Modernizacja Al. Jerozolimskich (R. Zesłańców - Łopuszańska)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 02 lut 2006, 16:23

Już wkrótce (mam nadzieje) zostanie zamknięty dla ruchu pojazdów powyżej 16T odcinek al. Jerozolimskich od RZS do Popularnej. Wyłączenie będzie w obowiązywało godzinach 5 - 22. Od poniedziałku odbywa się ustawianie zanaków drogowych i tablic informacyjnych.

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 02 lut 2006, 19:55

wreszcie zrobi się znacznie luźniej w alejach :-D :-D :-D Teraz dopiero koszmar czeka ludzi jadących Hynka, Łopuszańską, Marynarską ... dojazd do GM zajmie dobrych kilka godzin ](*,) ale chyba wolę gigantyczne korki tylko w okolicach GM (już i tak jest strasznie) niż na Jerozolimskich i przy GM.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 03 lut 2006, 9:39

Plesim pisze:Już wkrótce (mam nadzieje) zostanie zamknięty dla ruchu pojazdów powyżej 16T odcinek al. Jerozolimskich od RZS do Popularnej. Wyłączenie będzie w obowiązywało godzinach 5-22. Od poniedziałku odbywa się ustawianie znaków drogowych i tablic informacyjnych.
:arrow: O, to chyba wreszcie zniknie problem wywracania bramki przed wjazdem do tunelu pod rondem Zesłańców Syberyjskich. Chociaż dopóki nie skończy się przebudowa węzła przy Marynarskiej (a na to się na razie szybko nie zanosi), to w tym rejonie będzie koszmar.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 03 lut 2006, 15:04

MZ pisze:O, to chyba wreszcie zniknie problem wywracania bramki przed wjazdem do tunelu pod rondem Zesłańców Syberyjskich.
Pojazd wcale nie musi mieć masy powyżej 16T aby nie zmieścić się pod bramką. Osobiście znam dostawczaka o masie poniżej 2,5T i wysokości 3,9m.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 03 lut 2006, 15:52

:arrow: No tak, ale akurat tutaj w większości przypadków bramkę rozwalały przecież tiry.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 03 lut 2006, 15:53

Nie koniecznie. Sam raz widziałem małego Stara (chyba 742) z przewróconą na niego bramką.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 lut 2006, 0:58

ta bramka jest żałosna - nie dość, że krzywa, to jeszcze pokraczna :/ Miasta nie stać na coś porządnego?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lut 2006, 9:49

A ja bym wcale na poprawę warunków ruchu nie liczył. Każdą wolna przestrzeń zajmą osobówki, i to one są prawdziwym problemem w mieście, a nie ciężarówki...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 05 lut 2006, 13:51

inż. Glonojad pisze:A ja bym wcale na poprawę warunków ruchu nie liczył. Każdą wolna przestrzeń zajmą osobówki, i to one są prawdziwym problemem w mieście, a nie ciężarówki.
:arrow: Zgadza się, ale w miejsce trzech jadących za sobą tirów wjedzie z 10-12 samochodów osobowych, które normalnie musiałyby stać za nimi. Inna sprawa, że kierowcy i pasażerowie z kilkudziesięciu samochodów weszliby do jednego przegubowego autobusu, ale do tego to akurat chyba ciężko będzie ich przekonać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lut 2006, 15:23

Tyle, że jak tych tirów ubędzie, to na ich miejsce "zamelduje się" nie 10, ale 20 samochodów.. skąd? Z Połczyńskiej, z Ordona... ludzie zaczęli kombinować, teraz część wróci...
Zaprawdę, tam trzeba zrobić buspas, ALE i wzmocnić wszystkie jadące tamtędy linie (w tym WKD i KM-KM, żeby ludzie z Grodziska czy Podkowy mieli realną altrnatywę dla samochodu).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 05 lut 2006, 15:26

Chyba najpierw metro dociągną na Bielany a dopiero potem zobaczymy przy beresteckiej 515 i 520 (na przykład)
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 05 lut 2006, 15:36

inż. Glonojad pisze:Tyle, że jak tych tirów ubędzie, to na ich miejsce "zamelduje się" nie 10, ale 20 samochodów... skąd? Z Połczyńskiej, z Ordona... ludzie zaczęli kombinować, teraz część wróci...
:arrow: No i chyba o to chodzi (przynajmniej częściowo), żeby mogli wrócić, zamiast dalej kombinować. Choć przypuszczam, że jeśli zobaczą, co się tam dzieje, to ich powrót będzie bardzo krótkotrwały.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 26 kwie 2006, 23:00

R-11 Kleszczowa pisze:Co do E-3 połaczonego z E-5. Jest to propzycja bardzo ciekawa. Lecz wstrzymałbym się z wcieleniem tego w zycie do czasu zakończenia remontu Al.Jerozolimskich. Jak już wspomiano obecnie byłaby to linia zbyt korkogenna.
W przypadku oddania do użytku estakad nad rondem Starzyńskiego może by nie było tak źle z korkami po praskiej częsci trasy. Co do Alej, jestem pesymistą. Przebudowa do wiaduktu to za mało. Przykorkuje się przy Popularnej lub Łopuszańskiej, to wyjdzie na jedno.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 kwie 2006, 23:17

A czy przy Popularnej i Łopuszańskiej nie mają także przypadkiem budować wiaduktów?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36873
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 kwie 2006, 23:19

Mają, ale w drugiej kolejności.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