A nie 168?lukkul pisze:Zostaje 301, linia która faktycznie będzie łączyć Jeziorki ze światem.
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Dzisiaj na przystanku, zobaczyłem informację 416 do odwołania nie kursuje.
Pięknie to wygląda. Nie kursuje linia i nic w zamian nie zaoferowali. Działają faktami dokonanymi. Nie długo zlikwidują 123, bo przecież linia ta pokrywa się ze 168 nowopowstałym, 111 i 147. Zamiast 123, 168 ,które połączy odludne Jeziorki nie z Centrum ale z Wiatraczną.
Po co to sam Pan Bóg nie wie. Proszę wytłumaczcie mi skąd wzieły się takie pomysły.
Pięknie to wygląda. Nie kursuje linia i nic w zamian nie zaoferowali. Działają faktami dokonanymi. Nie długo zlikwidują 123, bo przecież linia ta pokrywa się ze 168 nowopowstałym, 111 i 147. Zamiast 123, 168 ,które połączy odludne Jeziorki nie z Centrum ale z Wiatraczną.
Po co to sam Pan Bóg nie wie. Proszę wytłumaczcie mi skąd wzieły się takie pomysły.
To jest metoda kija i marchewki w wykonaniu ZTMu.
Najpierw kij, zabieramy co tam sie da bez zbyt wielu protestów a marchewką są obietnice że w zamian coś dobrego się dostanie, oczywiście w dośc odleglym terminie. W ten sposob ludzie sobie czekają , narzekają ale wciąż wierzą że kiedyś się nad nimi łaskawie ZTM zlituje.
Najpierw kij, zabieramy co tam sie da bez zbyt wielu protestów a marchewką są obietnice że w zamian coś dobrego się dostanie, oczywiście w dośc odleglym terminie. W ten sposob ludzie sobie czekają , narzekają ale wciąż wierzą że kiedyś się nad nimi łaskawie ZTM zlituje.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie powinno, bo z lewego brzegu przewiezie więcej pasażerów na Grochów, niż na Ostrobramską.PiotrekP pisze:Według mnie 168 powinno jechać za 143 na odcinku Gocław - CH Promenada
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
Oczywiscie, ze 143 powinno zostac na trasie AON-SGGW a potem na Ursynowie jak proponowane 168. To jeden z wielu glupich pomyslow w tym projekcie. Juz widze te tlumy co wala z Dolnego Mokotowa na Szembeka i Wiatraczna. Z Goclawia na Grochowska teraz jest idealnie, jedna linia zwykla i jedna okresowa wzmacniajaca podstawowa, i tak powinno zostac. W DS nie ma tam tlumow aby potrzebne bylo i 123 i 168. Jezeli to przejdzie to powstana wspaniale duble: 141/520, 143/515, 123/168. 141 dawno juz z Marysina powinno wyleciec, 123, 143, 301 i 515 zostac na istniejacych trasach. Naprawde nie trzeba robic rewolucji co dwa lata.Bastian pisze:PiotrekP napisał/a:
Według mnie 168 powinno jechać za 143 na odcinku Gocław - CH Promenada
Nie powinno, bo z lewego brzegu przewiezie więcej pasażerów na Grochów, niż na Ostrobramską.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
143 prawie nikogo z lewego brzegu nie woziło do Rembertowa - przygniatająca większość wysiadała na Gocławiu. Gdy powstanie 516, możesz skreślić słowo "prawie" w zdaniu powyżej. Więc skąd wniosek, że na Grochów (obecnie w zasadzie pozbawiony połączenia z południem Warszawy lewobrzeżnej - powiedzmy: na południe od obecnej trasy 301) będzie jeszcze mniej chętnych?geograf_OSU pisze:Oczywiscie, ze 143 powinno zostac na trasie AON-SGGW a potem na Ursynowie jak proponowane 168. To jeden z wielu glupich pomyslow w tym projekcie. Juz widze te tlumy co wala z Dolnego Mokotowa na Szembeka i Wiatraczna.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
BingoZTM pisze: W związku z remontem nawierzchni na skrzyżowaniu Fieldorfa i Bora Komorowskiego od dnia 7.09.2007 od ok. godz. 22:00 do odwołania (przewidywany termin zakończenia prac: godz. 22:00 dnia 9.09.2007) linie 111, 117, 123, 143, 147, 151, 301, 507, 509, N02, N22, N72, i N75 zostaną skierowane na trasy objazdowe (w obu kierunkach): (...)
