Zmiany obsługowe - marzec 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 mar 2007, 23:41

Piotrek pisze:
8205 pisze:Tabor w sam raz bo ITSowe Many to za duże na 184.
Polemizowałbym :]
A czy warto wogóle polemizować z osobą, która ocenia wykorzystanie linii widząc ją jedynie na Szczęśliwlickiej ? :-?

smoła
Posty: 47
Rejestracja: 01 cze 2006, 15:37

Post autor: smoła » 01 mar 2007, 23:52

Tak się ucieszyłem jak o ok. 9.30 zobaczyłem przegubowego MAN-a (chyba 3321) na 410 w stronę Grot.Około 16.30 miałem przyjemność nim jechać.Mimo korku przed KONARSKIEGO udało mu się wyprzedzić 154 co normalnie na tej linii jest impossible.
To prawdziwa perła pośród pojazdów "szrocisk mazowiecki" : :D

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 02 mar 2007, 12:14

dzidek pisze:
Piotrek pisze: Polemizowałbym :]
A czy warto wogóle polemizować z osobą, która ocenia wykorzystanie linii widząc ją jedynie na Szczęśliwlickiej ? :-?
Nie tylko na Szczęśliwickiej. Co do 184 to trzeba poprawić rozkład i będzie ok. Powinno być 10/15/15.
RELOBUS A38 ESTRADY

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 mar 2007, 12:20

PRZEGUBOWIEC pisze: • Od 1.03 linię zastępczą 201 obsługują wszystkie zajezdnie, z wyjątkiem dotychczas obsługującej ją Redutowej. W zabawie bierze więc udział Stalowa (br.1), Ostrobramska (br.2), Woronicza (br.3 - niska) i Kleszczowa (br.04) - wszystkie pojazdami krótkimi.

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 02 mar 2007, 15:28

solaris8315 pisze:W zabawie bierze więc udział Stalowa (br.1), Ostrobramska (br.2), Woronicza (br.3 - niska) i Kleszczowa (br.04) - wszystkie pojazdami krótkimi.
Po co tak? ](*,)

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 mar 2007, 16:21

Braki taborowe na R-6, które ledwo wystarczają na wyjazd planowych brygad...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

mgs84
Posty: 138
Rejestracja: 28 sie 2006, 21:20
Lokalizacja: Korzona street

Post autor: mgs84 » 02 mar 2007, 16:23

smoła pisze:Tak się ucieszyłem jak o ok. 9.30 zobaczyłem przegubowego MAN-a (chyba 3321) na 410 w stronę Grot.Około 16.30 miałem przyjemność nim jechać.Mimo korku przed KONARSKIEGO udało mu się wyprzedzić 154 co normalnie na tej linii jest impossible.
To prawdziwa perła pośród pojazdów "szrocisk mazowiecki" : :D
od jakiegoś tygodnia Stalowa wypuszcza jednego MANika i jednego gniota

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 02 mar 2007, 16:31

Po co tak? ](*,)
Bo co 2 dni np. na 110 jeździł przegub, z braku kwadratów.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 02 mar 2007, 17:36

Zastanawia mnie fakt, dlaczego ZTM wysłał ITS na 2 brygady 156, skoro Stalowej każe wysyłać dwie solówki w DP. Na 156 powinien wejść Connex, a na 184 - ITS....

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 02 mar 2007, 18:10

Piotrek pisze:
Po co tak? ](*,)
Bo co 2 dni np. na 110 jeździł przegub, z braku kwadratów.
Tak ale mi chodziło o to, dlaczego każda z zajezdni wysyła po jednej brygadzie, zamiast jednej w całości.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 mar 2007, 18:18

Bo zajezdnie to nie instytucje charytatywne, nie każda może sobie pozwolić na kilka ponadplanowych wozów...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 mar 2007, 18:22

mgs84 pisze:
smoła pisze:Tak się ucieszyłem jak o ok. 9.30 zobaczyłem przegubowego MAN-a (chyba 3321) na 410 w stronę Grot.Około 16.30 miałem przyjemność nim jechać.Mimo korku przed KONARSKIEGO udało mu się wyprzedzić 154 co normalnie na tej linii jest impossible.
To prawdziwa perła pośród pojazdów "szrocisk mazowiecki" : :D
od jakiegoś tygodnia Stalowa wypuszcza jednego MANika i jednego gniota
No cóż, czasem MAN NG313 musi poudawać Jelcza M121M :]

Paweł84
Posty: 108
Rejestracja: 20 mar 2006, 21:31
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Paweł84 » 11 mar 2007, 12:35

A czy jest możliwe aby Many ITS-u przeszły z 801 na 723 jako brygady całodzienne. Dlaczego ZTM wybrał linię 801 a nie 723 do obsługi przez ITS :?:

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 11 mar 2007, 12:54

Przejście jest możliwe, no ale ZTM musi się "zmieścić" w ilościach kilometrów rocznie zgodnie z umową podpisaną z ITS.

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 mar 2007, 12:54

Prawdopodobnie właśnie dlatego, że chciał wysłać ITS na dodatki. Według marcowego maximum ITS wysyła w DP 37 wozów na całki i 13 na dodatki. Podobnie rzecz się ma z Mobilisem i Connexem. Być może zostało to jakoś określone w umowie (a nawet jeśli nie, to tak wyglądają obecne działania ZTM-u). Gdyby zatem chciał wysłać ITS na całki linii 723, musiałby mu zabrać całodzienne brygady na jakiejś innej linii i w zamian przydzielić dodatki gdzie indziej.

[ Dodano: 2007-03-11, 12:56 ]
Zresztą może rzeczywiście chodzi tylko o liczbę wozokm rocznie. :-k

Zablokowany