Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 lis 2024, 12:40

Oferta szczątkowa pociągów? Chyba żartujesz.
22:09, 22:25, 22:44, 22:56, 23:09, 23:23, 23:50
Pomijając zjazdowy kurs o 23:50 to wszystkimi pozostałymi można dojechać do Śródmieścia/Centralnego.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7828
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 29 lis 2024, 12:57

Idealna synchronizacja 251 i 710 w Mirkowie to jakiś ukryty feature?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Mietek
Posty: 72
Rejestracja: 08 gru 2011, 11:04

Post autor: Mietek » 29 lis 2024, 13:02

Dziękuje, rzeczywiście są te pociągi, nie zmienia to jednak potrzeby zwiększenia częstotliwości 175 po 22.00 z lotniska, gdy na tą linie jest tak duże zapotrzebowanie.
mietek

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lis 2024, 13:06

Mietek pisze:Dziękuje, rzeczywiście są te pociągi, nie zmienia to jednak potrzeby zwiększenia częstotliwości 175 po 22.00 z lotniska, gdy na tą linie jest tak duże zapotrzebowanie.
Jeśli nie zmieścisz się do autobusu, to może wybierzesz pociąg - taki instynkt samozachowawczy.
ŁK

Georg
Posty: 6365
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lis 2024, 13:12

Mietek pisze:
29 lis 2024, 12:31
Czy nie można dostosować rozkładu jazdy 175 do zapotrzebowania? Wczoraj od 22.30 do końca kursowamnia linii z lotniska Chopina wszystkie autobusy odjeżdzały wypełnione po brzegi, autobus 22.39 był niezabieralny, udało mi się wcisnąć do kursu 22.58, o tej porze przylatuje bardzo dużo samolotów, oferta kolejowa jest szczątkowa, przy Rakowcu pojawił się przed nami zupełnie pusty 128, czy nie możnaby w tych godzinach zwiększyć częstotliwości 175 kosztem 128?
Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy korzystaliby z zapchanego 175. To akurat dobrze. Swoją drogą to kiedyś rozkłady 128 i 175 były skoordynowane ze sobą. Jeśli 128 zajechało 175, to musieliście mieć z lotniska spore opóźnienie.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 lis 2024, 13:20

Może po prostu już najwyższy czas zrobić porządki na ŻiW - jedna, częstsza linia na lotnisko, w końcu porządny dojazd do Ronda Daszyńskiego do M2... 188 oczywiście jeździ z inną częstotliwością niż 175, więc nie da się ich skoordynować.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 lis 2024, 13:23

Łukasz pisze:
29 lis 2024, 13:06
Mietek pisze:Dziękuje, rzeczywiście są te pociągi, nie zmienia to jednak potrzeby zwiększenia częstotliwości 175 po 22.00 z lotniska, gdy na tą linie jest tak duże zapotrzebowanie.
Jeśli nie zmieścisz się do autobusu, to może wybierzesz pociąg - taki instynkt samozachowawczy.
Gdybyś tylko - stojąc na przystanku autobusowym - wiedział czy jest sens iść na pociąg i ile masz na to czasu... Bez tej informacji (oraz biorąc pod uwagę jaki dystans dzieli przystanek autobusowy od kolejowego) nie dziwię się, że dla ludzi kolej tam nie jest alternatywą w powrotach do miasta.
Georg pisze:
29 lis 2024, 13:12
Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy korzystaliby z zapchanego 175. To akurat dobrze.
Niezabieralne 175 na lotnisko to akurat bardzo, bardzo niedobrze.