Uruchamia się przystanki tymczasowe:(...), MANTEUFFLA 01, MANTEUFFLA 02 (...)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Tylko chyba się pomylili w komunikacie, bo najpierw wymieniają jakie linie zatrzymują się na jakim przystanku warunkowo, a potem dają informację:
"Na trasach objazdowych linii dziennych obowiązują wszystkie napotkane przystanki jako stałe, a dla linii nocnych – jako warunkowe."
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
http://www.ztm.waw.pl/news.php
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
Oczywiscie, ze nie masz racji. Ani Grochowska, ani Rembertow specjalnie nie potrzebuje bezposredniego polaczenia z Dolnym Rembertowem, przesiadki wystarcza. Tylko po co pozbawiac Rembertow (Stary) polaczenia z Ostrobramska (Promenada), dublujac polaczenie Rembertow-Grochow (143 i 515), wprowadzajac dubel Grochow-Goclaw (123 i 168), i zostawiajac dubel Marysin-Saska (141 i 520). Dla mnie oczywiste jest ze zostawiamy 123, 143, 301 i 515 takie jak teraz sa (po co psuc cos dobrze funkcjonuje), i wycofujemy 141 z Marysina (najwyzszy czas!) kierujac na ten Grochow aby bylo to polaczenie Grochow-Dolny Mokotow. Wilk syty i owca cala. Ale rozumiem, nowa wladza w ZTM chce sie wykazac.Bastian pisze:geograf_OSU napisał/a:
Oczywiscie, ze 143 powinno zostac na trasie AON-SGGW a potem na Ursynowie jak proponowane 168. To jeden z wielu glupich pomyslow w tym projekcie. Juz widze te tlumy co wala z Dolnego Mokotowa na Szembeka i Wiatraczna.
143 prawie nikogo z lewego brzegu nie woziło do Rembertowa - przygniatająca większość wysiadała na Gocławiu. Gdy powstanie 516, możesz skreślić słowo "prawie" w zdaniu powyżej. Więc skąd wniosek, że na Grochów (obecnie w zasadzie pozbawiony połączenia z południem Warszawy lewobrzeżnej - powiedzmy: na południe od obecnej trasy 301) będzie jeszcze mniej chętnych?
123 i 168 będą takim dublem, jakimś są obecnie 123 i 301. Czyli jak rozumiem 301 kasujemy od razu bez rekompensat - w końcu to dubel?
143 i 515 to wymysł Rembertowa. Chcą, to mają. Niestety.
Wobec pojawienia się w Marysinie obwodu skrócenie 141 to już tylko kwestia czasu.
143 i 515 to wymysł Rembertowa. Chcą, to mają. Niestety.
Wobec pojawienia się w Marysinie obwodu skrócenie 141 to już tylko kwestia czasu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
z 123 i 168 chodzilo mi o DS. Nie ma tam takich tlumow w DS aby bylo potrzebne wzmocnienie 123 w DS. 123 i 301 wystarczy.pawcio pisze:123 i 168 będą takim dublem, jakimś są obecnie 123 i 301. Czyli jak rozumiem 301 kasujemy od razu bez rekompensat - w końcu to dubel?
143 i 515 to wymysł Rembertowa. Chcą, to mają. Niestety.
Wobec pojawienia się w Marysinie obwodu skrócenie 141 to już tylko kwestia czasu.
Co do 143 i 515, nie jest to wymysl Rembertowa. Rembertow nie chcial zmian, chcial aby 143 i 515 zostalo na istniejacych trasach, tylko ZTM sie upiera przy rozwaleniu 143 i tym bezsensownym 168.
Ogolnie ten projekt co mial wejsc 1 wrzesnia byl bani, bo zabierali/zmniejszali podaz z relacji gdzie dobrze wykorzystywanych i funkcjonujacych (143, 157, 515, kilka relacji na Ursynowie) a dodawali/zwiekszali podaz na odcinkach tego nie potrzebujacych (Goclaw-Grochow w DS, Ursynow-Zwirki w DS, dubel 165 i 179 od CO do MNat, 515, MSluzew-SGGW->zabranie 401, bez zwiekszenia czestotliwosci 193). Niestety, ten projekt to byly same bzdury, i ten kto to wymyslil powinien zupelnie nie zna sytuacji na ulicach.