PESA 120N - technika, eksploatacja, opinie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
116Na
Posty: 11
Rejestracja: 30 sie 2007, 17:41

Post autor: 116Na » 31 sie 2007, 10:52

Ludzie podchodzili, wciskali milion razy "ciepły guzik", a dopiero po 5 minutach się orientowali, że można wsiąść innymi drzwiami. Jeden gość był na tyle głupi, że czekał aż drzwi się otworzą i tramwaj odjechał mu sprzed nosa.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 sie 2007, 12:58

Zaczyna się... a miał być kompletnie przerobiony mechanizm ](*,) ](*,) ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 31 sie 2007, 13:08

A co właściwie nie tak jest z drzwiami tymi?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 sie 2007, 13:19

Wygląda na to, że producent, bo Skoda zeń także korzysta...

Mam dość, idę budować jakieś autostrady.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Staad
Posty: 88
Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46

Post autor: Staad » 01 wrz 2007, 11:10

naprawili juz te drzwi??
SPINNING WORLD

Awatar użytkownika
116Na
Posty: 11
Rejestracja: 30 sie 2007, 17:41

Post autor: 116Na » 01 wrz 2007, 11:19

We wczorajszej "Gazecie" napisano, że zepsuły się drugie drzwi (najpierw nie chciały się zamknąć, a jak mechanik je zamknął to już się nie otwierały). Nie ma informacji o nr taborowym :(

Flash8222
Posty: 7829
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 03 wrz 2007, 19:52

Bastian pisze:Ale z przykrością muszę się zgodzić z Mobilem - tramwaj jest zaskakująco głośny. Szczególnie jest to kwestia środkowego wózka, hurgocze niczym czołg, słyszałem na "wąskiej Marszałkowskiej" i jest faktem, że huk jest nieporównywalnie większy, niż w przypadku nawet akwariów.
To tylko płaszczyzna na kołach, normalka w tramwajach.
Piotrek pisze:
Bastian pisze:tramwaj jest zaskakująco głośny.
Fakt. Ale cały czas mam nadzieję, że po Jerozolimskich będzie jakoś chociaż ciut ciszej jeździł...
Tak, na Jerozolimskich będą rozdawać stopery pasażerom którzy będą jechać 120N :]

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1723
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 03 wrz 2007, 20:01

Nowoczesny tabor tramwajowy widać ma w sobie jakiś "grzech pierworodny",
w Wiedniu parę razy widziałem ulfa z rozbebeszonymi klapami i majstrującymi w bebechach mechanikami z serwisu.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 03 wrz 2007, 20:02

Flash8222 pisze: Tak, na Jerozolimskich będą rozdawać stopery pasażerom którzy będą jechać 120N :]
:ok: Tory lepsze, ciszej jedzie - zdarza się.

[ Dodano: 2007-09-03, 20:02 ]
a/p TALENT pisze:ulfa
Ulf jest cichutki.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 03 wrz 2007, 20:56

Flash8222 pisze:
Bastian pisze:Ale z przykrością muszę się zgodzić z Mobilem - tramwaj jest zaskakująco głośny. Szczególnie jest to kwestia środkowego wózka, hurgocze niczym czołg, słyszałem na "wąskiej Marszałkowskiej" i jest faktem, że huk jest nieporównywalnie większy, niż w przypadku nawet akwariów.
To tylko płaszczyzna na kołach, normalka w tramwajach.
Zapewniam Cię, że taka płaszczyzna, jaką dziś miał 3101, to nie jest nic normalnego, szczególnie po tak krótkim okresie eksploatacji. To brzmiało jak stado galopujących koni!
noidea

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2007, 21:31

Zapewniam Cię, że przez te kilka tygodni od dostaw tramwaj dostał mocno w kość, a próby dalece odbiegają od normalnych warunków eksploatacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 03 wrz 2007, 23:09

inż. Glonojad pisze:Zapewniam Cię, że przez te kilka tygodni od dostaw tramwaj dostał mocno w kość, a próby dalece odbiegają od normalnych warunków eksploatacji.
No i co z tego? W innych miastach z nowymi tramwajami nie było takich problemów. U nas np. z FPSami też nie, a chyba przechodziły próby? :)
noidea

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 wrz 2007, 7:58

Adam G. pisze:
inż. Glonojad pisze:Zapewniam Cię, że przez te kilka tygodni od dostaw tramwaj dostał mocno w kość, a próby dalece odbiegają od normalnych warunków eksploatacji.
No i co z tego? W innych miastach z nowymi tramwajami nie było takich problemów. U nas np. z FPSami też nie, a chyba przechodziły próby? :)
Zorientuj się, jak z FPSami było, a potem pisz. :-$ :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 wrz 2007, 8:33

inż. Glonojad pisze:Zapewniam Cię, że przez te kilka tygodni od dostaw tramwaj dostał mocno w kość, a próby dalece odbiegają od normalnych warunków eksploatacji.
Bardzo dalece zreszta..... Takich przeciazen ukladu elektrycznego i jezdnego nigdy nie ma w normalnej eksploatacji.
Adam G. pisze:No i co z tego? W innych miastach z nowymi tramwajami nie było takich problemów.
Nie zyj mrzonkami. Zawsze ujawniaja sie jakies wady fabryczne lub konstrukcyjne. Poza tym Pesy po realtywnie szybkiej naprawie chorob wieku dzieciecego generalnie jezdza i kolejne egzemplarze sa szybko dopuszczane do jazd po miescie. Chcialbym zauwazyc, ze wagony 13N byly testowane 2 lata, a 105N byly testowane ponad 1,5 roku zanim weszly do masowej produkcji i pelnej eksploatacji.
Adam G. pisze:U nas np. z FPSami też nie, a chyba przechodziły próby? :)
Hipolity byly testowane mocno w Poznaniu zanim przyszly do Warszawy. Poza tym FPS ma sprawdzony uklad elektryczny, wiec czesc testow nie byla konieczna.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 wrz 2007, 8:48

A i tak z kołami właśnie były b. duże problemy.

Wagony 13N były doprowadzane do jako-takiej sprawności przez lat 10 ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