Mietek
Posty: 72
Rejestracja: 08 gru 2011, 11:04

Post autor: Mietek » 29 lis 2024, 14:40

Georg pisze:
29 lis 2024, 13:12
Mietek pisze:
29 lis 2024, 12:31
Czy nie można dostosować rozkładu jazdy 175 do zapotrzebowania? Wczoraj od 22.30 do końca kursowamnia linii z lotniska Chopina wszystkie autobusy odjeżdzały wypełnione po brzegi, autobus 22.39 był niezabieralny, udało mi się wcisnąć do kursu 22.58, o tej porze przylatuje bardzo dużo samolotów, oferta kolejowa jest szczątkowa, przy Rakowcu pojawił się przed nami zupełnie pusty 128, czy nie możnaby w tych godzinach zwiększyć częstotliwości 175 kosztem 128?
Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy korzystaliby z zapchanego 175. To akurat dobrze. Swoją drogą to kiedyś rozkłady 128 i 175 były skoordynowane ze sobą. Jeśli 128 zajechało 175, to musieliście mieć z lotniska spore opóźnienie.
175 podjechalo na przystanek dla wsiadających na lotnisku o czasie tj. 22.58 ale z powodu tłumu pasażerów z walizkami wsiadanie trwało z 10 minut, nie wszyscy się zabrali, może autobusy powinny wcześniej podjeżdzać na tan przystanek, przy Rakowcu przed nami wyjechał z Racławickiej pusty 128, my byliśmy za nim, więc przesiadka była nie możliwa, aż się prosi skierować kilka ostatnich 128 jako 175 na lotnisko,
mietek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 lis 2024, 15:30

R-9 Chełmska pisze:
29 lis 2024, 12:57
Idealna synchronizacja 251 i 710 w Mirkowie to jakiś ukryty feature?
Tam to generalnie 710 powinno być 2-3 minuty przed 251, żeby zapewnić szybką przesiadkę, ale widzę że wyszło tak, żeby można było zobaczyć odjeżdżające 251 :term:

Bardzo mnie też się podoba, że nie tylko 6 i 28 z Wileniaka na Starzyński są praktycznie jednocześnie, ale nawet 20 również udało się złapać. Znaczy nie złapać, na szczęście 170 to bardzo miła linia :D
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lis 2024, 16:20

Mietek pisze:
Georg pisze:
29 lis 2024, 13:12

Czyli puste 128 zbierało pasażerów, którzy
175 podjechalo na przystanek dla wsiadających na lotnisku o czasie tj. 22.58 ale z powodu tłumu pasażerów z walizkami wsiadanie trwało z 10 minut, nie wszyscy się zabrali, może autobusy powinny wcześniej podjeżdzać na tan przystanek,
Nie mogą pewnie, bo jest kolacja wtedy.

person pisze:
29 lis 2024, 13:23

Gdybyś tylko - stojąc na przystanku autobusowym - wiedział czy jest sens iść na pociąg i ile masz na to czasu... Bez tej informacji (oraz biorąc pod uwagę jaki dystans dzieli przystanek autobusowy od kolejowego) nie dziwię się, że dla ludzi kolej tam nie jest alternatywą w powrotach do miasta.
Pociąg jeździ co 15 minut i generalnie nie podjeżdża w ostatniej chwili. Czekanie 20 minut na autobus jest ok, a 15 na pociąg to trzeba wiedzieć, o której będzie. W dodatku na pociąg to nawet nie trzeba na zewnątrz wychodzić prawie.

Przystanki wcale nie są jakoś daleko, zresztą ekran pociągowy jest dużo wcześniej. Komórki z internetem też istnieją.

Obawiam się, że mi się cytowanie rozjechało.
Chyba naprawiłem. B.
ŁK

Georg
Posty: 6365
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lis 2024, 16:42

Mietek pisze:
29 lis 2024, 14:40


175 podjechalo na przystanek dla wsiadających na lotnisku o czasie tj. 22.58 ale z powodu tłumu pasażerów z walizkami wsiadanie trwało z 10 minut, nie wszyscy się zabrali, może autobusy powinny wcześniej podjeżdzać na tan przystanek, przy Rakowcu przed nami wyjechał z Racławickiej pusty 128, my byliśmy za nim, więc przesiadka była nie możliwa, aż się prosi skierować kilka ostatnich 128 jako 175 na lotnisko,
Widzę, że tyle lat i dalej ZTM nie zwiększył czasu na przejazd na Żwirkach. 1 minuta na każdy przystanek na pewno nie pomogła w zbiciu opóźnienia.

ODPOWIEDZ