Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2025

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7059
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 sie 2025, 10:52

Te zawrotki pod AON to rozumiem, ale czemu nagle ma jechać przejazdem przez tory zamiast wiaduktem?

Bierut
Posty: 277
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 03 sie 2025, 11:09

Bo w ZTM-ie pracują debile, którzy mają uczulenie na Rembertów. To już jest kolejny przykład kretyńskich pomysłów dla tej dzielnicy.
143 powinno być skrócone do Akademii (ewentualnie kraniec Strzelnica) z objazdem przez Paderewskiego, Czwartaków, a 153 wydłużone do Czerwonych Beretów. Dotyczy to obydwu remontów w Rembertowie.
Ponadto zwróćcie uwagę, że ta dosyc poważna zmiana trasy nie jest podawana na stronie ZTM-u w zakladce Zmiany w komunikacji. Za to są podawane zmiany np. w gminach ościennych. Oto szacunek dla mieszkańców Warszawy.
Inne przykłady: zawieszanie 196 na wakacje i ferie, planowany naziemny parking, gdzie powinien być od razu piętrowy. Zwróciliście uwagę ile jest planowanych miejsc postojowych i za jaką cenę?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27661
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 sie 2025, 12:53

Jest na stronie: https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/07/3 ... razackiej/

W sumie osobiście za poważniejszą zmianę uważam likwidację szeregu linii, niż skierowanie jednej linii na pięć dni objazdem pomijającym dwa przystanki, z czego jeden w środku lasu z przyzerową frekwencją, ale może też jestem debilem.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Bierut
Posty: 277
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 03 sie 2025, 14:55

Informacja ta nie jest na glównej liście zmian. Aby ją odczytać trzeba ręcznie wyszukać zmianę.

Jeździłeś kiedyś Cyrulików w kierunku przejazdu kolejowego i potem jeszcze raz Chrusciela do tego samego przejazdu kolejowego? Na poważnie ten przejazd kolejowy jest chyba najgorszym w całym kraju. Indolencja dróżników jest zatrważająca. Zamkniecie na kilka/kilkanaście minut pomiędzy przejazdami pociągów jest normą. Tylko debil mógł cos takiego wymyślić. Skrócenie 143 do Akademii plus objazd Paderewskiego/Czwartaków tak naprawdę było by poprawieniem tej linii, a nie czasowym utrudnieniem. Wydłużenie i zakrańcowanie zaś 153 na Czerwonych Beretów z tylko nieznaczną zmianą bez wpływu na obsługę linii. Jeśli koś tego nie rozumie, no cóż nie będę się powtarzał.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27661
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 sie 2025, 15:25

Widzę, że jesteś specjalistą nie tylko od organizacji komunikacji, ale też od prowadzenia ruchu kolejowego :term:
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Robert 514
Posty: 847
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 03 sie 2025, 16:08

fik pisze:
03 sie 2025, 15:25
Widzę, że jesteś specjalistą nie tylko od organizacji komunikacji, ale też od prowadzenia ruchu kolejowego :term:
Kolega na rację. Szczególnie w przypadku dróżniczki brunetki , gdzie to ona generuje największe korki podczas dyżuru.

Rozkład się nie zmienia więc dlaczego jej np. kolega potrafi pracować z dużo wieksza wydajnością

Awatar użytkownika
PiotrekP
Posty: 2315
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 03 sie 2025, 19:56

Żeby trochę załagodzić te personalne przytyki... trzeba zadać pytanie dlaczego kiedyś dało się skierować autobusy objazdem ulicą Republikańską i Cyrulików, a obecnie nie. Jeśli jednak nie tamtędy - czy faktycznie nie można było poprowadzić tras Czerwonych Beretów - al. Chruściela kiedy jest tam lustro na rogu skrzyżowania na czas tych kilkunastu dni?

Matt Cubis
Posty: 663
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 04 sie 2025, 8:17

Bo pewnie jezdnia jest o 0,5 m za wąska i autobusy na pewno by się masowo zderzały!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7059
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 sie 2025, 9:24

Z-9 nie mogło do Okopowej od razu? Po co to Z-2?

ashir
Posty: 19621
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 sie 2025, 9:27

Z-9 jeździ zdecydowanie częściej niż Z-2.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7059
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 sie 2025, 14:43

No tak, poza tym gdyby się przyjęło to jeszcze by trzeba było 1 wydłużać na Okęcie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9328
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 sie 2025, 15:54

Helloł, 1 już była na Okęciu w tym roku! ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 sie 2025, 16:20

I jeszcze będzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 20 sie 2025, 19:31

Czy 221 już jeździ czy dalej jest zawieszone? Wczoraj i dziś rano był komunikat na żółtym tle o zawieszeniu linii. Nie ma nic na stronie o odwołaniu ani o zawieszeniu.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 842
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 20 sie 2025, 21:45

Georg pisze:
20 sie 2025, 19:31
Czy 221 już jeździ czy dalej jest zawieszone? Wczoraj i dziś rano był komunikat na żółtym tle o zawieszeniu linii. Nie ma nic na stronie o odwołaniu ani o zawieszeniu.
Jest, jest, ale nad drugiej stronie: Awaria kanalizacji w ulicy Rydygiera
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

ODPOWIEDZ