Też tak robięMJ pisze:Pasażer i tak podchodzi wtedy do pierwszych i próbuje je otworzyć, a jak mu się nie udaje to wsiadanie drugimi i idzie na miejsce za pierwszymi drzwiami.vernalisadonis pisze: ↑19 paź 2025, 0:15Mi osobiście zależy tylko na tym żeby na pętli nie trzeba było "podciągać" autobusu. Czasami jak mi się spać chce to wolę ustawić się taki, żeby już nigdzie nie trzeba było podjeżdżąć i otwieram II lub III drzwi po to, żeby pasażer mi nie stukał w I drzwi jaki ja czasem śpię. Wolę żeby wsiadł i mi nie przeszkadzał niż miałby pukać jak śpię i mam zamknięte drzwi.
Ustawa o czasie pracy kierowców
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
ŁK
Ciepły guzik + tryb auto zamykania drzwi i idziemy spać
A po co siedzieć w autobusie w czasie przerwy?
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
W takich Koprkach nie bardzo jest gdzie indziej
Ogólnie dziwi mnie, że są linie, gdzie dłuższe przerwy są na krańcach bez ekspedycji.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Ustawa o czasie pracy kierowców nie widzi się z rozporządzeniem o warunkach socjalnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A myślisz, że są zmartwieniem kierowcy na postoju jak wsiadają? Bo mi się nie wydaje. Lepiej byście przyznali się, że nie zawsze kierowcy mają ochotę rozmawiać między sobą na pętlach i dlatego wolą siedzieć zamknięci w wozie zamiast iść na ekspedycję, gdzie może być tłok.MJ pisze: ↑20 paź 2025, 20:13Pasażer i tak podchodzi wtedy do pierwszych i próbuje je otworzyć, a jak mu się nie udaje to wsiadanie drugimi i idzie na miejsce za pierwszymi drzwiami.vernalisadonis pisze: ↑19 paź 2025, 0:15Mi osobiście zależy tylko na tym żeby na pętli nie trzeba było "podciągać" autobusu. Czasami jak mi się spać chce to wolę ustawić się taki, żeby już nigdzie nie trzeba było podjeżdżąć i otwieram II lub III drzwi po to, żeby pasażer mi nie stukał w I drzwi jaki ja czasem śpię. Wolę żeby wsiadł i mi nie przeszkadzał niż miałby pukać jak śpię i mam zamknięte drzwi.
Tak, też jestem zdania, że pasażerowie nie powinni być zmartwieniem kierowcy na postoju i powinni czekać na zewnątrz.![]()
- vernalisadonis
- Posty: 2808
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czasem takie przerwy wynikają też z tego, że na wspólnym odcinku z inną linią tworzysz jakiś takt.R-9 Chełmska pisze: ↑21 paź 2025, 8:25Ogólnie dziwi mnie, że są linie, gdzie dłuższe przerwy są na krańcach bez ekspedycji
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
To oczywiście zrozumiałe. Tylko ktoś tam na górze musi też zrozumieć, że oprócz tego taktu ważne są potrzeby socjalne kierowców. Taka linia 136 - długie przerwy na Natolinie bo ładowanie, na Ostroroga często się przyjeżdża na odjazd. Gdzie jest punkt socjalny dla kierowców? Na Ostroroga. Gdzie kierowcy mają nawet mikrofalę żeby sobie podgrzać jedzenie? Na Ostroroga. Dobrze że ten punkt socjalny jest, ja nie neguję, ale potem się tworzy takie coś że na Natolinie gdzie nic nie ma są długie postoje (na ładowanie), a tam gdzie kierowca rzeczywiście mógłby skorzystać z socjalu, tam praktycznie przerw nie ma albo są bardzo krótkie i trzeba jechać dalej.vernalisadonis pisze: ↑21 paź 2025, 10:40Czasem takie przerwy wynikają też z tego, że na wspólnym odcinku z inną linią tworzysz jakiś takt.R-9 Chełmska pisze: ↑21 paź 2025, 8:25Ogólnie dziwi mnie, że są linie, gdzie dłuższe przerwy są na krańcach bez ekspedycji
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Mnie zastanawia czemu na Natolinie ta ekspedycja nie działa. Co stoi na przeszkodzie, żeby kierowcy chodzili do tej ekspedycji?
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Jakieś 3 miesiące temu widziałem, że ktoś wchodził do tej ekspedycji, ale raczej wyglądał na handlarza z targu niż kogoś z WTP
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
W ekspedycji jest skład śmieci i innego badziewia bazarowiczów. Oni tego nie oddadzą, a jeśli, to przyda się remont kapitalny (i pewnie będzie za daleko dla takiego 503 pod kątem ustawy) - buda zapuszczona dramatycznie.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
A 503 nie może na Ursynów Południowy? I tak zawraca przy KEN. Gdyby z kolei całkiem zabrać 136 na Ursynów Północny, to może i kogoś by przekonało, żeby pętle przywrócić.
ŁK
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Odnośnie Natolina - nie doszukujcie się tu logiki, bo sprawa jest polityczna. Mieliśmy tu do czynienia z polityczną korupcją. Platformie Obywatelskiej brakowało głosów w radzie dzielnicy do większości, więc w zamian za wejście do koalicji prezes likwidowanego (w związku z budową tunelu S2) bazarku Na Dołku zażyczył sobie terenu pętli autobusowej na swój bazar. Politycy się dogadali, mieszkańcy bloków przy Polaka dostali brud, syf i samochody parkujące na trawnikach, kierowcy stracili pętlę z punktem socjalnym. Hańba wam, warszawska platformo.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"