Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2139
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
O godzinie 18.40-18.50 mijałem kilka brygad 14 i 16 z bardzo dużym napełnieniem w kierunku Wilanowa. Małe napełnienie w kierunki Centrum. Autobusy wolne miejsca muały a w 503 było 7 osób na Ursynów i 4 osoby z Ursynowa w kierunku Konwiktorskiej
Jeśli otworzą Sikorskiego przed wpuszczeniem autobusów na torowisko, to mogą się pojawić głosy o przystanek 503 przy Torze Stegny.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
...a kierowcy rosną na drzewach?
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Ale co kierowcy mają do spalania paliwa i ceny wzkm przeguba vs solówki?
Jeśli z jednej strony czytam, że:
"Tutaj miasto mogło by jednak rozważyć pozostawienie 519 na kursie do Parku Kultury 2raz na godzinę, nawet zmniejszając wielkość autobusu (bo może przegubowe będą jeździć zbyt puste), wszystko zależy od obłozenia"
to myślę:
"co z tego, że autobusy byłyby mniejsze "i to tylko 2 razy na godzinę" (abstrahując od oceny dla kogo to oferta), skoro wciąż podaży (autobusów) brakuje w innych częściach Warszawy, a gdyby nawet zakupić maszyny, to nie wyprodukujemy kierowców potrzebnych do ich prowadzenia?
Zmierzmy się z prawdą: po pierwszych stękach i jękach ludzie dostosują się do zmian, a pojazdy naprawdę są potrzebne i będą skierowane w inne części miasta.
"Tutaj miasto mogło by jednak rozważyć pozostawienie 519 na kursie do Parku Kultury 2raz na godzinę, nawet zmniejszając wielkość autobusu (bo może przegubowe będą jeździć zbyt puste), wszystko zależy od obłozenia"
to myślę:
"co z tego, że autobusy byłyby mniejsze "i to tylko 2 razy na godzinę" (abstrahując od oceny dla kogo to oferta), skoro wciąż podaży (autobusów) brakuje w innych częściach Warszawy, a gdyby nawet zakupić maszyny, to nie wyprodukujemy kierowców potrzebnych do ich prowadzenia?
Zmierzmy się z prawdą: po pierwszych stękach i jękach ludzie dostosują się do zmian, a pojazdy naprawdę są potrzebne i będą skierowane w inne części miasta.
Znam mieszkankę dzielnicy na T, która umiała kręcić skuteczniejsze inby niż niejeden radny.
Niemniej: mieszkańcy, radni, jeden pies. Najgorsze, że ulega się pojedynczym stękom.
Niemniej: mieszkańcy, radni, jeden pies. Najgorsze, że ulega się pojedynczym stękom.
Z tym skierowaniem w inne części miasta to ja bym był jednak nieco sceptyczny. Raczej się gdzieś rozpłyną.
Jeśli nawet wyparują w próżni po ajentach, to może i tak lepiej złożyć w ofierze te stąd, a nie inne z innych dzielnic.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W szczegółności wydaje się, że niezwykle potężnego patrona musi mieć 25, które już dawno powinno być szczytowym 47 Banacha - Ratuszowa-ZOO.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Mój komentarz do spalania paliwa nie miał być powiązany z poparciem utrzymania 519 do Centralnego. Uważam że powinno zostać zlikwidowane.person pisze: ↑06 lis 2024, 10:57Jeśli z jednej strony czytam, że:
"Tutaj miasto mogło by jednak rozważyć pozostawienie 519 na kursie do Parku Kultury 2raz na godzinę, nawet zmniejszając wielkość autobusu (bo może przegubowe będą jeździć zbyt puste), wszystko zależy od obłozenia"
to myślę:
"co z tego, że autobusy byłyby mniejsze "i to tylko 2 razy na godzinę" (abstrahując od oceny dla kogo to oferta), skoro wciąż podaży (autobusów) brakuje w innych częściach Warszawy, a gdyby nawet zakupić maszyny, to nie wyprodukujemy kierowców potrzebnych do ich prowadzenia?
Nawet gdyby 47 jeździło cały dzień, to byłyby płacze po 25.Glonojad pisze:W szczegółności wydaje się, że niezwykle potężnego patrona musi mieć 25, które już dawno powinno być szczytowym 47 Banacha - Ratuszowa-ZOO.
ŁK
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To niech jeździ szczytowe 25 Banacha-Ratuszowa
Tylko wtedy i tak chyba trzeba by podbić trójkę, co de facto powoduje, że 25 jest ok, choć może nikt nim nie jeździ na całej trasie.Autobus Czerwon pisze:To niech jeździ szczytowe 25 Banacha-Ratuszowa
ŁK
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trójka już dawno powinna być silną linią, niewykluczone że kosztem praskiej części 6.