Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Zajezdnia będąca 10 minut drogi od dwóch krańców linii metra to chyba dość naturalna lokalizacja?
Patologią w tkance miejskiej jest istnienie tak przestrzenno chłonnej usługi jaką jest zajezdnia autobusowa na Stalowej czy hale na Włościańskiej. Jak sobie z tym poradzić najlepiej pokazuje GAiT z bazą przy Hallera.
Patologią w tkance miejskiej jest istnienie tak przestrzenno chłonnej usługi jaką jest zajezdnia autobusowa na Stalowej czy hale na Włościańskiej. Jak sobie z tym poradzić najlepiej pokazuje GAiT z bazą przy Hallera.
Masz na myśli (docelową i już niedługą) likwidację?BrdzJkb pisze: ↑09 sie 2025, 21:51Zajezdnia będąca 10 minut drogi od dwóch krańców linii metra to chyba dość naturalna lokalizacja?
Patologią w tkance miejskiej jest istnienie tak przestrzenno chłonnej usługi jaką jest zajezdnia autobusowa na Stalowej czy hale na Włościańskiej. Jak sobie z tym poradzić najlepiej pokazuje GAiT z bazą przy Hallera.
Swoją drogą zajezdnia na Hallera i tak jest... na uboczu w porównaniu ze Stalową czy Włościańską.
BTW - czy gdziekolwiek w Europie istnieje zajezdnia autobusowa funkcjonująca na parterze obiektu wielokondygnacyjnego? Tramwajowe istnieją, a autobusowe?
Można prosić o przykład takiej zajezdni w parterze?
W Paryżu są podziemne zajezdnie pod kamienicami.person pisze: ↑11 sie 2025, 12:39Masz na myśli (docelową i już niedługą) likwidację?BrdzJkb pisze: ↑09 sie 2025, 21:51Zajezdnia będąca 10 minut drogi od dwóch krańców linii metra to chyba dość naturalna lokalizacja?
Patologią w tkance miejskiej jest istnienie tak przestrzenno chłonnej usługi jaką jest zajezdnia autobusowa na Stalowej czy hale na Włościańskiej. Jak sobie z tym poradzić najlepiej pokazuje GAiT z bazą przy Hallera.
Swoją drogą zajezdnia na Hallera i tak jest... na uboczu w porównaniu ze Stalową czy Włościańską.
BTW - czy gdziekolwiek w Europie istnieje zajezdnia autobusowa funkcjonująca na parterze obiektu wielokondygnacyjnego? Tramwajowe istnieją, a autobusowe?
Tramwajowe, które na szybko sobie przypominam:
Wiedeń, Joachimsthalerplatz (Ottakring): https://maps.app.goo.gl/JyW1Q17WyEcftkWJ6,
Zurych, Kalkbreitestrasse: https://maps.app.goo.gl/J4X5v4a7vtqyg6x17 (jeśli mnie pamięć nie myli, to sam budynek został wybudowany przez... kooperatywę mieszkaniową).
Planują coś podobnego Helsinki, ale przez kilka lat może coś się zmieniło... (bo teraz znalazłem info o innej, nowej zajezdni autobusowo-tramwajowej we wschodniej części miasta).
Niemniej, w Warszawie nikomu bym nie życzył takiego sąsiedztwa, bo nasi tramwajarze nie umieją utrzymywać infrastruktury, więc mieszkanie nad zajezdnią byłoby dramatem.
Uuuuu.... impresywne!Flash8222 pisze: ↑11 sie 2025, 14:33W Paryżu są podziemne zajezdnie pod kamienicami.person pisze: ↑11 sie 2025, 12:39
Masz na myśli (docelową i już niedługą) likwidację?
Swoją drogą zajezdnia na Hallera i tak jest... na uboczu w porównaniu ze Stalową czy Włościańską.
BTW - czy gdziekolwiek w Europie istnieje zajezdnia autobusowa funkcjonująca na parterze obiektu wielokondygnacyjnego? Tramwajowe istnieją, a autobusowe?
https://www.ratprealestate.com/projets/ ... bus-lagny/
https://www.ratprealestate.com/projets/ ... n-issoire/
A teraz, drogie misie, zobaczcie jakie _bezwalternatywne_ rozwiązania proponują u nas dla Stalowej czy Włościańskiej i przypomnijcie sobie o Inflanckiej, Chełmskiej...
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Z przetargu 90+90. MIDI wygrywa Irizar, MAXI i MEGA Solaris.
Tu artykuł o zajezdni podziemnej w Paryżu:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 61475.html
Przy okazji jest tu fajne połączenie funkcji. Na parterze warsztat, w podziemiach parkingi, na górze mieszkania, zieleń i użyteczność publiczna.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 61475.html
Przy okazji jest tu fajne połączenie funkcji. Na parterze warsztat, w podziemiach parkingi, na górze mieszkania, zieleń i użyteczność publiczna.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Jest przetarg na diesle (120 x 18m + 50100 w opcji), które kupuje... ZTM. klik
120×18m+50 w opcjimarco_wawa pisze: ↑04 lut 2025, 12:21To jak taki dobrze poinformowany jestes, to jeszcze powiedz w jakiej konfiguracji ten przetarg będzie?
200 przegubow? 150 przegubow i 50 solówek? A może na wzór Krakowa 100 przegubów, 50 solówek i 50 koziołków?
A 12m i 10m MZA?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dalej wierzysz we wszystko co napisze Bożyk?
Znaczy adminowi Omnibusa totalnie nie wierzę we wszystko, ale logiczne że i krótsze zakupy też są potrzebne. Jednak sytuacja taborowa z mniejszymi wozami ciut gorsza.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No ale skoro one są przeznaczone na ewentualną ewakuację, to wiadomo że duże wozy są potrzebne.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41