Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Czyli nagle okazuje się że 151 na Umińskiego
Co sądzicie o projekcie?
http://www.ztm.waw.pl/images/schematy/p ... aw2007.gif
Jak dla mnie (mimo że dochodzi mi 151 pod domem) to projekt marniutki.
1. Goclaw traci połączenie z Ostrobramską a połączenie z węzłem Plowiecka jedynie przez dojazd do 515.
2. przystanki Abrahama, Dedala, Meissnera, Bora-Kom, Os Iskra, Os Wilga traca połowę polączeń z Grochowską bo pozostaje im 1 linia (123 lub 168)
3. przystanki Abrahama, Meissnera tracą stałe polączenie z TS (pozostaje tylko 301)
4. Meissnera traci polączenie z Wileńskim
W sumie to najwięcej traci Meissnera bo znika im 143 i 416 bez żadnego zastępstwa, zyskuje Abrahama (jeśli będą przystanki) ale tylko 301 i 151 z żałosną częstotliwością.
Co sądzicie o projekcie?
http://www.ztm.waw.pl/images/schematy/p ... aw2007.gif
Jak dla mnie (mimo że dochodzi mi 151 pod domem) to projekt marniutki.
1. Goclaw traci połączenie z Ostrobramską a połączenie z węzłem Plowiecka jedynie przez dojazd do 515.
2. przystanki Abrahama, Dedala, Meissnera, Bora-Kom, Os Iskra, Os Wilga traca połowę polączeń z Grochowską bo pozostaje im 1 linia (123 lub 168)
3. przystanki Abrahama, Meissnera tracą stałe polączenie z TS (pozostaje tylko 301)
4. Meissnera traci polączenie z Wileńskim
W sumie to najwięcej traci Meissnera bo znika im 143 i 416 bez żadnego zastępstwa, zyskuje Abrahama (jeśli będą przystanki) ale tylko 301 i 151 z żałosną częstotliwością.
Niby 123 będzie samo rzadziej niż obecne 123+301, ale przynajmniej koordynacja nie będzie się rozjeżdżać do synchronizacji. To duży plus, jak dla mnie. a i pewnie 509 dostanie coś w DP dla koordynacji ze 123.
O Meissnera bym nie płakał. Do Bora-Komorowskiego jest rzut beretem. Na pewno zapewnia on mnie pasażerów niż Os. Iskra i Gocław razem.
O Meissnera bym nie płakał. Do Bora-Komorowskiego jest rzut beretem. Na pewno zapewnia on mnie pasażerów niż Os. Iskra i Gocław razem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Niby tak. Choć jest on mocno na uboczu. Mi i tak najbardziej brakuje przystanków na TS na wysokości Kanałku Gocławskiego. Ale tego już nikt nie zmieni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeśli na Umińskiego będzie 151 co 20/30 to mam nadzieję że 509 zrobią 10/15 co po zlikwidowaniu 416 byloby pożądane. Obecnie wiadac że koordyncja ze 101 już się posypala a ze 123 od poczatku lipca wcale już nie istnieje (123 podjeżdza na Zieleniecką w kierunku Goclawia dokladnie minutę po 509) więc może ...
Dopiero teraz zauwazylem że 123 będzie miało 12/15/20 a 168 15/20/20 co oznacza brak koordynacji na odcinku Wiatraczna Gocław a co za tym idzie dramat w autobusie ktory pierwszy podjedzie na przystanek Zamieniecka. Do tej pory w szczycie bylo tam 5x123 + 5x301 + 4x143 czyli 14 autobusow na godzinę (skoordynowane 123 z 301) a teraz będzie w szczycie tylko 9 i to bez koordynacji.
Dopiero teraz zauwazylem że 123 będzie miało 12/15/20 a 168 15/20/20 co oznacza brak koordynacji na odcinku Wiatraczna Gocław a co za tym idzie dramat w autobusie ktory pierwszy podjedzie na przystanek Zamieniecka. Do tej pory w szczycie bylo tam 5x123 + 5x301 + 4x143 czyli 14 autobusow na godzinę (skoordynowane 123 z 301) a teraz będzie w szczycie tylko 9 i to bez koordynacji.
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
A kiedy ruszy przystanek przy bazarku, obecnie używany jako parking?
No Abrahama dostanie świetną komunikację: 151 raz na Świętego Nigdy i 301, którego w weekendy nie ma. A ja jestem za wyprostowaniem tam 111 i danie jakiejś rekompensaty na Meissnera (kiedyś byłem za 151, ale teraz to mimo wszystko nie ta częstotliwość). Przystanków nie ma, więc skończy się na tymczasowej prowizorce. Jedyna miejsce, gdzie można zrobić przystanek od zaraz to skrzyżowanie Abrahama/Fieldorfa.
