Moderator: Wiliam
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 27 sty 2025, 9:40
michael112 pisze: ↑27 sty 2025, 9:16
Łukasz pisze: ↑26 sty 2025, 20:14
157 to jest dokładnie JEDEN przystanek (Rokossowska). Możliwe że przy redukcji progów tą Rokossowską jakieś mikrobusy mogłyby pojechać. Może nawet miks z 208.
Z tego co kojarzę, to połączenie tej części Białobrzeskiej z Bitwy pozostało. Problem był tylko z przejechaniem na wprost, dlatego zabrano stamtąd 157. Nadal powinien być możliwy przejazd Bitwy => Białobrzeska => Kopińska i to jest świetny objazd dla 191.
a. Nie ma lewoskrętu z BW20 w Białobrzeską.
b. To bardzo zły objazd dla 191.
c. Gdyby był ten lewoskręt, to po prostu powinno pojechać nim 157.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Molo
- Posty: 664
- Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56
Post
autor: Molo » 27 sty 2025, 9:59
Z tego co mi wiadomo 191 ma być skrócone tylko do Zachodniego, ale zawsze może się to zmienić.
-
michael112
- Posty: 3085
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 27 sty 2025, 10:21
fik pisze: ↑27 sty 2025, 9:40
b. To bardzo zły objazd dla 191.
Ponieważ?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 27 sty 2025, 11:05
Rokosowska jest przez jedno S, to nie o marszałka chodzi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 27 sty 2025, 11:14
michael112 pisze: ↑27 sty 2025, 10:21
fik pisze: ↑27 sty 2025, 9:40
b. To bardzo zły objazd dla 191.
Ponieważ?
Zygzakowanie dające obsługę jednego przystanku o homeopatycznym znaczeniu w miejsce kluczowego węzła przesiadkowego położonego w bliskości ważnych miejsc docelowych.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 27 sty 2025, 11:19
Nie sądzę, by ktoś do 191 przez ZP Rokosowska się przymierzał.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
bartoni722
- Posty: 12182
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 27 sty 2025, 11:23
Myślę, że największe szanse bycia wizjonerem trasy 191 ma fik

I już nie stały pasażer świetnej linii 527.

-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 27 sty 2025, 11:36
Ja to bym trasę przez Pomnik Lotnika w ogóle jako stałą widział, minimalnym wydłużeniem zyskuje się szereg istotnych punktów docelowych.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 27 sty 2025, 11:58
To by nie było takie głupie, gdyby buspas w Alejach działał a Włochy nie stały całe popołudnie w betonowym korku

Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 27 sty 2025, 12:03
Tylko w tym układzie trzeba wybrać między Zachodnim a BW20/Banacha, a są mocne argumenty za jednym i drugim.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
michael112
- Posty: 3085
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 27 sty 2025, 12:13
Przypuszczam że w dalszym etapie Bitwy i tak zostanie całkowicie odcięte od Grójeckiej.
Co do 191+182: tymczasowo może być, ale lepiej nie na stałe.
-
ashir
- Posty: 28112
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 sty 2025, 13:10
Spoko jeszcze tylko zetnie się częstotliwość 182 (już i tak wcześniej ściętą) w celu dopasowania do jeszcze bardziej pociętego 191. ZTM lubi takie optymalizacje.

-
Łukasz
- Posty: 11287
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 27 sty 2025, 13:57
I 187 ze 167.
N razie to objazdy a nie rewolucja, pewnie znów będzie „jak najwięcej przystanków wspólnych z trasą podstawową”
ŁK
-
primoż
- Posty: 4194
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 27 sty 2025, 15:11
ashir pisze: ↑27 sty 2025, 13:10
Spoko jeszcze tylko zetnie się częstotliwość 182 (już i tak wcześniej ściętą) w celu dopasowania do jeszcze bardziej pociętego 191. ZTM lubi takie optymalizacje.
Zawsze można polączyć ze 143 zamiast 182
Nie zapmonjacie, że połączenie 191 z czymkolwiek blokować będzie coroczne wydłużanie na Powązki 1.11.
