Modernizacja Al. Jerozolimskich (R. ZesĹaĹcĂłw - ĹopuszaĹska)
Moderator: Wiliam
O, to chyba wreszcie zniknie problem wywracania bramki przed wjazdem do tunelu pod rondem Zesłańców Syberyjskich. Chociaż dopóki nie skończy się przebudowa węzła przy Marynarskiej (a na to się na razie szybko nie zanosi), to w tym rejonie będzie koszmar.Plesim pisze:Już wkrótce (mam nadzieje) zostanie zamknięty dla ruchu pojazdów powyżej 16T odcinek al. Jerozolimskich od RZS do Popularnej. Wyłączenie będzie w obowiązywało godzinach 5-22. Od poniedziałku odbywa się ustawianie znaków drogowych i tablic informacyjnych.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A ja bym wcale na poprawę warunków ruchu nie liczył. Każdą wolna przestrzeń zajmą osobówki, i to one są prawdziwym problemem w mieście, a nie ciężarówki...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zgadza się, ale w miejsce trzech jadących za sobą tirów wjedzie z 10-12 samochodów osobowych, które normalnie musiałyby stać za nimi. Inna sprawa, że kierowcy i pasażerowie z kilkudziesięciu samochodów weszliby do jednego przegubowego autobusu, ale do tego to akurat chyba ciężko będzie ich przekonać.inż. Glonojad pisze:A ja bym wcale na poprawę warunków ruchu nie liczył. Każdą wolna przestrzeń zajmą osobówki, i to one są prawdziwym problemem w mieście, a nie ciężarówki.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tyle, że jak tych tirów ubędzie, to na ich miejsce "zamelduje się" nie 10, ale 20 samochodów.. skąd? Z Połczyńskiej, z Ordona... ludzie zaczęli kombinować, teraz część wróci...
Zaprawdę, tam trzeba zrobić buspas, ALE i wzmocnić wszystkie jadące tamtędy linie (w tym WKD i KM-KM, żeby ludzie z Grodziska czy Podkowy mieli realną altrnatywę dla samochodu).
Zaprawdę, tam trzeba zrobić buspas, ALE i wzmocnić wszystkie jadące tamtędy linie (w tym WKD i KM-KM, żeby ludzie z Grodziska czy Podkowy mieli realną altrnatywę dla samochodu).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Chyba najpierw metro dociągną na Bielany a dopiero potem zobaczymy przy beresteckiej 515 i 520 (na przykład)
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
No i chyba o to chodzi (przynajmniej częściowo), żeby mogli wrócić, zamiast dalej kombinować. Choć przypuszczam, że jeśli zobaczą, co się tam dzieje, to ich powrót będzie bardzo krótkotrwały.inż. Glonojad pisze:Tyle, że jak tych tirów ubędzie, to na ich miejsce "zamelduje się" nie 10, ale 20 samochodów... skąd? Z Połczyńskiej, z Ordona... ludzie zaczęli kombinować, teraz część wróci...
W przypadku oddania do użytku estakad nad rondem Starzyńskiego może by nie było tak źle z korkami po praskiej częsci trasy. Co do Alej, jestem pesymistą. Przebudowa do wiaduktu to za mało. Przykorkuje się przy Popularnej lub Łopuszańskiej, to wyjdzie na jedno.R-11 Kleszczowa pisze:Co do E-3 połaczonego z E-5. Jest to propzycja bardzo ciekawa. Lecz wstrzymałbym się z wcieleniem tego w zycie do czasu zakończenia remontu Al.Jerozolimskich. Jak już wspomiano obecnie byłaby to linia zbyt korkogenna.