Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Wiadomo to od dawna. 3 mocna, 6 na Wschodni, 25 jako 45 Banacha-Wiatraczna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To już nie lepiej jako 9bis zamiast 45?
A jaka jest, że tak powiem, różnica, skoro główne potoki rozcinają się na Targowej/Zielenieckiej i tak? Silna 3 też nie będzie idealnie jeździć co 4 minuty (widać to na 17 czy 33).pawcio pisze:Wiadomo to od dawna. 3 mocna, 6 na Wschodni, 25 jako 45 Banacha-Wiatraczna.
ŁK
Nie, nie lepiej. Nie wracajmy do oznaczeń bis. Może 49. Przy okazji wchłonąć kursy 9f?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Oczywiście to bis to w cudzysłowie, po prostu kursy skrócone 9
6 to najlepiej jakby krańcowała w zajezdni albo na Muranowskiej zamiast połowy szesnastki, która mogłaby pojechać na Potok a 15 na Mlociny. Przynajmniej jakiś sens by to miało, a nie że z Marymonckiej można pojechać najdalej nigdzie.
ŁK
Wiecie może dlaczego nie jest uruchomiona synchronizacja świateł z tramwajami od placu uni lubelskiej do centrum. Przecież to jest do zrobienia niezależnie od kończenia budowy a przyśpieszy przejaz do kilka minut
Ponieważ priorytet/koordynacja od pl. Konstytucji do Centrum był tylko na czas remontu Trasy Ł.
A pl. Unii <=> Pl. Zbawiciela działa w miarę dobrze.
A pl. Unii <=> Pl. Zbawiciela działa w miarę dobrze.
Bardzo dziękuję za info, czyli .da się zrobić/skrócić czas już teraz Jeżeli tramwaj ma być preferowanym środkiem transportu taki priorytet powinien mieć, obecnie na tym odcinku tramwaj jedzie Wilno. Dużą szansę na zmianę w takim przypadku dopatruje w deklaracji - Rafała Trzaskowskiego (25 minut pomiędzy Miasteczkiem Wilanów a centrum), bez takiego priorytetu czas nie do osiągnięcia. Wcześniej czy później ktoś z otoczenia Rafała zasugeruje mu (mam taką nadzieję ), żeby przyjrzał się dlaczego tramwaj na tym odcinku nie ma priorytetu. To jest prosty komunikacyjny quic win
No ma - w końcu wozi on dzieci do przedszkola po Bródnie i _musi_ być to 25!
No patrz pan... A pewien portal straszliwie płacze, że jest dennie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Bo trwa budowa (Czasowa Organizacja Ruchu), a priorytety są elementem Stałej OR".
Trzeba czekać.
Czas oczekiwania jest bezpłatny.
Siri, zdefiniuj "w miarę". Bo wcale tak dobrze nie jest nawet na tym krótkim odcinku... Tramwaje losowo stoją lub jadą, czasem zdążą, czasem nie.
Część gdzie byłby priorytet jest poza budową (Marszałkowska) - chyba że w trakcie budowy powstaje zintegrowany system obejmujący całość i nie jest jeszcze technicznie gotowy do częściowego włączenia. Na pewno od strony decydentów jest chęć na etapowe przyspieszanie (deklaracje Rafała) więc nawet częściowe uruchomienie priorytetu na lini daje efekt oczekiwany przez władze miasta. Mam wrażenie że tak jak jest często po prostu nie ma tej informacji że technicznie się da w zarządzie miasta aby móc podjąć decyzję biznesową
Tyle razy było, ale dla przypomnienia. Jakieś 4 lata temu na Marszałkowskiej wprowadzono koordynację od Patelni do pl. Konstytucji. Po zakończeniu remontu trasy Ł, wrócił program preferujący lewoskręty i powodujący, że tramwaj zwykle łapie 4 z 5 świateł.
Co do wąskiej Marszałkowskiej. Jeżeli mamy tramwaj chyba co minutę w każdą stronę, to przy pełnym priorytecie pieszy może sobie długo poczekać na przejście.
Szczęściem w nieszczęściu jest to, że jest wąsko i ten czas zatrzymania nie jest aż tak długi (choć pasażera irytujący) jak w porównaniu z szeroką Marszałkowską, gdzie kreska zapala się pod sygnalizatorem i cykl w plecy.
O ile od pl. Unii przejadą max. 2 składy, to z przeciwnego mogą to być już 4. Trudno, aby część nie musiała przepuścić pieszych. Ale to już niech specjaliści od sterowników wyjaśnią. Może i się to da zrobić. W Warszawie niespecjalnie chyba, patrząc że Traffic poległ (chwilowo).
Bo gdyby np. wlot na pl. Konstytucji zapalał się jakieś 10-20 sekund wcześniej, to wówczas byłaby szansa na szybszy odjazd z placu i przelot przez Wilczą. Ale nie da się.
Co do wąskiej Marszałkowskiej. Jeżeli mamy tramwaj chyba co minutę w każdą stronę, to przy pełnym priorytecie pieszy może sobie długo poczekać na przejście.
Szczęściem w nieszczęściu jest to, że jest wąsko i ten czas zatrzymania nie jest aż tak długi (choć pasażera irytujący) jak w porównaniu z szeroką Marszałkowską, gdzie kreska zapala się pod sygnalizatorem i cykl w plecy.
O ile od pl. Unii przejadą max. 2 składy, to z przeciwnego mogą to być już 4. Trudno, aby część nie musiała przepuścić pieszych. Ale to już niech specjaliści od sterowników wyjaśnią. Może i się to da zrobić. W Warszawie niespecjalnie chyba, patrząc że Traffic poległ (chwilowo).
Bo gdyby np. wlot na pl. Konstytucji zapalał się jakieś 10-20 sekund wcześniej, to wówczas byłaby szansa na szybszy odjazd z placu i przelot przez Wilczą. Ale nie da się.