Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Tomasz
- Posty: 194
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 13:24
Post
autor: Tomasz » 30 wrz 2006, 20:12
No wiesz, jakoś nam się nie udało. Myśleliśmy, że to jakoś tak specjalnie, czy coś. W sumie, to masz rację. Mogłem mu powiedzieć. Ale akurat byłem ze znajomymi i jakoś mi to nie przeszkadzało, ba było nawet chłodniej

-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 8854
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Post
autor: JacekM » 30 wrz 2006, 20:14
Byłoby Ci jeszcze chłodniej w kostnicy.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
Dantte
- Posty: 2863
- Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
- Lokalizacja: 8052
Post
autor: Dantte » 30 wrz 2006, 20:33
5291 pisze:W 5291 do dziś funkcjonuje 3-położeniowy przełącznik(oryginalnie od sterowania nadmuchami "na salonie") pozwalający na operowanie hamulcem przystankowym, blokadą drzwi, a także jej brakiem- jest to szczególnie cenne urządzenie, z racji tego, że w tym wozie bardzo wolno domykają się III drzwi i zarówno mechanicy ZEA R-9 jak i R-13 nie potrafią temu zaradzić
Taak, mój wuj chrzestny jest kierowcą tego wspaniałego wozu-i jak mówi (cytuję):"Prędzej wyjadę z zatoczki, niż w tym wozie zamkną się drzwi"

2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13 14
15 17
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8425
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 01 paź 2006, 19:40

Rozłączona blokada jest też w 6932. Dziś na 717 otwierał drzwi jeszcze przed całkowitym zatrzymaniem się na przystanku, a raz nawet potoczył się kilkanaście centymetrów do przodu z górki w momencie, gdy trwała wymiana pasażerów.
-
Piotrek
- Posty: 5819
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 01 paź 2006, 21:16

Rozłączona blokada jest też w 6932. Dziś na 717 otwierał drzwi jeszcze przed całkowitym zatrzymaniem się na przystanku, a raz nawet potoczył się kilkanaście centymetrów do przodu z górki w momencie, gdy trwała wymiana pasażerów.
Oj jakiś trefny ten 6932...

Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Proboszcz
- Posty: 1039
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 01 paź 2006, 22:25
MZ pisze:Rozłączona blokada jest też w 6932. Dziś na 717 otwierał drzwi jeszcze przed całkowitym zatrzymaniem się na przystanku
Na to cierpi dużo Neoplanów. I nie jest to wcale rozłączona tylko opóźniona blokada która się załącza po zatrzymaniu się pojazdu. Podobnie ma spora część Ikarusów np 5533, 5736, 5780, 5781 i dużo innych, a także często Neoplany ze skrzynią automatyczną marki Voith (m.in. 6880, 6881, 6717). To samo tyczy się kwadratów i niektórych gniotów np 4349, 4393, 4484, 4735
-
5291
- Posty: 72
- Rejestracja: 15 gru 2005, 22:22
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: 5291 » 01 paź 2006, 23:15
ma tak też spora ilość wozów serii 429x.
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8425
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 02 paź 2006, 0:28
Proboszcz pisze:I nie jest to wcale rozłączona tylko opóźniona blokada która się załącza po zatrzymaniu się pojazdu.

Akurat to lekkie stoczenie się z górki, o którym pisałem, nie świadczyło o czymś takim

.
-
Proboszcz
- Posty: 1039
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 02 paź 2006, 5:46
MZ pisze:Akurat to lekkie stoczenie się z górki, o którym pisałem, nie świadczyło o czymś takim

.
Wiem

Dlatego nie zacytowałem tego fragmentu toczeniu się z górki
-
MisiekK
- Posty: 7821
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 20 kwie 2007, 23:59
Wlasnie o malo nie stracilem reki przez pana w #A228, ktory postanowil sobie beztrosko ruszyc nie czekajac az wszyscy wsiada i zamkna sie drzwi.... Ja wiem, ze wyjecie przekaznika 'ulatwia' zycie kierowcom, ale czy warto ryzykowac wypadek i okaleczenie pasazera? W MZA wylaczanie blokad jest scigane, a ITD w przypadku stwierdzenia takiego faktu zabiera dowod rejestracyjny, a ajentom za to wszystko wolno?
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 24727
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 21 kwie 2007, 0:03
Sugerujesz, że ITD nie ściga za to ajentów oraz że w MZA nikt nie wyłącza blokady drzwiowej?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
MisiekK
- Posty: 7821
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 21 kwie 2007, 0:04
MeWa pisze:Sugerujesz, że ITD nie ściga za to ajentów oraz że w MZA nikt nie wyłącza blokady drzwiowej?
Sugeruje, ze w MZA jest to scigane, a w ITS hulaj dusza. Zreszta nie pierwszy raz widze woz z ITS ruszajacy na otwartych drzwiach. Po dzisiejszym wypadku bede wzywal ITD do kazdego takiego przypadku.
-
Piotrek
- Posty: 5819
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 21 kwie 2007, 0:05
Dlaczego właściwie wyłączane są te blokady?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Tymesz
- Zbanowany
- Posty: 381
- Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18
Post
autor: Tymesz » 21 kwie 2007, 0:33
Witam,
Piotrek pisze:Dlaczego właściwie wyłączane są te blokady?
Dlatego że "nasze" społeczeństwo które "przed chwilą" dotarło do warszawy nie nauczyło się, że warszawa to nie wiocha i "niewiedzą" że następny tramwaj lub autobus będzie średnio za ~8 minut, wciskając się na siłę, uniemożliwiają pojazdowi dotarcie do celu!!
Memento mori
120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8425
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 21 kwie 2007, 1:00
MisiekK pisze:Sugeruje, ze w MZA jest to scigane, a w ITS hulaj dusza. Zreszta nie pierwszy raz widze woz z ITS ruszajacy na otwartych drzwiach.

Nie powiedziałbym, że ITS ma pod tym względem jakieś ulgi. Wiem o kontrolach Nadzoru Ruchu ZTM, który sprawdzał blokady i każdy niesprawny pod tym względem autobus odsyłał do zajezdni. Tak było przynajmniej w przypadku MAN-ów NL223. Jeśli nadal są takie problemy, to kontrole powinny być częściej. Proponuję też takie przypadki zgłaszać od razu kierownictwu warszawskiego oddziału ITS.