E-1 jeździ puste, 515 jeździło pełne. E-1 potrzebny jest "plan naprawczy", 515 do likwidacji. E-1 jest pierwszą linią żoliborsko-bielańską, która powinna udać się do piachu.Jarek pisze:A mnie obchodzi, bo mam sentyment do tej linii. Martwi mnie tylko ta niska frekwencja. Linii E-1 potrzebny jest jakiś "plan naprawczy".
515 - co dalej z tÄ liniÄ ?
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
xxx
ZTM już zadecydował, że linia z TS będzie krańcować w Rembertowie. Ja zapropnowałem, żeby linia ta nie jechała do Rembertowa tylko po to, bo "gdzieś musi kończyć", ale żeby włączyć ją do układu komunikacji w Rembertowie, czyli wpuścić na Mokry Ług i zlikwidować 153.PiotrekP pisze:To ja poproszę, żeby zostało jak jest teraz, bez żadnego wymyślania.
Poza tym po pojaweniu się SKMki i wspólnego biletu, 408 znacznie opustoszało, a 515 zostało wyrzucone z Huty, stąd i tak potrzebna jest reforma komunikacji w Rembertowie. Ale reforma mająca jakiś sens, a nie pozostanie nagle po propozycji ZTM 7 linii w Rembertowie bez dostosowania do wielkości potoków.
Ja także regularnie tym jeżdżę od Banacha do Belgradzkiej, i o ile z miejscami leżącymi bym nie przesadzał, to istotnie na ogół jest gdzie przysiąśc. A jak nie przy Banacha, to przy Racławickiej zawsze pustoszeje. Natomiast solidne zapełnienie dostaje przy Taśmowej i GM, i tak potrafi byc aż do przystanku Stryjeńskich.Fikander pisze:Regularnie używam 436 w komunikacji Ochota - Ursynów i najczęściej w szczycie B przy Banacha mam wybór miejsc leżących, a nie zdarzyło się, abym stał.
I to ma szanse dobic tę linię.Pamiętaj w ogóle, że w docelowym kształcie 505 w ogóle nie będzie jeździć via Rzymowskiego
Ale się mnie czepiają... Co to już jakiejś linii nie można lubić?E-1 jeździ puste, 515 jeździło pełne. E-1 potrzebny jest "plan naprawczy", 515 do likwidacji. E-1 jest pierwszą linią żoliborsko-bielańską, która powinna udać się do piachu.
Prawda, w obecnym wydaniu pewnie E-1 powinno się udać do piachu. Choć żal.
Dokladnie. Zgadzam sie z kocurem
Do tego ma to miec czestotliwosc 15-20 min co dopiero zauwazylem :F
436 przed wakacjami mial czestotliwosc 10 czy 12 min o ile nawet nie lepsza.
Powiedzmy szczerze, linia kursujaca co 15-20 min w relacji Lotnisko-DWC jest gowniana alternatywa dla 175.
Jaki jest zysk czasowy na ZiW? Ze 3 czy moze 4 min w najlepszym razie.
Z drugiej strony zdaje sobie sprawe ze po wybudowaniu wiaduktow Wirazowa-Poleczki nalezy cos tam puscic, ale nie cos takiego.
Z beznadziejna czestotliwoscia w miedzyszczycie i wieczorem kiedy potoki z/na Lotnisko wcale nie maleja (poznym popoludniem i wieczorem sa chyba nawet wieksze) i nie parkujaca przy Metrze przy najblizszej okazji.
Nie lepiej zamiast tego zrobic linie z prawdziwego zdarzenia Lotnisko-Metro-'gdziestamdalej', a z tego co zostanie zasilic np. 188?
A usuniecie 436/505 ze Sluzewca i spod GM zaowocuje niespotykanym wczesniej poziomem komfortu podrozy w 189...
204 zalatwia najwazniejsze potoki jadace docelowo z/na Poleczki.
Cala reszta (3 czy 4 os na kurs) moga zamiast podrozy 436(505) jechac czyms innym i przesiadac przy Walbrzyskiej. Ani to nie zabije tego 436(505), ani nie rozniesie linii jadacych al. Lotnikow.
Zysk czasowy bylby dosc znaczy. Ktos to liczyl, wychodzilo w szczycie bodajze 6 do 8 min.
Ps: Caly czas zakladam ze jedak nie zostanie przetrasowana na Lotnisko.
