Ale burdel . Ciężko dbac o wozy jak ciągle przeprowadzająPawel2137 pisze: ↑wczoraj, 22:10Z tego co wiem to pewne jest już to, że 14xx i 15xx z R-4 jadą na R-3. Aktualnie jest rozważane zabranie też 44xx i 104x z R-4 i zrobić ją całą przegubową wrzucając całą serie 85xx na R-4Twmastersky pisze: ↑14 lis 2024, 14:39A to nie jest tak, że po otwarciu Płochocińskiej 14xx wracają na Ostrobramską?
Rozdysponowanie taboru
-
- Posty: 2136
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
44xx to na R11 trafić powinny, kosztem Scanii, które na Płochocińska wrócić powinny.Pawel2137 pisze: ↑wczoraj, 22:10Z tego co wiem to pewne jest już to, że 14xx i 15xx z R-4 jadą na R-3. Aktualnie jest rozważane zabranie też 44xx i 104x z R-4 i zrobić ją całą przegubową wrzucając całą serie 85xx na R-4Twmastersky pisze: ↑14 lis 2024, 14:39A to nie jest tak, że po otwarciu Płochocińskiej 14xx wracają na Ostrobramską?
85xx to niech grzeją ławę na R7, ale cała seria 88xx to powinna na R13 pojechać, zarówno z R7, jak i R10.
A 44xx to niby gdzie ma trafić?
Z całym szacunkiem, ale już tyle dywagacji, a na razie to jest pewne, ze R7 dostało komunikat, że kierowcy 15 wozów serii 85xx muszą pozabierać swoje rzeczy.
Z całym szacunkiem, ale już tyle dywagacji, a na razie to jest pewne, ze R7 dostało komunikat, że kierowcy 15 wozów serii 85xx muszą pozabierać swoje rzeczy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie wiem gdzie miałyby trafić pewnie na R-3, ale wiem, że jest rozważana opcja przeniesienia wszystkich 85xx na R-4 i zrobić z niej w pełni przegubową zajezdnią, a to idzie zrozumieć, że i 44xx i 104x też przeniosą. No, ale to na razie jest rozważane, a nie potwierdzone.
- Twmastersky
- Posty: 102
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Na Stalowej jest trochę miejsc gdzie postawisz tylko solówkę, idealnie powinno wystarczyć na 44** i 10**
Ze stalowej odchodzą 14xx, 1536-1550. W zamian przyjdą 8500-8514.