No Abrahama dostanie świetną komunikację: 151 raz na Świętego Nigdy i 301, którego w weekendy nie ma. A ja jestem za wyprostowaniem tam 111 i danie jakiejś rekompensaty na Meissnera (kiedyś byłem za 151, ale teraz to mimo wszystko nie ta częstotliwość). Przystanków nie ma, więc skończy się na tymczasowej prowizorce. Jedyna miejsce, gdzie można zrobić przystanek od zaraz to skrzyżowanie Abrahama/Fieldorfa.
Ruszy pewnie wraz z oddaniem Bora-Bora
a tak komentując powyższe zmiany... przedewszystkim jestem bardzo zaskoczony..nie wczytywałem sie w topic od poczatku wiec przepraszam jeśli zadam pytanie, które już było..po oględzinach schematu chciałem zapytac co z 416 ? słyszałem ze ma byc skrócone czy coś tam...druga sprawa...gdzie to 301 bedzie na Gocu miało swoje stanowisko ? zamiast 303 ? a no i nastepna sprawa..po co na abrahama autobus ? kiedys był ( 301 wiatrak-wiatrak ), ale czy się sprawdził ?? fajnie, że 168 wraca do łask szkoda tylko, że też na takiej trasie...szczerze liczyłem na 301->168 a no i 123 na Jugosłowiańskiej nie skomentuje...jedyne co w tym wszystkim mi się podoba to 515
a tak komentując powyższe zmiany... przedewszystkim jestem bardzo zaskoczony..nie wczytywałem sie w topic od poczatku wiec przepraszam jeśli zadam pytanie, które już było..po oględzinach schematu chciałem zapytac co z 416 ? słyszałem ze ma byc skrócone czy coś tam...druga sprawa...gdzie to 301 bedzie na Gocu miało swoje stanowisko ? zamiast 303 ? a no i nastepna sprawa..po co na abrahama autobus ? kiedys był ( 301 wiatrak-wiatrak ), ale czy się sprawdził ?? fajnie, że 168 wraca do łask szkoda tylko, że też na takiej trasie...szczerze liczyłem na 301->168 a no i 123 na Jugosłowiańskiej nie skomentuje...jedyne co w tym wszystkim mi się podoba to 515
W życiu bywa różnie.. kwadratowo i podłużnie...
Znowu pytanie - ile na to brygad i skąd? Z jakiej linii?Ja postuluję posłanie 301 na Os.Ostrobramska wzdłuż Promenady + ucałodziennienie. Puszczenie 168 wzdłuż całego Fieldorfa. Nie posyłanie 151 przez Umińskiego i wzmocnienie go. To chyba zmieniłoby trochę na plus.
Odnośnie 168 jedna uwaga - puszczenie Fieldorfa na wprost nie pozwoli na przesiadkę do/z Wawra, bo w węźle TS/Wał nie ma przstanków dla linii jadących na most i zjeżdżających z niego w tej relacji. Może jednak wyjazd przez Bora jest lepszy? Czy Wawer olewamy?
Wjazd przez Bora lepszy bo co prawda traci przystanek Meissnera ale dochodzi możliwość przesiadki w 146 i 147 oraz dochodzą przystanki Gocław i os Iskra. Zawsze to więcej potencjalnych pasażerów i lepsze wykorzystanie linii.Jarek pisze:Znowu pytanie - ile na to brygad i skąd? Z jakiej linii?Ja postuluję posłanie 301 na Os.Ostrobramska wzdłuż Promenady + ucałodziennienie. Puszczenie 168 wzdłuż całego Fieldorfa. Nie posyłanie 151 przez Umińskiego i wzmocnienie go. To chyba zmieniłoby trochę na plus.
Odnośnie 168 jedna uwaga - puszczenie Fieldorfa na wprost nie pozwoli na przesiadkę do/z Wawra, bo w węźle TS/Wał nie ma przstanków dla linii jadących na most i zjeżdżających z niego w tej relacji. Może jednak wyjazd przez Bora jest lepszy? Czy Wawer olewamy?
Wyjazd linii przez zespół Meissnera był ok jak oddano pierwszą część TS. Wydaje mi się jednak, że obecnie linie jadące z Gocławia na TS można wytrasować lepiej - właśnie przez Bora. Im lepsza oferta będzie w węźle przesiadkowym Wał/TS, tym więcej pasażerów będzie się tam przesiadać a tym samym większy potok przeniesie się z TŁ na TS.Wjazd przez Bora lepszy bo co prawda traci przystanek Meissnera ale dochodzi możliwość tej przesiadki i dochodzą przystanki Gocław i os Iskra. Zawsze to więcej potencjalnych pasażerów i lepsze wykorzystanie linii.
Poza tym od Meissnera do Bora jest blisko. Ale czekam na sensowne kontrargumenty!