Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

wincenty
Posty: 1811
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 28 lis 2025, 14:10

Wiadomo już, co pojedzie nowym odcinkiem Rakowieckiej?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36105
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 lis 2025, 15:02

wincenty pisze:
28 lis 2025, 14:10
Wiadomo już, co pojedzie nowym odcinkiem Rakowieckiej?
Nie wiadomo, choć spekulacji i przecieków jest mnóstwo. Nie zmienia to faktu, że takie decyzje nieraz były zmieniane na tydzień przed, więc póki nie będzie oficjalnie ogłoszone, to pozostajemy przy spekulacjach.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 lis 2025, 16:24

wincenty pisze:
28 lis 2025, 14:10
Wiadomo już, co pojedzie nowym odcinkiem Rakowieckiej?
Najpewniej skład* tramwajów.

Skład tramwajów- dwa wysokie sprzęgnięte do kupy lub niskopodłogowy.
miłośnik 13N

adamrozbicki
Posty: 196
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 28 lis 2025, 23:02

Stary Pingwin pisze:
28 lis 2025, 16:24
wincenty pisze:
28 lis 2025, 14:10
Wiadomo już, co pojedzie nowym odcinkiem Rakowieckiej?
Najpewniej skład* tramwajów.


Skład tramwajów- dwa wysokie sprzęgnięte do kupy lub niskopodłogowy.
Niesamowicie dowcipne.

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 lis 2025, 12:10

Dowcip mi się stępił na starość.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 01 gru 2025, 14:53

Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Yelonker
Posty: 841
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 01 gru 2025, 15:47

Z punktu widzenia relacji Dolny Mokotów - M1 na północ i vice versa wydawałoby się, że 11 powinno jechać do tej samej stacji, co 19 - choć zarazem pokrywają się na dość krótkim odcinku. Z punktu widzenia relacji M1 od południa - tramwaje na Kasprzaka (nie bagatelizowałbym jej w kontekście odciążenia łącznika M1/M2) ważniejsze jest, żeby przy tej samej stacji pokrywały się 10 i 11. Z kolei dla relacji M1 od południa - Aleja JP2 najlepiej by było, żeby wszystkie tramwaje jadące razem na północ od Ronda ONZ spotykały się przy jednej stacji metra i z tego punktu widzenia decyzja o 19 wydaje się być najrozsądniejsza.

tatra
Posty: 336
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 01 gru 2025, 15:58

A na dodatek wspólny odcinek od Rakowieckiej do Reymonta dla 19 i 33 to koordynacja co 4/7,5
tatra

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 gru 2025, 17:37

Zobaczy jak ta koordynacja wyjdzie przy zjazdach/wyjazdach ;)

Tramwajarski
Posty: 1
Rejestracja: 01 gru 2025, 12:32

Post autor: Tramwajarski » 01 gru 2025, 19:09

ZielonyJamnik pisze:
01 gru 2025, 14:53
Tylko 19 na Rakowiecką

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 88944.html
Jeżeli tylko 19 to beznadziejnie.

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 gru 2025, 19:24

Tramwajarski pisze:
01 gru 2025, 19:09
ZielonyJamnik pisze:
01 gru 2025, 14:53
Tylko 19 na Rakowiecką

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 88944.html
Jeżeli tylko 19 to beznadziejnie.
Miała być też 10, ale widać się zmieniło. Pewnie chodzi o jak najdłuższy odcinek koordynacji 10 z 11.

adamrozbicki
Posty: 196
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 01 gru 2025, 19:46

Yelonker pisze:
01 gru 2025, 15:47
Z punktu widzenia relacji Dolny Mokotów - M1 na północ i vice versa wydawałoby się, że 11 powinno jechać do tej samej stacji, co 19 - choć zarazem pokrywają się na dość krótkim odcinku. Z punktu widzenia relacji M1 od południa - tramwaje na Kasprzaka (nie bagatelizowałbym jej w kontekście odciążenia łącznika M1/M2) ważniejsze jest, żeby przy tej samej stacji pokrywały się 10 i 11. Z kolei dla relacji M1 od południa - Aleja JP2 najlepiej by było, żeby wszystkie tramwaje jadące razem na północ od Ronda ONZ spotykały się przy jednej stacji metra i z tego punktu widzenia decyzja o 19 wydaje się być najrozsądniejsza.
[/quote

"Z kolei dla relacji M1 od południa - Aleja JP2 najlepiej by było, żeby wszystkie tramwaje jadące razem na północ od Ronda ONZ spotykały się przy jednej stacji metra i z tego punktu widzenia decyzja o 19 wydaje się być najrozsądniejsza"
Poddałem się po 11. próbie zrozumienia tego zdania.

Placuszek44
Posty: 149
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 01 gru 2025, 19:55

Dlaczego nie można dać na Rakowiecką 10, 11 i 19? Wtedy 11 pojedzie na Pole Mokotowskie jak 167 i 168 oraz zachowa wspólną trasę z 10. Przy okazji odciąży to Marszałkowską, na której więcej jest stania niż jazdy.

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 gru 2025, 19:59

A jaki miał być głębszy sens puszczania jeszcze 10 przez Rakowiecką? Szybszy dojazd Puławskiej do metra? Odciążenie wąskiej Marszałkowskiej i Nowowiejskiej? Tam tragedii nie ma. Al. Niepodległości dwóch nowych linii nie potrzebują raczej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5460
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 gru 2025, 20:10

Sześć kilometrów prawie pokrywania się 168 z torami. To już prawie 509 z siedmioma. Oczywiste jest, że z Sielc przez Rakowiecką i Wołoską powinna być nowa linia tramwajowa.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ODPOWIEDZ