Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27661
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No ciekawe czemu pasażerów jest mniej w porze, kiedy na autobusy nawet całkiem rozsądnych w ciągu dnia linii trzeba nierzadko czekać po pół godziny. I tak jest lepiej niż kiedyś (pamiętam jak do dziś 167 od 19 co 30 minut), ale z pewnością 21:30 ciężko nazwać martwą porą.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!
O 20, 21, 22 się zamyka część sklepów, gdzie są o dziwo np. pracownicy. Ile razy, wracając z Imielina ostatnim 136, widziałem, jak przy Galmoku wsiadała cała zgraja różnych osób, które dyskutowały o mijającym właśnie dniu pracy. I oni nie wysiadali w Mordorze.
ŁK
To prawda, kiedyś sklepy były krócej czynne, więc nie było takiego wieczornego potoku pracowników.
Jak to jest, że N44 jadąc do Centrum obsługuje obydwa place Wilsona (tak jak 116), a N46 jadąc tak jak 122 ma tylko drugi plac Wilsona?
Zwłaszcza że w nocnych liniach sporo różnego rodzaju osobników o zapachu pól po wywozie gnojowicy lubi jeździć. N02 mam farta cały czas na takich trafiać. A okno ciężko otworzyć, o ile w ogóle da się na Mamach Mobilisu
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę 
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Warto odnotować - od września na 705 w piątki i soboty będzie nocny kurs do Białobrzegów (o 1:35 z Marymontu). W drugą stronę przez cały tydzień dojdzie kurs o 0:35 z Białobrzegów.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 
a ZTM wciąż zakłada, że zwykli ludzie śledzą takie zmiany i będą sami ich szukać... Ech...bartoni722 pisze: ↑30 sie 2025, 12:11Warto odnotować - od września na 705 w piątki i soboty będzie nocny kurs do Białobrzegów (o 1:35 z Marymontu). W drugą stronę przez cały tydzień dojdzie kurs o 0:35 z Białobrzegów.
(niemniej, takie rzeczy powinny być systemowe, a nie na pojedynczych liniach, bo pasażerowie nigdy tego nie ogarną)
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Gmina płaci, to ma. Inne nie płacą, to nie mają
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Nie w piątki i soboty, a w noc pt/sob i sob/niedz. Oznaczenie na rozkładzie mogłoby być jednak bardziej precyzyjne. A kurs o 0:35 z Białobrzegów owszem przez cały tydzień, ale tylko w nocy pt/sob i sob/niedz do Marymontu, a w pozostałe noce jedynie do Żerania FSO.bartoni722 pisze: ↑30 sie 2025, 12:11Warto odnotować - od września na 705 w piątki i soboty będzie nocny kurs do Białobrzegów (o 1:35 z Marymontu). W drugą stronę przez cały tydzień dojdzie kurs o 0:35 z Białobrzegów.
Dzień w ZTM chyba trwa do zakończenia wszystkich dziennych i nocnych startujących danego dnia.ashir pisze:Nie w piątki i soboty, a w noc pt/sob i sob/niedz. Oznaczenie na rozkładzie mogłoby być jednak bardziej precyzyjne. A kurs o 0:35 z Białobrzegów owszem przez cały tydzień, ale tylko w nocy pt/sob i sob/niedz do Marymontu, a w pozostałe noce jedynie do Żerania FSO.bartoni722 pisze: ↑30 sie 2025, 12:11Warto odnotować - od września na 705 w piątki i soboty będzie nocny kurs do Białobrzegów (o 1:35 z Marymontu). W drugą stronę przez cały tydzień dojdzie kurs o 0:35 z Białobrzegów.
ŁK
A na kolei wręcz przeciwnie. 
Gmina płaci, ale w przypadku Warszawy to konkretna oferta na niemałym ciągu komunikacyjnym. Przecież Warszawa też za to płaci...
Pytanie rzuciłem tydzień temu na SSC, ale ponowię je tu, z uwagi na większą dostępność Kolegów powiązanych z naszym ZTM:
Czy wiadomo coś, o przekładanej (głównie z powodu wyborów) reorganizacji sieci połączeń nocnych?
Kiedy wreszcie ZTM zauważy, że pomiędzy Wilanowem a Ursynowem powstał (i się bardzo dobrze przyjął) nowy ciąg komunikacyjny Branickiego - Płaskowickiej, na którym nie ma nocnego? Mówiło się w czasie konsultacji społecznych tras po uruchomieniu tramwaju, że na Ursynów pojedzie tamtędy N81, i co?
Kiedy nowe osiedla na Łuku Siekierkowskim przestaną być skazane na ubery?
Czy jeden z najbardziej obciążonych ciągów poprzecznych w dzień ( Łopuszańska - Hynka - Marynarska) nie zasługuje na powrót komunikacji nocą (kiedyś Hynka jechało N01 i nawet pełne było jak jechałem)?
Czy wiadomo coś, o przekładanej (głównie z powodu wyborów) reorganizacji sieci połączeń nocnych?
Kiedy wreszcie ZTM zauważy, że pomiędzy Wilanowem a Ursynowem powstał (i się bardzo dobrze przyjął) nowy ciąg komunikacyjny Branickiego - Płaskowickiej, na którym nie ma nocnego? Mówiło się w czasie konsultacji społecznych tras po uruchomieniu tramwaju, że na Ursynów pojedzie tamtędy N81, i co?
Kiedy nowe osiedla na Łuku Siekierkowskim przestaną być skazane na ubery?
Czy jeden z najbardziej obciążonych ciągów poprzecznych w dzień ( Łopuszańska - Hynka - Marynarska) nie zasługuje na powrót komunikacji nocą (kiedyś Hynka jechało N01 i nawet pełne było jak jechałem)?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
W sumie można pociągnąć N86 zamiast na Kabaty to do Wilanowa, choć sądząc po frekwencji w wieczornych 217/163 nie sądzę, by była taka paląca potrzeba.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Może i było pełne, ale nie dlatego, że zapełniło się na tym odcinku. Tam jest galeria i jakieś komisy czy coś, dopiero przy WKD jest osiedle, ale WKD jeździ do późna, a przez tory ma być przejście więc można dojść do Łopuszańskiej, N01 teraz obsługuje inny region który bardziej jest zamieszkały niż ŁopuszańskaPiottr pisze: ↑17 wrz 2025, 10:56Pytanie rzuciłem tydzień temu na SSC, ale ponowię je tu, z uwagi na większą dostępność Kolegów powiązanych z naszym ZTM:
Czy wiadomo coś, o przekładanej (głównie z powodu wyborów) reorganizacji sieci połączeń nocnych?
Kiedy wreszcie ZTM zauważy, że pomiędzy Wilanowem a Ursynowem powstał (i się bardzo dobrze przyjął) nowy ciąg komunikacyjny Branickiego - Płaskowickiej, na którym nie ma nocnego? Mówiło się w czasie konsultacji społecznych tras po uruchomieniu tramwaju, że na Ursynów pojedzie tamtędy N81, i co?
Kiedy nowe osiedla na Łuku Siekierkowskim przestaną być skazane na ubery?
Czy jeden z najbardziej obciążonych ciągów poprzecznych w dzień ( Łopuszańska - Hynka - Marynarska) nie zasługuje na powrót komunikacji nocą (kiedyś Hynka jechało N01 i nawet pełne było jak jechałem)?