół godziny.
Zgadzam się, że 518 staje się jakimś zombie dla nikogo.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na upartego jest jeszcze przystanek na Brackiej, tam gdzie kiedyś krańcowało 195 i chyba przez chwilę 127.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 gru 2023, 21:37
- Lokalizacja: południowa dzielnica niedasizmu
- Kontakt:
Jakby się uprzeć, to nawet dwie 12-stki by się tam zmieściły.michael112 pisze: ↑21 paź 2024, 21:16Na upartego jest jeszcze przystanek na Brackiej, tam gdzie kiedyś krańcowało 195 i chyba przez chwilę 127.
Przystanek już postawiono ok. 80 m za skrzyżowaniem z Puławską.Jalerb pisze: ↑21 paź 2024, 20:38Wracając do 130. Trasa na Dw. Południowy oczywiście bezsensowna. Zastanawiam się jednak, czy skierowanie 130 w stronę Wilanowskiej nie wynika z jakiejś organizacji ruchu na skrzyżowaniu Puławskiej z Idzikowskiego.
Gdyby 130 jechało (tak jak powinno) od Woronicza to przystanek w stronę Siekierek trzeba byłoby zapewne ustawić zaraz po skręcie w Idzikowskiego. Być może ktoś obawia się, że postój autobusu w tym miejscu mógłby tamować ruch.
https://maps.app.goo.gl/dBoATSyCJwgSMUow8
W spisie przystanków zespołu Pl. Trzech Krzyży na stronie WTP go nie ma, może dlatego, że liniowo nic tu nie staje, ale kiedyś były wyszczególnione wszystkie przystanki nawet te nieczynne. A był remont.michael112 pisze: ↑21 paź 2024, 21:16Na upartego jest jeszcze przystanek na Brackiej, tam gdzie kiedyś krańcowało 195 i chyba przez chwilę 127.
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
No to szykowana trasa 130 jest już całkiem nie do obrony.HubAN pisze: ↑21 paź 2024, 21:23Przystanek już postawiono ok. 80 m za skrzyżowaniem z Puławską.
https://maps.app.goo.gl/dBoATSyCJwgSMUow8
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7016
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.