Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Ona już jest zniszczona przez swoją trasę. I np. wieczorem spełnia funkcję dowozówki, choć nie powinna (wleeeeeeeecze się). Zaraz odezwą sie nożyce , ale przestanę się czepiać dopiero wtedy, gdy na Gocław zawita 507 (najlepiej przez TŁ ).floyd pisze:Coś mi sie zdaje, że niedługo 111 będzie przykładem dobrej linii zniszczonej przez zaniżanie częstotliwości.
10 minut dla 111 można zrobić bez dodawania brygad. W zasadzie to teraz można by wyrzucić maraton. A tak można by przy okazji spróbować ustawić synchronizację 111 i 509 na Os. Wilga. Lecz z drugiej strony poleciałaby synchronizacja 111 i 180 na Muranowie (mocno papierowa). Sam nie wiem co lepsze. W każdym bądź razie coś dla Saskiej Kępy (gdyby jej było mało) w rezerwie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Policzyłem. I jest tak:
105 - skrócone do Nowego Bemowa celem odzyskania jednej brygady.
112 - wyprostowane na Bemowie (bez wpływu na brygadostan)
117 - zwiększenie częstotliwości do 8-12/18/12//20
151 - kasacja
405 - podniesienie częstotliwości do 5-10/-/10//- (plus niemal całkowita synchronizacja z 517)
410 - kasacja
507 - Nowe Bemowo, Koło, Dw. Centralny, Most Poniatowskiego, Saska, Gocław (8-12/18/12//20)
E-5 - Ursus-Niedźwiadek - Trasa Łazienkowska - Gocław (10/-/10//-)
Brygad starczyło. Nawet 3 całki zostały zamienione na trzy dodatki. Dodatkowo w szczycie B pojawia się o 3 dodatki więcej.
Do tego dochodzi wysłanie solówek ze 151 na 147 i 115 celem odzyskania przegubów.
Jak się taki układ podoba?
105 - skrócone do Nowego Bemowa celem odzyskania jednej brygady.
112 - wyprostowane na Bemowie (bez wpływu na brygadostan)
117 - zwiększenie częstotliwości do 8-12/18/12//20
151 - kasacja
405 - podniesienie częstotliwości do 5-10/-/10//- (plus niemal całkowita synchronizacja z 517)
410 - kasacja
507 - Nowe Bemowo, Koło, Dw. Centralny, Most Poniatowskiego, Saska, Gocław (8-12/18/12//20)
E-5 - Ursus-Niedźwiadek - Trasa Łazienkowska - Gocław (10/-/10//-)
Brygad starczyło. Nawet 3 całki zostały zamienione na trzy dodatki. Dodatkowo w szczycie B pojawia się o 3 dodatki więcej.
Do tego dochodzi wysłanie solówek ze 151 na 147 i 115 celem odzyskania przegubów.
Jak się taki układ podoba?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeśli E-5 przez TŁ z pominięciem Centrum i Waryńskiego to się nie podobapawcio pisze:Policzyłem. I jest tak:
105 - skrócone do Nowego Bemowa celem odzyskania jednej brygady.
112 - wyprostowane na Bemowie (bez wpływu na brygadostan)
117 - zwiększenie częstotliwości do 8-12/18/12//20
151 - kasacja
405 - podniesienie częstotliwości do 5-10/-/10//- (plus niemal całkowita synchronizacja z 517)
410 - kasacja
507 - Nowe Bemowo, Koło, Dw. Centralny, Most Poniatowskiego, Saska, Gocław (8-12/18/12//20)
E-5 - Ursus-Niedźwiadek - Trasa Łazienkowska - Gocław (10/-/10//-)
Brygad starczyło. Nawet 3 całki zostały zamienione na trzy dodatki. Dodatkowo w szczycie B pojawia się o 3 dodatki więcej.
Do tego dochodzi wysłanie solówek ze 151 na 147 i 115 celem odzyskania przegubów.
Jak się taki układ podoba?
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Właśnie. I to jest najsłabszy punkt w/w koncepcji.Rosa pisze:Więc jeśli widzi że 410 jest pusciutkie to tym bardziej nie puści tamtędy ekspresa co 10 min.
Skąd by się mialy wziąść potoki do wypelnienia czegos takiego.
Poza tym z uporem maniaka powiem, że 507 MUSI być bezprzystankowe między RW a Afrykańską (jeżeli ma w ogóle stamtąd jechać). Inaczej będzie zadyma, bo ludzie lubią E-5 właśnie dlatego, że jest szybkie i nie zatrzymuje się nigdzie po drodze, więc z pewnością zaprotestują, jeżeli dostaną produkt o gorszych parametrach. I ja też .
Jeżeli chodzi o 410, to problemem nie są potoki (te były, co pokazywała poprzednia trasa i pokazuje zapełnienie rano na wyjeździe z Gocławia) tylko relacja miejsce przystanku - częstotliwość. Przy 15 minutach bardziej się opłaca wrócić do sprawdzonego schematu z przesiadką na Saskiej. Przy 10 minutach już niekoniecznie. Dojście i poczekanie na "kładce" (w wielce do tego niedogodnych warunkach) jest dodatkowym argumentem.
A 507 dobrze by było, gdyby tak miało. Trzeba tylko mocne kontrargumenty dla ZTMu i (przede wszystkim) Saskiej Kępy przygotować.
A 507 dobrze by było, gdyby tak miało. Trzeba tylko mocne kontrargumenty dla ZTMu i (przede wszystkim) Saskiej Kępy przygotować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale ludzie nie jeździli 410 tylko do Politechniki ale także na Marszalkowską.pawcio pisze:Jeżeli chodzi o 410, to problemem nie są potoki (te były, co pokazywała poprzednia trasa i pokazuje zapełnienie rano na wyjeździe z Gocławia) tylko relacja miejsce przystanku - częstotliwość. .
Gdyby jedynym problemem 410 bylo zle umiejscowienie przystanku na TŁ to potoki Z Goclawia bylyby porownywalne do tych sprzed zmiany a tak nie jest.
A moim zdaniem spora część ludzi opdpłynęła do przesiadki na Saską. Z przyzwyczajenia, a także z niskiej konkurencyjności czasowej nowego 410. Wcześniej na 410 przynajmniej 50% pasażerów wybierała przystanek Metro Politechnika. I tak wciąż jest rano.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Zobaczymy co się będzie działo po feriach. Ale nie liczę na jakieś rewolucyjne zmiany.
Poza tym naprawdę nie jestem przekonany, że to częstotliwość decyduje o zapełnieniu. Dosyć często jeżdżę na Gocław 410 i obserwuję co się dzieje na Politechnice... moim zdaniem zadziałało przede wszystkim przyzwyczajenie do przystanku, a nie częstotliwość. Ale jak macie możliwość przesymulować zapełnienie przy częstotliwości 10 min. , to chętnie się zapoznam z wynikami.
Poza tym naprawdę nie jestem przekonany, że to częstotliwość decyduje o zapełnieniu. Dosyć często jeżdżę na Gocław 410 i obserwuję co się dzieje na Politechnice... moim zdaniem zadziałało przede wszystkim przyzwyczajenie do przystanku, a nie częstotliwość. Ale jak macie możliwość przesymulować zapełnienie przy częstotliwości 10 min. , to chętnie się zapoznam z wynikami.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
pawcio pisze: 405 - podniesienie częstotliwości do 5-10/-/10//- (plus niemal całkowita synchronizacja z 517)
Jak się taki układ podoba?
To mi się bardzo podoba, bo obecnie synchronizacja z 517 jest bardziej niż tragiczna.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel