I to jest chyba główny powód braku komunikacji...reserved pisze:Kolejnym problemem mogą byc progi zwalniające.
Linie mikrobusowe
Moderator: Wiliam
dla małych busików progi nie powinny chyba byc specjalnym problememBusmann pisze:I to jest chyba główny powód braku komunikacji...reserved pisze:Kolejnym problemem mogą byc progi zwalniające.
przystanki? mysle ze z racji wielkosci pojazdu wymiana nie bedzie gigantyczna i na długo ruchu nie przyblokuje
trasa? juz wielokrotnie dyskutowana. moze okreżna np. Pl. Narutowicza - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - Grzymały - Kopińska - Grójecka - Pl. Narutowicza - daje dojazd i na Ochote i do tramwajów o do Zachodniego i do CH Reduta & BC
PURA VIDA!
Ale to byłaby linia jednokierunkowa - dobrze rozumiemmariow pisze:trasa? juz wielokrotnie dyskutowana. moze okreżna np. Pl. Narutowicza - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - Grzymały - Kopińska - Grójecka - Pl. Narutowicza - daje dojazd i na Ochote i do tramwajów o do Zachodniego i do CH Reduta & BC
No bo w takim przypadku, dojazd do Grójeckiej, co dla mieszkańców Włodarzewskiej, jak mniemam, jest ważny, byłby na około.
No tak, ale to mówisz o Planetobusie chyba No i ZTM ma swoje wymogi, co nie znaczy, że tych progów nie można zdemontować, bądź też zrobić progi segmentowe...Piotrek pisze:Jakoś w 3mieście sobie jeżdżą spokojnie po progach i nie ma problemu.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
W sumie tak...mariow pisze:dla małych busików progi nie powinny chyba byc specjalnym problemem
Jak wyglądac mają te busiki? Wie ktoś?
No to zależy, bo w godzinach szczytu takie wstrzymanie ruchu na 10 sekund nawet może zrobic korki, ale np. już po godz. 21 bez problemu.mariow pisze:przystanki? mysle ze z racji wielkosci pojazdu wymiana nie bedzie gigantyczna i na długo ruchu nie przyblokuje
Drugą sprawą bardzo ważną są słupki przy chodnikach, które chociaz na wysokości przystanków należy zlikwidowac.
A ja bym pokręcił tego busika kierując jeszcze go na 1 sierpnia. Zwłaszcza że skręt z Włodarzewskiej w Grójecką w kierunku Centrum jest baardzo utrudniony.mariow pisze:trasa? juz wielokrotnie dyskutowana. moze okreżna np. Pl. Narutowicza - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - Grzymały - Kopińska - Grójecka - Pl. Narutowicza - daje dojazd i na Ochote i do tramwajów o do Zachodniego i do CH Reduta & BC
Czy chodzi Ci o problem zawrotki na końcu Włodarzewskiej w oklicach WKD Al. Jerozolimskie Czy o konieczną zawrotkę na Grójeckiejmariow pisze:wiem , tylko problem jest taki ze w drugą stronę juz tej linii nie skierujesz ....rudy pisze:Ale to byłaby linia jednokierunkowa - dobrze rozumiem
No bo w takim przypadku, dojazd do Grójeckiej, co dla mieszkańców Włodarzewskiej, jak mniemam, jest ważny, byłby na około.