Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2007, 9:40

Na Stegny masz 168. W dodatku także na pętli, a nie tylko na Fieldorfa, co w przypadku części Wilgi jest znaczną poprawą. W czym więc problem?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2007, 9:44

Szamot pisze:Zobaczysz problem jak się okaże np w sobote wieczór, zimową porą że MZA nie wystawiło autobusu na
ktorąś z linii, a Ty musisz biegac po całym osiedlu (uprzednio rzuciwszy kostką, bądź kładąc tarota) poszukując przystanku na którym ma szansę najwcześniej przyjechac coś do Centrum.
Jest to pewne ryzyko, ale większość Wilgi je z chęcią podejmie, bo póki co do centrum to musi jeździć z przesiadką. Zupełnie niepotrzebnie. NIestety mieszkańcy Mikołajczyk, czy nowych osiedli koło kościoł Św. Patryka mają na to inny punkt widzenia niż mieszkający wzdłuż Bora-Komorowskiego.
I jeszcze jedno. Jak Ty chciałbyś redukować ilość linii? 117 i tak jest nie do ruszenia na Saskiej Kępie, więc na Gocław dojechać musi. 507 też, bo Gocław jej nie odda. Więcej do kasacji poza szczytem nie widzę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 21 sie 2007, 9:46

168 byłoby niepotrzebne gdyby pozostalo 143. 143 dawało dodatkowo połączenie CAŁOTYGODNIOWE z Ostrobramską i Plowiecką.

A swoją droga to na grupie ktos dał dobry pomysł na 301. Skoro i tak wykręca się je na Łukowską to troche bez sensu jest aby potem jechało Grochowską a lepiej by było gdyby pojechało Szaserów. Dałoby to polączenie Gcoławia z Szaserow a Szaserów z okolicami Szembeka (szczególnie z tego drugiego pewnie sporo osób by się ucieszylo).

A zresztą, nadal uważam że samo 123 do obsługi szkoły nie wystarczy, ZTM bedzie musial coś wymyślić i ten projekt w obecnej formie nie wypali.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2007, 9:51

143 nie mogło zostać, bo nie 515 nie jest już potrzebne Rembertowowi. inna sprawa to zmiana 408 w 5xx. 168 dobrze się układa z 515, bo gdyby obie linie jechały w stronę Płowieckiej, to 143 umarłoby śmiercią naturalną na skutek (jeszcze większego) wyludnienia za Płowiecką. Niestety na komunikację trzeba patrzeć nieco szerzej niż z perspektywy własnego osiedla.
Rosa pisze:A swoją droga to na grupie ktos dał dobry pomysł na 301. Skoro i tak wykręca się je na Łukowską to troche bez sensu jest aby potem jechało Grochowską a lepiej by było gdyby pojechało Szaserów. Dałoby to polączenie Gcoławia z Szaserow a Szaserów z okolicami Szembeka (szczególnie z tego drugiego pewnie sporo osób by się ucieszylo)
Z tego co ja zrozumiałem, to 301 będzie kończyć na Os. Ostrobramska i już na żadną Grochowską nie będzie wyjeżdżać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

PATS
Posty: 7
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:45
Lokalizacja: Centrum

Post autor: PATS » 21 sie 2007, 15:01

168 byłoby niepotrzebne gdyby pozostalo 143. 143 dawało dodatkowo połączenie CAŁOTYGODNIOWE z Ostrobramską i Plowiecką
No właśnie cos tu jest nie tak, bo Promenada to zdaje mi się najbliższe gocławowi centrum handlowe a nie ma do niego nawet bezpośredniej lini wiem można się przesiąść przy Płowieckiej (po zrobieniu rundki na skrzyżowaniu) żeby podjechać JEDEN przystanek.

143 było-jest idealne bo jedzie przez środek Fieldorfa a teraz nie będzie nic (ew.301 OKRESOWY) nie wierzę że ktoś to wymyslił i mieszkańcy ot tak się na to zgodzą.

Pomysły??
Zostawienie 143 w spokoju???
A może 168 zamiast przez Zamieniecką np przez Grochowską do Płowieckiej albo poprzez Os. Ostrobramska???

