Gnioty, a U12 - 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Gnioty, a U12 - 2007
Obrazek z wczorajszego dnia: na cztery brygady z Woronicza na prestiżowej linii 180 conajmniej trzy obsługiwane były obskurnymi gniotami. Za to na nie przewidzianej na niskopodłogową brygadę krótką 187 szalał sobie U12. Podobnie jest np. z 700, gdzie akurat niska podłoga liczy się najbardziej - znów pojawiają się tam gnioty, z bardzo małą rzeźnią (pewnie mieści się tam tylko jeden wózek inwalidzki), a idealne na tę linię U12 jeżdżą np. na 721. Czy ZTM nie mogłoby wprowadzić rozróznienia w maksimum na LE/LF i zgodnie z nim wypuszczać LF na 180, 700, czy 122, a także na 119 czy 151 a LE ustawić np. na podmiejskie?
To nie TW W MZA dyliżans idzie za właścicielem. Jeżeli właściciciel "Jelonka'"ma w grafiku linię 180 - to tam idzie jego "Jeleń". Jeżeli ma zaś 138 lub 187 - to tam szaleje jego "Jelonek".Oki
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
"Opiekować" to się możesz babcią staruszką.I nie czepiaj się słów.
EOT
EOT
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Dobra... nie przesadzaj. Prestiżowa to może być "100"; 180 zwłaszcza na DP to normalna linia, z której w większości korzystają mieszkańcy stolicy a nie turyści.alojzy pisze:na prestiżowej linii 180
I była niska. A w ogóle sens tej linii jako przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych dojeżdżających do STOCER-u zniknął wraz ze zmianą wszystkich przystanków na ogólnodostępne. Teraz to bardziej taki ekspresik z/do Konstancina jest.alojzy pisze:Podobnie jest np. z 700, gdzie akurat niska podłoga liczy się najbardziej
No comments...alojzy pisze:Czy ZTM nie mogłoby wprowadzić rozróznienia w maksimum na LE/LF i zgodnie z nim wypuszczać LF na 180, 700, czy 122, a także na 119 czy 151 a LE ustawić np. na podmiejskie?
P.S.:
co najmniejalojzy pisze:conajmniej
mógłby (ZTM jest rodzaju męskiego).alojzy pisze:ZTM nie mogłoby
14.07.2008 - i starczy...
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Nie zrozumiesz tego - nikt tego nie rozumie MZA to dziwaczny twór, gdzie takich "kwiatków" jest więcej. A tam gdzie każdy czuje się właścicielem wszystkiego musi dochodzić do patologii.Paweł_K pisze:Nie czepiam się bycie właścicielem czegoś wiąże się z posiadaniem prawa własności do tej rzeczy
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Zrozumie, tylko trzeba mieć odrobinę dobrej woli i posiadać umiejętność logicznego myślenia. Nie ma zakazu wypuszczania na 180 czy 700 gniotów więc nie rozumiem o co chodzi. Nie są to linie uprzywilejowane (patrz mój post wyżej) i basta. Jakby jeden z drugim mieszkał, powiedzmy, w Kosowie to by Wam pasowało, że na 721 chodzi SU12.Predator pisze:Nie zrozumiesz tego - nikt tego nie rozumie
14.07.2008 - i starczy...
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Zgadzam się.Tadek A. pisze:Zrozumie, tylko trzeba mieć odrobinę dobrej woli i posiadać umiejętność logicznego myślenia
Dokładnie. Więc skończmy tę jałową dyskusję.Tadek A. pisze:Nie ma zakazu wypuszczania na 180 czy 700 gniotów
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
ZTM określa 180 mianem linii turystycznej, obsadza wyłącznie brygadami niskopodłogowymi i przydziela do obsługi ajentom z najnowszym taborem (wczesniej także Kleszczowej, która dopiero co otrzymała nowe solarki), więc gnioty pasują tam jak kwiatek do kożucha.
Zasadniczą kwestią jest szybkość wymiany pasażerów; w autobusie niskowejściowym, z wysokimi schodkami w ostatnich drzwiach, jak w gniotach następuje ona znacznie dłużej. Poza tym jest chyba różnica między podróżowaniem nowym, w teorii przynajmniej, klimatyzowanym solarkiem a klekoczącym, głośnym, brudnym i łagodnie określając niewygodnym gniotem.
No cóż, rozróżnienie między sztywniakami i przegubami też wymagało od ZTM kliku lat, więc tutaj pewnie będzie podobnie...
Zasadniczą kwestią jest szybkość wymiany pasażerów; w autobusie niskowejściowym, z wysokimi schodkami w ostatnich drzwiach, jak w gniotach następuje ona znacznie dłużej. Poza tym jest chyba różnica między podróżowaniem nowym, w teorii przynajmniej, klimatyzowanym solarkiem a klekoczącym, głośnym, brudnym i łagodnie określając niewygodnym gniotem.
No cóż, rozróżnienie między sztywniakami i przegubami też wymagało od ZTM kliku lat, więc tutaj pewnie będzie podobnie...
"Należałoby", to by wiele rzeczy.pawcio pisze:należałoby
Nie wiem co wam aż tak przeszkadzają "Jelonki"
Dyskusję zaś nadal uważam za jałową i bezsensowną.
Coś jak :"O wyższości Swiąt Bożego Narodzenia nad Swiętami Wielkiej Nocy".
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Tak tak, nic nie zmieniać, najlepiej by było gdyby to wszystko funkcjonowało jak za komuny .mobil one pisze:"Należałoby", to by wiele rzeczy.pawcio pisze:należałoby
Nie wiem co wam aż tak przeszkadzają "Jelonki"
Dyskusję zaś nadal uważam za jałową i bezsensowną.
Coś jak :"O wyższości Swiąt Bożego Narodzenia nad Swiętami Wielkiej Nocy".
Na 180 rozkład jest akurat taki, że nie ma potrzeby lecieć jak wariat a i przy wymianach te parę chwil więcej nie robi różnicyalojzy pisze:Zasadniczą kwestią jest szybkość wymiany pasażerów
Jeżeli od jutra ZTM określi mianem linii turystycznej np. 174 to jeszcze nie znaczy, że będą nią jeździć turyści. W chwili obecnej w dni robocze to ja tych turystów tam widzę co najwyżej w okolicy TK, tak samo zresztą jak w innych liniach przez niego przejeżdżających.alojzy pisze:ZTM określa 180 mianem linii turystycznej
I słusznie. Ta różnica to to, że jedna jest miejska a druga podmiejska.Piotrek pisze:Zdaje mi się, że pisanie czym się różni jeśli chodzi o "ważność" linii, 180 od 721 jest zbędne.
14.07.2008 - i starczy...
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)
Dla sympatyków metra: http://www.tadek.jasky.pl (ostatnia aktualizacja: 06.07.2008)