Linie mikrobusowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lip 2007, 8:47

reserved pisze:Kolejnym problemem mogą byc progi zwalniające.
I to jest chyba główny powód braku komunikacji...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 8:59

I to jest chyba główny powód braku komunikacji...
Zawsze zamiast progów mozna zamontowac fotoradar. :D

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 19 lip 2007, 9:27

Busmann pisze:
reserved pisze:Kolejnym problemem mogą byc progi zwalniające.
I to jest chyba główny powód braku komunikacji...
dla małych busików progi nie powinny chyba byc specjalnym problemem

przystanki? mysle ze z racji wielkosci pojazdu wymiana nie bedzie gigantyczna i na długo ruchu nie przyblokuje

trasa? juz wielokrotnie dyskutowana. moze okreżna np. Pl. Narutowicza - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - Grzymały - Kopińska - Grójecka - Pl. Narutowicza - daje dojazd i na Ochote i do tramwajów o do Zachodniego i do CH Reduta & BC
PURA VIDA!

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 19 lip 2007, 9:43

mariow pisze:trasa? juz wielokrotnie dyskutowana. moze okreżna np. Pl. Narutowicza - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - Grzymały - Kopińska - Grójecka - Pl. Narutowicza - daje dojazd i na Ochote i do tramwajów o do Zachodniego i do CH Reduta & BC
Ale to byłaby linia jednokierunkowa - dobrze rozumiem :?:
No bo w takim przypadku, dojazd do Grójeckiej, co dla mieszkańców Włodarzewskiej, jak mniemam, jest ważny, byłby na około.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 19 lip 2007, 9:47

Busmann pisze:
reserved pisze:Kolejnym problemem mogą byc progi zwalniające.
I to jest chyba główny powód braku komunikacji...
Jakoś w 3mieście sobie jeżdżą spokojnie po progach i nie ma problemu.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lip 2007, 9:51

Piotrek pisze:Jakoś w 3mieście sobie jeżdżą spokojnie po progach i nie ma problemu.
No tak, ale to mówisz o Planetobusie chyba :-k No i ZTM ma swoje wymogi, co nie znaczy, że tych progów nie można zdemontować, bądź też zrobić progi segmentowe...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 10:15

mariow pisze:dla małych busików progi nie powinny chyba byc specjalnym problemem
W sumie tak...
Jak wyglądac mają te busiki? Wie ktoś?
mariow pisze:przystanki? mysle ze z racji wielkosci pojazdu wymiana nie bedzie gigantyczna i na długo ruchu nie przyblokuje
No to zależy, bo w godzinach szczytu takie wstrzymanie ruchu na 10 sekund nawet może zrobic korki, ale np. już po godz. 21 bez problemu.
Drugą sprawą bardzo ważną są słupki przy chodnikach, które chociaz na wysokości przystanków należy zlikwidowac.
mariow pisze:trasa? juz wielokrotnie dyskutowana. moze okreżna np. Pl. Narutowicza - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - Grzymały - Kopińska - Grójecka - Pl. Narutowicza - daje dojazd i na Ochote i do tramwajów o do Zachodniego i do CH Reduta & BC
A ja bym pokręcił tego busika kierując jeszcze go na 1 sierpnia. ;) Zwłaszcza że skręt z Włodarzewskiej w Grójecką w kierunku Centrum jest baardzo utrudniony.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 19 lip 2007, 10:28

rudy pisze:Ale to byłaby linia jednokierunkowa - dobrze rozumiem
No bo w takim przypadku, dojazd do Grójeckiej, co dla mieszkańców Włodarzewskiej, jak mniemam, jest ważny, byłby na około.
wiem , tylko problem jest taki ze w drugą stronę juz tej linii nie skierujesz ....
PURA VIDA!

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 10:30

A to dlaczego?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lip 2007, 10:31

A gdzie zawróci?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 10:33

Ale o jaką zawrotkę Ci chodzi? :-s

Jedynym problemem jest skręt z Włodarzewskiej w kierunku Centrum w Grójecką, ale myśle że może zawrócic na wiadukcie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lip 2007, 10:36

reserved pisze:Ale o jaką zawrotkę Ci chodzi?
O taką, która umożliwi zawrócenie autobusu w celu powrotu przez Włodarzewską. No, chyba że mówisz o liniach przeciwbieżnych...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 19 lip 2007, 10:38

Busmann pisze:No, chyba że mówisz o liniach przeciwbieżnych...
Mówię o linii typu DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Grójecka - PL. NARUTOWICZA w obie strony.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 19 lip 2007, 10:43

mariow pisze:
rudy pisze:Ale to byłaby linia jednokierunkowa - dobrze rozumiem
No bo w takim przypadku, dojazd do Grójeckiej, co dla mieszkańców Włodarzewskiej, jak mniemam, jest ważny, byłby na około.
wiem , tylko problem jest taki ze w drugą stronę juz tej linii nie skierujesz ....
Czy chodzi Ci o problem zawrotki na końcu Włodarzewskiej w oklicach WKD Al. Jerozolimskie :?: Czy o konieczną zawrotkę na Grójeckiej :?:

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 19 lip 2007, 10:44

reserved pisze:Mówię o linii typu DW. ZACHODNI - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Grójecka - PL. NARUTOWICZA w obie strony
a jak skreci z Alej we Włodarzewską?
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