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2007, 15:03

Będzie 301 na Ostrobramskiej. Z pełnym zakręceniem przez Gocław. Co oznacza, że do kolejnej rewolucji w okolicy znów nie ma szans na to, by zostało 1xx.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 21 sie 2007, 16:29

pawcio pisze:Będzie 301 na Ostrobramskiej. Z pełnym zakręceniem przez Gocław. Co oznacza, że do kolejnej rewolucji w okolicy znów nie ma szans na to, by zostało 1xx.
Więc najlepiej aby nie było obecnej rewolucji ;)
Ja nie protestowałem przy pierwszym projekcie, ale są pwne granice. Poprzednio mimo że zabierali połączenie z Grochowską (301) to to samo 301 oraz 151 pełnilyby role dowozówek zarowno do 168 jak i do pętli a co za tym idzie 518. Teraz to zlikwidowano i dlatego projekt jest ZŁY.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5311
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 21 sie 2007, 16:49

A nie można dać 168 na Dw. Wschodni jak 123, 123 na Witolin, a 301 bez zmian? Na oko by się zgadzało, ale częstotliwość 168 musiała by być lepsza :) . Wtedy być może nie koniecznie na Jeziorki...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2007, 17:01

A nie można dać 168 na Dw. Wschodni jak 123, 123 na Witolin, a 301 bez zmian? Na oko by się zgadzało, ale częstotliwość 168 musiała by być lepsza :) . Wtedy być może nie koniecznie na Jeziorki...
Obawiam się, że te Jeziorki wszystko blokują.
Rosa pisze:Więc najlepiej aby nie było obecnej rewolucji ;)
Ja nie protestowałem przy pierwszym projekcie, ale są pwne granice. Poprzednio mimo że zabierali połączenie z Grochowską (301) to to samo 301 oraz 151 pełnilyby role dowozówek zarowno do 168 jak i do pętli a co za tym idzie 518. Teraz to zlikwidowano i dlatego projekt jest ZŁY.
Obecna sytuacja też jest zła. To chore, bym na południowy Mokotów musiał jeździć z dwiema przesiadkami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 21 sie 2007, 20:29

Dobra, to wytłumaczcie mi czemu 301 ma zmienic trase na Gocławiu?
Ta zmiana nic dobrego nie przynosi a połączenie z TS tracą Umińskiego i Meissnera.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2007, 20:48

Wróć do projektu. 301 jadące przez Trasę Siekierkowską pozostaje i na Meissnera i na Umińskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 21 sie 2007, 20:58

pawcio pisze:Wróć do projektu. 301 jadące przez Trasę Siekierkowską pozostaje i na Meissnera i na Umińskiego.
Ja widze coś innego "trasa linii 301 ulega zmianie na następującą: Os. Ostrobramska-Łukowska-Rodziewiczówny-Ostrobramska-Fieldorfa-Abrahama-Bora-Komorowskiego-Trasa Siekierkowska"

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2007, 21:56

W tą stronę wyginają. Szkoda. Chyba, że na Abrahama powstaną nowe przystanki po drodze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 21 sie 2007, 22:07

pawcio pisze:W tą stronę wyginają. Szkoda. Chyba, że na Abrahama powstaną nowe przystanki po drodze.
Jasne, ale nawet jeśli powstaną to chyba nie po to aby zatrzymywała się tam okresówka na TS. Myslę że mieszkańcy Abrahama tak jak pozostali na Goclawiu woleliby najpierw coś do Centrum lub przynajmniej do kladki. Oczywiście jeśli ZTM chce stworzyc iluzję że KM dotarła nawet tam to 301 wystarczy.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 22 sie 2007, 0:21

pawcio pisze:Obawiam się, że te Jeziorki wszystko blokują.
Właśnie dlatego jestem przeciwnikiem długich linii. Bo zapotrzebowanie jednego krańca blokuje wymaganą częstotliwość na drugim.
Jeziorki niech mają swoją setkę/dwusetkę przerobioną z 319. Na Ursynów czy do Wilanowskiej - niech się wypowiadają lokalni.
A co do linii na Gocławiu, to ja bym zrobił inaczej. Każda ćwiartka ma swoją linię do Centrum i każda z tych linii obsługuje tylko jedną ćwiartkę - wtedy na przyst. Bora-Komorowskiego mamy punkt przesiadkowy. Do tego dochodzi 507 i E-5, które jako trzonowe jadą najprostszą trasą.

ODPOWIEDZ