To właśnie fakt połączeń, które dowożą tam częściej z Politechniki jest źródłem słabości 405 w szczycie B.Petroniusz pisze:i tak dojeżdżam tylko do Centrum Optyki.
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Tylko wtedy pozostanie problem z Centrum Optyki i Os. Ostrobramska...no i wtedy jakby miało jechać? Ostrobramska, Fieldorfa i...?Rosa pisze:A mmoże 405 puścić w drugą stronę czyli tak jak jeździ N75? Byłoby trochę dłużej ale linia dowozilaby nadal do Saskiej czy Przyczułka i Rawaru.
Gocławska linia mikrobusowa:
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
Raczej Gocław... - Fieldorfa - Ostrobramska. Ale na CO musiałoby byc jakieś zastępstwo - ten przystanek jest najbardziej obłożony ze wszystkich. Teraz trochę Fieldorfa jeździ dookoła, ale to nie wylgąda tak tragicznie jak z WitolinaMaro D. pisze:Tylko wtedy pozostanie problem z Centrum Optyki i Os. Ostrobramska...no i wtedy jakby miało jechać? Ostrobramska, Fieldorfa i...?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
napisałem to już dawno temuMaro D. pisze: A co do Umińskiego - tutaj minusem są progi na Rechniewskiego. Wtedy, aby zadowolić mieszkańców Wilgi, niektóre autobusy mogłyby jeździć tak:
123, 301, N22, N72 - Fieldorfa, Nowaka-Jeziorańskiego, Rechniewskiego, Umińskiego, Fieldorfa, Bora, Jugosłowiańską, Meissnera...
[ Dodano: 2007-06-16, 20:56 ]
odpowiednie linie na gocławiu już są.
według mnie nie trzeba dodawać nowych. wystarczy:
a) skierować 507 na umińskiego a 509 na bora-komorowskiego
b) puścić 123, 301 nową trasą (jak wyżej)
c) zwiększyć częstotliwość 507 lub E-5 (chociaż lepsze to pierwsze)
d) zrobić coś z abrahama
e) poprawić synchro autobusów wyjeżdżających z pętli ze światłami (na bora-komorowskiego). bo ile razy można patrzeć na autobusy zatrzymujące się tuż przed światłami na skrzyżowaniu bora/fieldorfa?
i nie wiem po cholerę pchać na Gocław nowe linie??
http://pl.youtube.com/watch?v=rgZlxvzfjZY zapraszam serdecznie do odwiedzania!!! ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
tak to jest jak się ładuje wszystkie autobusy na jeden ciąg komunikacyjny. 507 powinno jechać Trasą Łazienkowską.kangoo2 pisze:Z uwagi na remont torów w Al. Jerozolimskich jedyna w miarę szybka linia do centrum z Goclawia to teraz 151. Linia powoli wraca do zyciaJak tak dalej pójdzie, to wkrótce przydadzą się większę busy, szczególnie w szczycie A.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
I to byłby strzał w kolano, bo po wakacjach Gocław nie dałby zabrać tej linii z Waryńskiego i pat gotowy - przez Poniatowszczaka jest szybciej.Andrzej pisze:tak to jest jak się ładuje wszystkie autobusy na jeden ciąg komunikacyjny. 507 powinno jechać Trasą Łazienkowską.
[ Dodano: 2007-06-20, 22:59 ]
Sytuacja w przypadku 405 jest złożona i jednego źródła wytłumaczenia nie ma. Przyczyny słabości 405 są następujące:Maro D. pisze:Ano właśnie - ja podobne rzeczy widziałem i sam nie jeden raz tak jechałem. W wielu liniach bywał tłok a w 405 miejsca siedzące.
- liczba pasażerów potrzebująca dojazdu nie do południowej części Witolina, jak w przypadku CO, ale jego centralnej części, gdzie jest kraniec, jest znacznie mniejsza od sumarycznej ilości pasażerów jadących do i za węzeł Płowiecka. Bezdyskusyjnie.
- brak możliwości cięć częstotliwości linii poza Płowiecką. Zarówno w Marysinie, jak i w Międzylesiu. Olbrzymi potok do CO siłą rzeczy znajdzie się głównie w częstszych połączeniach. I koło się zamyka, bo 520 i 525 są nie do ścięcia;
- rozproszenie linii przyśpieszonych na TŁ; ale wcale nie mam na myśli pomieszania i poplątania przystanków. Częstotliwości: 405 tu nawet nie ma za bardzo z racji krańca na Pradze Południe z czym koordynować. Autobus zabiera za często przypadkowych pasażerów;
- brak wspólnego przystanku z patelni razem ze 158, co w wypadku obsługi centralnej części os. Ostrobramska jest olbrzymim mankamentem.
Nie znaczy to jednak, że 405 jest całkowicie nieefektywne. Ten autobus po cięciu 520 przejął rolę jego taktów czterominutowych na Ostrobramskiej. I nic się pod tym względem nie zmieniło - przeguby mają 80% zapełnienia, bo nadwyżki są tutaj olbrzymie. Ale po południu przy mniejszych potokach oraz przyczynach wymienionych powyżej - jest muchowóz, który jest zapełniony, kiedy przyjedzie przed pięćsetkami. Nie jest zadowolony nikt; ani Ostrobramska, której przetrącono komunikacyjny kręgosłup, ani Marysin, któremu zostawiono beznadziejną parę 141+520, będącą do natychmiastowej reformy. Czy na Gocław? Jak najbardziej. Nie ma za bardzo co zrobić z 405, po na Ostrobramskiej linię mogłoby uratować tylko przedłużenie do Wawra/Rembertowa (ten drugi ma kolej, więc pewnie padłoby na Marysin). Ale kraniec Ursuski oraz perspektywa przebudowy Marsa uniemożliwiają to - powstałby straszny gniot.
Dlatego 405 jak najbardziej może wylądować na Gocławiu. Ale na to, że uszczuplicie ilostan brygad na Ostrobramskiej nawet nie liczcie. Potoki są olbrzymie, tak samo duże jak na Gocławiu, zaś w dodatku przez Ostrobramską jeżdzą pasażerowie z innych dzielnic. Gocław wozi się sam. Jeśli więc brygady nie będą się zgadzały, to o tym, że trasa 405 się kiedykolwiek zmieni zapomnijcie. I nie żaden PTK. Przykład 105 powinien działać odstraszająco.
A czy sądzisz, że rekompensata w postaci 303 (po trasie obecnego 405) co 15/-/15//- byłaby odpowiednia?emdegger pisze:Dlatego 405 jak najbardziej może wylądować na Gocławiu. Ale na to, że uszczuplicie ilostan brygad na Ostrobramskiej nawet nie liczcie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
a nie lepiej całodzienne i całotygodniowe E-5?emdegger pisze:Dlatego 405 jak najbardziej może wylądować na Gocławiu. Ale na to, że uszczuplicie ilostan brygad na Ostrobramskiej nawet nie liczcie. Potoki są olbrzymie, tak samo duże jak na Gocławiu, zaś w dodatku przez Ostrobramską jeżdzą pasażerowie z innych dzielnic. Gocław wozi się sam. Jeśli więc brygady nie będą się zgadzały, to o tym, że trasa 405 się kiedykolwiek zmieni zapomnijcie. I nie żaden PTK. Przykład 105 powinien działać odstraszająco.
PURA VIDA!
To by miało sens, gdyby 405 jeździło nadal na ostre osiedle i gdyby tak naprawdę WSZYSTKIE E-x jeździły przez cały tydzień. ![[-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
![[-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zły chłopiec i troll pozdrawia