SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Równie dobrze wykluczenie NEWAGu miało na celu cheć unieważnienia przetargu, bo np. są środki na lepszy, NOWY sprzęt. Hipotez jest wiele, NEWAG się podłożył, to sam jest sobie winien.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale Newag mógł się przecież powołać na dostawę 14WE-07 dla PRów.
Chociaż może rzeczywiście, wycofam się do swojej pierwotnej teorii, że szukali pretekstu by się wycofać, bo... <wstaw teorię>.
Chociaż może rzeczywiście, wycofam się do swojej pierwotnej teorii, że szukali pretekstu by się wycofać, bo... <wstaw teorię>.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
"Dziennik"
Nowe pociągi dla SKM
Nowosądecki Newag został zwycięzcą przetargu na dostawę dwóch nowych pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej.
Nowe składy, podobne do tych, które już kursują, są zresztą dziełem tej samej firmy – ruszą na trasę za niecałe pół roku. Mogą zabrać 480 pasażerów, w tym 180 na miejscach siedzących. Mają być przegubowe, tak jak najnowocześniejsze tramwaje.
- Chodzi nam o względy bezpieczeństwa podróżnych – mówi Jerzy Obrębki, członek zarządu Szybkiej Kolei Miejskiej. – W składzie przegubowym pasażerowie czują się bezpieczniej niż w oddzielnych wagonach – dodaje.
W nowych pociągach pasażerowie będą informowani przez megafon, do jakiej stacji dojeżdżają. Będą też mogli zobaczyć na wyświetlaczu, jaką trasą jadą i jak daleko jest jeszcze do najbliższej stacji. Na nowy tabor miasto wydało 7,5 mln zł.
Wiele wskazuje na to, że są to ostatnie zakupy SKM. – Wstrzymujemy się z ogłaszaniem kolejnych przetargów, bo czekamy na decyzję władz, co zrobią z naszą spółką – mówi Obrębki.
W kuluarach Ratusza nie wyklucza się likwidacji spółki. Pociągi mogłyby zostać wydzierżawione Kolejom Mazowieckim. Decyzji na razie nie podjęto.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No proszę, a któż to był taki pewien likwidacji spółki?Premo pisze:To w takim razie powiedz co miało na celu unieważnienie przetargu i wykluczenie z listy oferentów NEWAGu?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
no i co złego w tym, że Premo był pewny? Ostatnie zdanie artykułu nie wyklucza przecież tej wersji: "W kuluarach Ratusza nie wyklucza się likwidacji spółki. Pociągi mogłyby zostać wydzierżawione Kolejom Mazowieckim".inż. Glonojad pisze:No proszę, a któż to był taki pewien likwidacji spółki?Premo pisze:To w takim razie powiedz co miało na celu unieważnienie przetargu i wykluczenie z listy oferentów NEWAGu?
Swoją drogą to ja chyba coś przespałem - wysłano zawiadomienie o uniewaznieniu przetargu, a teraz Dziennik informuje o wyborze oferty Newagu
PS. Już wiem, decyzja Arbitrażu...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo Premo przedstawiał to jako "niezbity dowód" na likwidację SKM. A od "nie wyklucza" do pewności to jeszcze bardzo daleko.
A co do arbitrażu to dobrze wiesz. I mam wrażenie, że bardzo z tego powodu nie płakali w SKM...
A co do arbitrażu to dobrze wiesz. I mam wrażenie, że bardzo z tego powodu nie płakali w SKM...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
"Echa Miasta" opisały inną koncepcję dalszych losów SKM. Otóż miałaby powstać linia Warszawa Zachodnia-Warszawa Centralna-Warszawa Wschodnia. Czyli linia z znikąd do nikąd. Oraz mało realne otworzenia linii Warszawa Główna-Warszawa Gdańska-Targówek
Cena 2 jednostek to nie 7,5mln. Tyle nawet jedna nie kosztuje. Za obie jednostki miasto zapłaci 18mln 800tys czyli 9mln 400tys za 1.
Cena 2 jednostek to nie 7,5mln. Tyle nawet jedna nie kosztuje. Za obie jednostki miasto zapłaci 18mln 800tys czyli 9mln 400tys za 1.
Nie, te dwa nowe składy zastąpią dwa wypożyczone EN57 z SKM Trójmiasto.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Po co zwiększać częstotliwość S2, skoro jest wspólny bilet, a od 1.06 ma być koordynacja rozkładów??? Można dać najwyżej tablice liniowe KMemom i wpisać je w rozkład
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
i po co to by było komu? Wiesz, ten artykuł w Echu Miasta wyglądał mi na mało prawdopodobny...Premo pisze:"Echa Miasta" opisały inną koncepcję dalszych losów SKM. Otóż miałaby powstać linia Warszawa Zachodnia-Warszawa Centralna-Warszawa Wschodnia. Czyli linia z znikąd do nikąd. Oraz mało realne otworzenia linii Warszawa Główna-Warszawa Gdańska-Targówek
Cena 2 jednostek to nie 7,5mln. Tyle nawet jedna nie kosztuje. Za obie jednostki miasto zapłaci 18mln 800tys czyli 9mln 400tys za 1.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]