Modernizacja trasy Warszawa - Łódź

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 kwie 2007, 23:58

Swoją drogą cieszy, że to nie będzie modernizacja jak w Kutnie, gdzie peronów w ogóle nie tknęli... W Skierniewicach perony od dawna prosiły się o modernizację, zwłaszcza drugi.

tu był kiedyś peron pierwszy i tor drugi...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 kwie 2007, 0:10

MeWa pisze:Swoją drogą cieszy, że to nie będzie modernizacja jak w Kutnie, gdzie peronów w ogóle nie tknęli...
Głównie dlatego, że nie tknęli w ogóle Kutna :D
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 kwie 2007, 0:13

no dobra, ale Kutno leży na zmodernizowanej trasie, więc mogli również i tę stację zmodernizować. Ale może być inny przykład - chyba Łowicz Gł. też nie był tknięty
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 kwie 2007, 0:43

No bo to była moderna robiona tak, żeby przypadkiem nie spowodować zbyt wielkich utrudnień w ruchu, więc większe stacje zostały nieruszone.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 03 kwie 2007, 9:06

geograf pisze:I spełni sie proroctwo, że ledwo skończą robić ostatni fragment, a pierwszy już będzie wymagał remontu :D I nie będzie 65 minut. Niczego nie będzie! ;-)
Nie przesadzasz? :> Jakoś zmodernizowany odcinek Warszawa Wschodnia - Siedlce został zmodernizowany ładnych pare lat temu i jakoś nie wymaga remontu oraz nie ma na nim wielkich ograniczeń prędkości.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8870
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 kwie 2007, 10:13

Flash8222 pisze:Nie przesadzasz?
Ależ oczywiście, że przesadzam.
Nie tylko ja, również inni, którzy słysząc, że remont ma trwać do 2013 (a teraz okazuje się, że może i dłużej), reagują w taki sposób :-)
Dziwisz się łodzianom, którzy jeżdżą coraz dłużej do Warszawy?

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 03 kwie 2007, 12:48

geograf pisze: Nie tylko ja, również inni, którzy słysząc, że remont ma trwać do 2013 (a teraz okazuje się, że może i dłużej)
Dłużej to może nie bo Unia nie da kasy jeśli trasa będzie gotowa po 2013 ;)
geograf pisze:Dziwisz się Łodzianom, którzy jeżdżą coraz dłużej do Warszawy?
Muszą się poświęcić dla narodu :P

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 03 kwie 2007, 20:32

Flash8222 pisze:Jakoś zmodernizowany odcinek Warszawa Wschodnia - Siedlce został zmodernizowany ładnych pare lat temu i jakoś nie wymaga remontu oraz nie ma na nim wielkich ograniczeń prędkości.
Raptem 2,5 roku temu skończyła się modernizacja, a chciałbym zaznaczyć, że odcinek WWO - MMz był robiony do 99 roku, a 2004 też przeszedł nieznaczny remont :>
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 05 kwie 2007, 15:33

Flash8222 pisze:ie przesadzasz? Jakoś zmodernizowany odcinek Warszawa Wschodnia - Siedlce został zmodernizowany ładnych pare lat temu i jakoś nie wymaga remontu oraz nie ma na nim wielkich ograniczeń prędkości.
Tylko dlatego, że raz na jakiś czas podsypia tłuczniem, podbiją w niektórych miejscach (przejazdy po paru latach się zapadają - szczególnie w Sulejówku, gdzie ruch duży i ciężkie samochody), czasem coś jeszcze zrobią. Obecnie linię uszynienia grupowego robią (połączenie elektryczne słupów trakcyjnych) w sposób złodziejoodporny - znaczy linia będzie przebiegac nie po zewnętrznej części słupów, a po wewnętrznej - nad siecią rakcyjną :)
Praktycznie co rok coś robią.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 kwie 2007, 18:11

cokolwiek to jest wygląda interesująco...

Obrazek
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 11 kwie 2007, 21:47

Czegoś nie rozumiem. Wg hafasa pociąg 2233 jedzie z Skierniewic do Koluszek, a wg spec-tabelek PRów z Koluszek do Łodzi...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 kwie 2007, 20:22

I znowu - od 29 kwietnia o 20% tanieją bilety na trasie Warszawa - Łódź Fabryczna do stacji Skierniewice - Łódź Fabryczna (z tym, że podróżni jadący z Warszawy do Skierniewic zapłacą bez zmian).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8870
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 kwie 2007, 22:12

Obniżka obniżką, ale rzeczywistość skrzeczy.
Zdaje się, że 15 kwietnia wracałem do Warszawy przedostatnim pociągiem. Skład ruszył z Fabrycznego z 20-minutowym opóźnieniem, niestety po drodze złapał dodatkowe 10 minut.
Dzisiaj odbierałem pasażera z pociągu wyjeżdżającego z Łodzi o 14:32 (zatrzymujący się na każdej stacji między Ucią a Skierkami). Wyjechał z Łodzi 50 minut po czasie, nadrobił jedynie 6 minut opóźnienia.

W tym pierwszym przypadku kierownik szczerze odpowiedział, że czekaliśmy na niego, bo jechał spóźnionym osobowym ze Skierniewic. (Dobrze, że chociaż przeprosił przez nagłośnienie).
Śmiem twierdzić, że w drugim przypadku pociąg mógł mieć "planowe spóźnienie" również z tego powodu.
A z tego co już wiele razy pisano w mediach i co sam odczułem "planowe opóźnienia" są dosyć powszechne w czasie tego remontu.

I to ma być zachęcanie pasażerów do kolei?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 kwie 2007, 23:38

Niedogodności związane z remontem są rzeczą normalną - przecież to nie jest pełna oferta, więc mówienie tutaj o zachęcaniu jest niewłaściwe.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 kwie 2007, 14:09

geograf pisze: W tym pierwszym przypadku kierownik szczerze odpowiedział, że czekaliśmy na niego, bo jechał spóźnionym osobowym ze Skierniewic. (Dobrze, że chociaż przeprosił przez nagłośnienie).
Śmiem twierdzić, że w drugim przypadku pociąg mógł mieć "planowe spóźnienie" również z tego powodu.
To nie śmiej, bo wczoraj było zerwanie sieci trakcyjnej w Łodzi Andrzejowie i poważne zakłócenia ruchu wynikały z tej przycyzny.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