Aha co do 186 i mojego wczesniejszego sporu z dzidkiem ubzduralo mi sie (przez propozycje bodajze ITS 218 ) ze 186 ma w planach jechac Banacha i ZiW
Wiec niewazne
Do tego ma to miec czestotliwosc 15-20 min co dopiero zauwazylem :F
436 przed wakacjami mial czestotliwosc 10 czy 12 min o ile nawet nie lepsza.
Powiedzmy szczerze, linia kursujaca co 15-20 min w relacji Lotnisko-DWC jest gowniana alternatywa dla 175.
Jaki jest zysk czasowy na ZiW? Ze 3 czy moze 4 min w najlepszym razie.
Z drugiej strony zdaje sobie sprawe ze po wybudowaniu wiaduktow Wirazowa-Poleczki nalezy cos tam puscic, ale nie cos takiego.
Z beznadziejna czestotliwoscia w miedzyszczycie i wieczorem kiedy potoki z/na Lotnisko wcale nie maleja (poznym popoludniem i wieczorem sa chyba nawet wieksze) i nie parkujaca przy Metrze przy najblizszej okazji.
Nie lepiej zamiast tego zrobic linie z prawdziwego zdarzenia Lotnisko-Metro-'gdziestamdalej', a z tego co zostanie zasilic np. 188?
A usuniecie 436/505 ze Sluzewca i spod GM zaowocuje niespotykanym wczesniej poziomem komfortu podrozy w 189...
Imo wbrew pozorom to nie byloby tak drastyczne rozwiazanie.A Poleczki? To jest jednak przesiadka do/z 709 i znacznie wieksza generacja potokow pasazerskich w obszarze oddzialywania tego przystanku. Szkoda tylko estakady.
204 zalatwia najwazniejsze potoki jadace docelowo z/na Poleczki.
Cala reszta (3 czy 4 os na kurs) moga zamiast podrozy 436(505) jechac czyms innym i przesiadac przy Walbrzyskiej. Ani to nie zabije tego 436(505), ani nie rozniesie linii jadacych al. Lotnikow.
Zysk czasowy bylby dosc znaczy. Ktos to liczyl, wychodzilo w szczycie bodajze 6 do 8 min.
Ps: Caly czas zakladam ze jedak nie zostanie przetrasowana na Lotnisko.
Aha co do 186 i mojego wczesniejszego sporu z dzidkiem ubzduralo mi sie (przez propozycje bodajze ITS 218 ) ze 186 ma w planach jechac Banacha i ZiW
Wiec niewazne
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
Tak BTW to linię wycofano z Bielan bez żadnego sensownego wyjaśnienia. Jedynym powodem było "dublowanie" metra. Tylko najdziwniejsze jest to, że tą decyzją ZTM ośmieszył się i przyznał do błędu, iż ponad dwa lata brygady "marnowały" się na 515. Przecież od otwarcia metra Plac Wilsona sytuacja praktycznie się nie zmieniła, bo wahadło nie jest integralną częścią trasy metra. A o "dublowaniu" metra było już setki razy dyskutowane, a najlepszym świadectwem o pseudodublowaniu metra była znakomita frekwencja 515.Hieronim pisze:Ja lubiłem 515. Ale przez pewne działania pewnych osób nie mogę już jej lubić.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Jarek pisze:mariow napisał/a:
emdegger napisał/a:
E-1 jest prawdodobne na Kasprowicza,
to mnie dzis zdziwiło - myslałem ze raczej dadzą Bródno-Stegny .....
No proszę... Ciekawe, ciekawe.
nie wiem do czego sie dokładnie odnosisz ale ja nie mowie o przeciekach tylko o pewnych rozwiązaniach. jesli wiesz cos innego, bo np pracujesz w ZTM to chetnie poczytam ...Jarek pisze:Sens = Kolejny "przeciek" z palca wyssany. To chyba było aż nadto czytelne.
PURA VIDA!
Ciekawe co ZTM zamierza zrobić z linią 303. Można by nią zastąpić wycofaną z Bielan linię 515. Przykładowa trasa mogła by wyglądać tak:
PL. WILSONA- Słowackiego- Marymoncka- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- Nocznickiego- Kasprowicza- HUTA
Częstotliwość powiedzmy 15/20/-
Obsługa solówkami z R6 lub ITSu.
PL. WILSONA- Słowackiego- Marymoncka- Podczaszyńskiego- Kasprowicza- Nocznickiego- Kasprowicza- HUTA
Częstotliwość powiedzmy 15/20/-
Obsługa solówkami z R6 lub ITSu.