Zmiany obsługowe - maj 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
To prawda co mówi kolega Santos. SU15 na 514 to nie jest tragedia i dyspozytor powinien je właśnie tam wysyłać bo zakazu nie ma a dzięki wysyłaniu SU15 na takie linie nie będą może już wysyłane na takie jak 186. Co do 525 to też niektóre brygady powinny powrócić na R7 i jeśli tam nie ma zakazu na wysyłanie 15-metrowych wozów a chyba nie ma to tam też Woronicza mogła by ulokować swoje SU15. I nie dramatyzujmy, jeśli na takim 188 nie ma nakazu wysyłania 18-metrowych wozów (a na tej linii SU15 to za mało) to na takim 514 czy 525 ludzie też mogą nimi pojeździć.
RELOBUS A38 ESTRADY
O 70-80 osób, które codziennie rano okupują przystanek Centrum Optyki i nie mogą wsiąść do 502, 514, 520 czy 525 oraz nie mają do dyspozycji 158 i 182. Tylko o to.Santos pisze:o ci chodzi człowieku
Zadanie bojowe: zaopatrzyć się w słownik frazeologiczny języka polskiego, a następnie poszukać w nim wyrażenia "twoja skromna osoba". Jeśli je znajdziesz, powinieneś zgłosić się z reklamacją. Miłego szukania. "Hahaha".Santos pisze:Brygady z R7 na 514 nie mają zakazu na deskorolki i nawet twoja skromna osoba tego nie zmieni hahaha
W porównaniu z faktem obsługi 514 przez Zajezdnię Woronicza jest to istny plaster na moją duszęITS A 218 pisze:SU15 na 514 to nie jest tragedia
Bez komentarza.ITS A 218 pisze:SU15 na takie linie nie będą może już wysyłane na takie jak 186
Jakaż to niby przesłanka dyktuje ów fakt? Chciejstwo kolegi?ITS A 218 pisze:Co do 525 to też niektóre brygady powinny powrócić na R7
"Hahaha"#2. Zapraszamy do działu Download.ITS A 218 pisze:jeśli tam nie ma zakazu na wysyłanie 15-metrowych wozów a chyba nie ma
Dziarski rzut oka na plan miasta stołecznego Warszawy przywróci Światło Twem oczom zmęczonym.ITS A 218 pisze:I nie dramatyzujmy, jeśli na takim 188 nie ma nakazu wysyłania 18-metrowych wozów (a na tej linii SU15 to za mało)
Nio jasneITS A 218 pisze:514 czy 525 ludzie też mogą nimi pojeździć.
W zeszłym roku podobne numery pod osłoną lata próbował wykonwywać dyspozytor R-10, który dawał na poranne dodatki 525 SU15. Efekt#1. Rozerwanie 405. Efekt#2 Interwencja gdzie trzeba przy pomocy kogo trzeba przywróciła właściwą kolej rzeczy.To, że MZA prowadzi kretyńską politykę taborową <rzadkie, brązowe> mnie obchodzi - ludzi, którzy nie dojadą do pracy lub się do niej spóźnia, niewecząc harmonogram dnia, przez podsiadłą bydłokrację także nie. Jeśli ktoś ma oczy szeroko otwarte, to widzi co się dzieje i wykazuje choćby odrobinę pragmatyzmu. R-6 wysyłała na 514 tylko i wyłącznie przeguby, a R-10 SU18 na jedyną niskopodłogową całkę oraz niemal zawsze przeguby na poranne dodatki - SU15 pojawiają się sporadycznie po południu. Bo po prostu sytuacja na Ostrobramskiej i Saskiej tego wymaga. Będą upychać Winniczki nadwyżkę swoich wozów piętnastometrowych na całkach 514, będzie awantura .
to tak jak na R11dzidek pisze:Świąteczne 1/514 jeździ od 4:56 do 14:41 a czas pracy wynosi 10.00 Sporo. Choć na R7 widzę, że trochę brygad o podobnym czasie pracy się znajdzie.
[ Dodano: 2007-05-05, 14:55 ]
dobra weź człowieku,ogranij się trochę...dla mnie za czasów R6 mogła tam nawet taczka jeździć... Zakazu na Woroniczańskie brygady na 514 nie ma i deskorolki tam są potrzebne,a nawet wskazane i nie widzę powodu żebyś się pienił jeśli czarno na białym masz napisane,że SU15 może jeździć na 514...jak dobrze nie zobaczyłeś to jeszcze raz zapraszam do działu download hahaha Inna obsługa brygad 1,2,3/514 jak SU15 będzie totalną głupotą...emdegger pisze:To, że MZA prowadzi kretyńską politykę taborową <rzadkie, brązowe> mnie obchodzi - ludzi, którzy nie dojadą do pracy lub się do niej spóźnia, niewecząc harmonogram dnia, przez podsiadłą bydłokrację także nie. Jeśli ktoś ma oczy szeroko otwarte, to widzi co się dzieje i wykazuje choćby odrobinę pragmatyzmu. R-6 wysyłała na 514 tylko i wyłącznie przeguby, a R-10 SU18 na jedyną niskopodłogową całkę oraz niemal zawsze przeguby na poranne dodatki - SU15 pojawiają się sporadycznie po południu. Bo po prostu sytuacja na Ostrobramskiej i Saskiej tego wymaga. Będą upychać Winniczki nadwyżkę swoich wozów piętnastometrowych na całkach 514, będzie awantura .
Czy ja wiem Na R11 takie brygady w DP: 6/191 B w DS: 7/512 B i to wszystko a na R7 w DP: 7/180 A, 3/501 B, 4/709 B, w DS: 9/116 B, 1/136 B, 2/501 B, 1/514 A, 1/721 B. Wszystko 10 godzin. Trochę więcej jest tych bardzo długich brygadSantos pisze:to tak jak na R11dzidek pisze:Świąteczne 1/514 jeździ od 4:56 do 14:41 a czas pracy wynosi 10.00 Sporo. Choć na R7 widzę, że trochę brygad o podobnym czasie pracy się znajdzie.
nie da się ukryć cóż,i takie rodzynki muszą byćdzidek pisze:Czy ja wiem Na R11 takie brygady w DP: 6/191 B w DS: 7/512 B i to wszystko a na R7 w DP: 7/180 A, 3/501 B, 4/709 B, w DS: 9/116 B, 1/136 B, 2/501 B, 1/514 A, 1/721 B. Wszystko 10 godzin. Trochę więcej jest tych bardzo długich brygadSantos pisze: to tak jak na R11
Z tego co pisał Dzidek - wynikałoby że jest to brygada 3 wyruszająca z BP o 5.10, a dzisiaj jechałem tym że 3/506 i był wóz ze Stalowej z rozkładem że zaczyna pierwszy pełny kurs właśnie o ww. godzinie! Czy nastąpił przerzut brygady na R13, czy też ja coś źle wyliczyłem z tą 5.10 ?dzidek pisze:Napiszę Wam pewną ciekawostkę Pierwsze 506 na Ciepłowni Wola w kierunku Bródna (w DS) pojawia się już na 55 min przed pierwszym rozkładowym kursem i tak aż do pętli!! Chyba jakiś ekspedytor z Bródna mieszka na Woli albo w Śródmieściu.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław