Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Wątek o ajentach - viewtopic.php?t=8685&start=6000
Jaki sens ma zamiana tras dla 163 i 263? Trasa skrócona 163 to jest dokładnie przyszłe 263, a trasa objazdowa 263 to jest przyszłe 163. Nawet nie ma problemu z numeracją linii, bo obydwie mają kursować przez cały tydzień. Druga kwestia to 164 ma z Metro Wilanowska kursować co 15/30//30 czy z przerwami na kursy Wilanów - Calowa co 60/60//60? Bo jeżeli pierwsza opcja to wychodziłyby na odcinku Wilanów - Kępa Zawadowska kursy nawet co 7,5 minuty w szczycie i co 15 minut w pozostałych porach.
Jeśli na Calowej muszą być autobusy 9m, to one raczej do Wilanowskiej jeździć nie powinny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A czemu pod tym samym numerem?
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Te do Calowej to powinno być 264. Akurat rodzina linii + zwalnia się numer, to można skorzystać.
Pewnie tak się stanie i bardzo logicznie by to wyglądało. A ja uparcie będę powtarzał, że to nonsens, że te linie nie dojeżdżają do tramwaju.
163 i 164 akurat będą dojeżdżały do tramwaju.
Tych dziwnych kursów skróconych na 164 to nie można było pożenić z 239?
No a 263 i 164f nie. Im więcej opcji dojazdu, tym lepsza oferta, nie? Obecne 163 jeździ puste w porównaniu do 263, teraz będzie jeździć jeszcze rzadziej, więc brygady będą się zwyczajnie marnować, a tak to mógłby skorzystać ktoś, komu uciekło akurat 163.
Podobno nie da rady, by autobus przejechał dwukierunkowo z Kepy Okrzewskiej do Calowej, takie info dostałem od radnego.
Ale 164f i 263 to syf na 1 brygadę. 163 jednak ma być co 15/15//15, a 164 co 15/30//30. Między Kępą Okrzewską i Kępą Zawadowską już jeździło 725, nawet miałem okazję tam jechać SU12, choć dłuższy metraż był na odpowiedzialność Mobilisu.Olek007 pisze: ↑26 paź 2024, 21:28No a 263 i 164f nie. Im więcej opcji dojazdu, tym lepsza oferta, nie? Obecne 163 jeździ puste w porównaniu do 263, teraz będzie jeździć jeszcze rzadziej, więc brygady będą się zwyczajnie marnować, a tak to mógłby skorzystać ktoś, komu uciekło akurat 163.
Podobno nie da rady, by autobus przejechał dwukierunkowo z Kepy Okrzewskiej do Calowej, takie info dostałem od radnego.
Przy tak krótkim odcinku i tak niskiej częstotliwości to chyba można ustawić tak rozkład, żeby nigdy się nie mijały na tym odcinku ?
Tu chyba nawet nie o metraż chodzi, tylko te uliczki są faktycznie strasznie wąskie, tak że minąć się tam to faktycznie byłby kłopot.Między Kępą Okrzewską i Kępą Zawadowską już jeździło 725, nawet miałem okazję tam jechać SU12, choć dłuższy metraż był na odpowiedzialność Mobilisu.
No dobra, ale SU12 jest też szerszy od Soliny.mb112 pisze: ↑26 paź 2024, 21:55Przy tak krótkim odcinku i tak niskiej częstotliwości to chyba można ustawić tak rozkład, żeby nigdy się nie mijały na tym odcinku ?
Tu chyba nawet nie o metraż chodzi, tylko te uliczki są faktycznie strasznie wąskie, tak że minąć się tam to faktycznie byłby kłopot.Między Kępą Okrzewską i Kępą Zawadowską już jeździło 725, nawet miałem okazję tam jechać SU12, choć dłuższy metraż był na odpowiedzialność Mobilisu.
Ciekawe kiedy doczekamy się stosownych komunikatów o zmianach w układzie linii tramwajowych na stronie internetowej. Zwłaszcza brak linii 35 od jutra, co zapowiada Stołeczna, może zaskoczyć.
Edit: Informacja na stronie internetowej już się pojawiły, przydałyby się jeszcze rozkłady nowych linii...
Częstotliwość znana, a czasy przejazdu są na skyscrapercity i są żałosne. Dwie minuty na każdy przystanek.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.