Post
autor: ashir » 01 gru 2025, 20:07
Powtarzają się komentarze, że w RJ często brakuje darmowej wody, wiele pozycji z menu do zakupu również nie jest dostępnych. Oni zatowarowanie to robią raz na 2 tygodnie w Czechach? Jak może im brakować butelek wody w pociągu, kiedy przewożą pasażerów tylko na miejscach siedzących i znają maksymalną liczbę siedzeń w swoich pociągach? W dodatku mają tylko 2 pary pociągów i to w prostej relacji Kraków - Warszawa - Kraków, bez złożonego schematu zatrzymań, ewentualni klienci (zapewne nieliczni) mogą się dosiąść tylko w Zawierciu. Przerasta ich logistyka? Podobnie są narzekania na wagony Astra, że nie działają tablety, a obsługa jest bezradna. Stewardów też ponoć czasem brakuje. Zamawianie posiłków też jest ciekawe, bo w wagonach Low Cost i Standard-Astra jest tylko poprzez aplikację i to jest nawet zrozumiałe i wygodne, bo raz widać jakie produkty są dostępne, a dwa płatność elektroniczna. Natomiast jeśli dobrze rozumiem, bo jeszcze nie miałem okazji wypróbować to w wyższych klasach jest możliwość zamówienia posiłku tylko u stewarda? Jeżeli tak to strasznie słabo. Pasażerowie się skarżą, że przez brak zasięgu jest zarówno problem ze składaniem zamówień przez aplikację, jak i płatności kartą u stewarda, więc najlepiej płacić gotówką. Zobaczymy jak sobie poradzą od 14 grudnia przy większej pracy przewozowej, ale na razie jest słabo.