Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 01 mar 2007, 23:41
Piotrek pisze:8205 pisze:Tabor w sam raz bo ITSowe Many to za duże na 184.
Polemizowałbym
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A czy warto wogóle polemizować z osobą, która ocenia wykorzystanie linii widząc ją jedynie na Szczęśliwlickiej ?
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
smoła
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 cze 2006, 15:37
Post
autor: smoła » 01 mar 2007, 23:52
Tak się ucieszyłem jak o ok. 9.30 zobaczyłem przegubowego MAN-a (chyba 3321) na 410 w stronę Grot.Około 16.30 miałem przyjemność nim jechać.Mimo korku przed KONARSKIEGO udało mu się wyprzedzić 154 co normalnie na tej linii jest impossible.
To prawdziwa perła pośród pojazdów "szrocisk mazowiecki" :
![:D](./images/smilies/mg.gif)
-
ITS A 218
- Posty: 3167
- Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
- Lokalizacja: stąd
Post
autor: ITS A 218 » 02 mar 2007, 12:14
dzidek pisze:Piotrek pisze: Polemizowałbym
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A czy warto wogóle polemizować z osobą, która ocenia wykorzystanie linii widząc ją jedynie na Szczęśliwlickiej ?
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Nie tylko na Szczęśliwickiej. Co do 184 to trzeba poprawić rozkład i będzie ok. Powinno być 10/15/15.
RELOBUS A38 ESTRADY
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 02 mar 2007, 12:20
PRZEGUBOWIEC pisze:
• Od 1.03 linię zastępczą 201 obsługują wszystkie zajezdnie, z wyjątkiem dotychczas obsługującej ją Redutowej. W zabawie bierze więc udział Stalowa (br.1), Ostrobramska (br.2), Woronicza (br.3 - niska) i Kleszczowa (br.04) - wszystkie pojazdami krótkimi.
-
reserved
- Posty: 14642
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 02 mar 2007, 15:28
solaris8315 pisze:W zabawie bierze więc udział Stalowa (br.1), Ostrobramska (br.2), Woronicza (br.3 - niska) i Kleszczowa (br.04) - wszystkie pojazdami krótkimi.
Po co tak?
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 02 mar 2007, 16:21
Braki taborowe na R-6, które ledwo wystarczają na wyjazd planowych brygad...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
mgs84
- Posty: 138
- Rejestracja: 28 sie 2006, 21:20
- Lokalizacja: Korzona street
Post
autor: mgs84 » 02 mar 2007, 16:23
smoła pisze:Tak się ucieszyłem jak o ok. 9.30 zobaczyłem przegubowego MAN-a (chyba 3321) na 410 w stronę Grot.Około 16.30 miałem przyjemność nim jechać.Mimo korku przed KONARSKIEGO udało mu się wyprzedzić 154 co normalnie na tej linii jest impossible.
To prawdziwa perła pośród pojazdów "szrocisk mazowiecki" :
![:D](./images/smilies/mg.gif)
od jakiegoś tygodnia Stalowa wypuszcza jednego MANika i jednego gniota
-
Piotrek
- Posty: 6106
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 02 mar 2007, 16:31
Po co tak?
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Bo co 2 dni np. na 110 jeździł przegub, z braku kwadratów.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
fraktal
- Posty: 5502
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 02 mar 2007, 17:36
Zastanawia mnie fakt, dlaczego ZTM wysłał ITS na 2 brygady 156, skoro Stalowej każe wysyłać dwie solówki w DP. Na 156 powinien wejść Connex, a na 184 - ITS....
-
reserved
- Posty: 14642
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 02 mar 2007, 18:10
Piotrek pisze:Po co tak?
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Bo co 2 dni np. na 110 jeździł przegub, z braku kwadratów.
Tak ale mi chodziło o to, dlaczego każda z zajezdni wysyła po jednej brygadzie, zamiast jednej w całości.
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 02 mar 2007, 18:18
Bo zajezdnie to nie instytucje charytatywne, nie każda może sobie pozwolić na kilka ponadplanowych wozów...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 02 mar 2007, 18:22
mgs84 pisze:smoła pisze:Tak się ucieszyłem jak o ok. 9.30 zobaczyłem przegubowego MAN-a (chyba 3321) na 410 w stronę Grot.Około 16.30 miałem przyjemność nim jechać.Mimo korku przed KONARSKIEGO udało mu się wyprzedzić 154 co normalnie na tej linii jest impossible.
To prawdziwa perła pośród pojazdów "szrocisk mazowiecki" :
![:D](./images/smilies/mg.gif)
od jakiegoś tygodnia Stalowa wypuszcza jednego MANika i jednego gniota
No cóż, czasem MAN NG313 musi poudawać Jelcza M121M
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Paweł84
- Posty: 108
- Rejestracja: 20 mar 2006, 21:31
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Paweł84 » 11 mar 2007, 12:35
A czy jest możliwe aby Many ITS-u przeszły z 801 na 723 jako brygady całodzienne. Dlaczego ZTM wybrał linię 801 a nie 723 do obsługi przez ITS
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 11 mar 2007, 12:54
Przejście jest możliwe, no ale ZTM musi się "zmieścić" w ilościach kilometrów rocznie zgodnie z umową podpisaną z ITS.
-
fraktal
- Posty: 5502
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 11 mar 2007, 12:54
Prawdopodobnie właśnie dlatego, że chciał wysłać ITS na dodatki. Według marcowego maximum ITS wysyła w DP 37 wozów na całki i 13 na dodatki. Podobnie rzecz się ma z Mobilisem i Connexem. Być może zostało to jakoś określone w umowie (a nawet jeśli nie, to tak wyglądają obecne działania ZTM-u). Gdyby zatem chciał wysłać ITS na całki linii 723, musiałby mu zabrać całodzienne brygady na jakiejś innej linii i w zamian przydzielić dodatki gdzie indziej.
[ Dodano: 2007-03-11, 12:56 ]
Zresztą może rzeczywiście chodzi tylko o liczbę wozokm rocznie.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)