Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 30 sie 2007, 22:07

lukkul pisze:Zostaje 301, linia która faktycznie będzie łączyć Jeziorki ze światem.
A nie 168?

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 30 sie 2007, 22:46

ikarus pisze:Łączy szpital Bródnowski ze stacją Krwiodawstwa
Krew przewozi się ambulansem, nie autobusem, więc za bardzo nie widzę związku. ;)
Polityka złym doradcą w pracy!

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 31 sie 2007, 8:30

Nie w każdym szpitalu są warunki do pobierania krwi wiec ludzie na Saską autobusem ze szpitali gnają.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

lukkul
Posty: 22
Rejestracja: 30 sie 2007, 15:33

Post autor: lukkul » 31 sie 2007, 16:42

Dzisiaj na przystanku, zobaczyłem informację 416 do odwołania nie kursuje.

Pięknie to wygląda. Nie kursuje linia i nic w zamian nie zaoferowali. Działają faktami dokonanymi. Nie długo zlikwidują 123, bo przecież linia ta pokrywa się ze 168 nowopowstałym, 111 i 147. Zamiast 123, 168 ,które połączy odludne Jeziorki nie z Centrum ale z Wiatraczną.

Po co to sam Pan Bóg nie wie. Proszę wytłumaczcie mi skąd wzieły się takie pomysły.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 31 sie 2007, 16:47

To jest metoda kija i marchewki w wykonaniu ZTMu.
Najpierw kij, zabieramy co tam sie da bez zbyt wielu protestów a marchewką są obietnice że w zamian coś dobrego się dostanie, oczywiście w dośc odleglym terminie. W ten sposob ludzie sobie czekają , narzekają ale wciąż wierzą że kiedyś się nad nimi łaskawie ZTM zlituje.

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 31 sie 2007, 19:54

Według mnie 168 powinno jechać za 143 na odcinku Gocław - CH Promenada, bo raczej do kina i na zakupy jeździ się w weekend, czego 301 już nie da i wtedy 301 nadal na trasie Okęcie - Wiatraczna.

Superbartek1

Post autor: Superbartek1 » 08 wrz 2007, 14:35

PiotrekP pisze:Według mnie 168 powinno jechać za 143 na odcinku Gocław - CH Promenada, bo raczej do kina i na zakupy jeździ się w weekend, czego 301 już nie da i wtedy 301 nadal na trasie Okęcie - Wiatraczna.
No Fajnie By Było :grin:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 wrz 2007, 15:32

PiotrekP pisze:Według mnie 168 powinno jechać za 143 na odcinku Gocław - CH Promenada
Nie powinno, bo z lewego brzegu przewiezie więcej pasażerów na Grochów, niż na Ostrobramską.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 08 wrz 2007, 20:16

Bastian pisze:PiotrekP napisał/a:
Według mnie 168 powinno jechać za 143 na odcinku Gocław - CH Promenada

Nie powinno, bo z lewego brzegu przewiezie więcej pasażerów na Grochów, niż na Ostrobramską.
Oczywiscie, ze 143 powinno zostac na trasie AON-SGGW a potem na Ursynowie jak proponowane 168. To jeden z wielu glupich pomyslow w tym projekcie. Juz widze te tlumy co wala z Dolnego Mokotowa na Szembeka i Wiatraczna. Z Goclawia na Grochowska teraz jest idealnie, jedna linia zwykla i jedna okresowa wzmacniajaca podstawowa, i tak powinno zostac. W DS nie ma tam tlumow aby potrzebne bylo i 123 i 168. Jezeli to przejdzie to powstana wspaniale duble: 141/520, 143/515, 123/168. 141 dawno juz z Marysina powinno wyleciec, 123, 143, 301 i 515 zostac na istniejacych trasach. Naprawde nie trzeba robic rewolucji co dwa lata.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 wrz 2007, 21:30

geograf_OSU pisze:Oczywiscie, ze 143 powinno zostac na trasie AON-SGGW a potem na Ursynowie jak proponowane 168. To jeden z wielu glupich pomyslow w tym projekcie. Juz widze te tlumy co wala z Dolnego Mokotowa na Szembeka i Wiatraczna.
143 prawie nikogo z lewego brzegu nie woziło do Rembertowa - przygniatająca większość wysiadała na Gocławiu. Gdy powstanie 516, możesz skreślić słowo "prawie" w zdaniu powyżej. Więc skąd wniosek, że na Grochów (obecnie w zasadzie pozbawiony połączenia z południem Warszawy lewobrzeżnej - powiedzmy: na południe od obecnej trasy 301) będzie jeszcze mniej chętnych?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 08 wrz 2007, 21:48

Bastian pisze:143 prawie nikogo z lewego brzegu nie woziło do Rembertowa - przygniatająca większość wysiadała na Gocławiu
Nieprawda.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
bambi
Posty: 164
Rejestracja: 16 maja 2006, 15:22
Lokalizacja: Kabaty // Gocław

Post autor: bambi » 09 wrz 2007, 16:38

ZTM pisze: W związku z remontem nawierzchni na skrzyżowaniu Fieldorfa i Bora Komorowskiego od dnia 7.09.2007 od ok. godz. 22:00 do odwołania (przewidywany termin zakończenia prac: godz. 22:00 dnia 9.09.2007) linie 111, 117, 123, 143, 147, 151, 301, 507, 509, N02, N22, N72, i N75 zostaną skierowane na trasy objazdowe (w obu kierunkach): (...)

Uruchamia się przystanki tymczasowe:(...), MANTEUFFLA 01, MANTEUFFLA 02 (...)
Bingo :!: Znamy juz nazwę.

Tylko chyba się pomylili w komunikacie, bo najpierw wymieniają jakie linie zatrzymują się na jakim przystanku warunkowo, a potem dają informację:
"Na trasach objazdowych linii dziennych obowiązują wszystkie napotkane przystanki jako stałe, a dla linii nocnych – jako warunkowe." :shock:

http://www.ztm.waw.pl/news.php

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 09 wrz 2007, 18:51

Bastian pisze:geograf_OSU napisał/a:
Oczywiscie, ze 143 powinno zostac na trasie AON-SGGW a potem na Ursynowie jak proponowane 168. To jeden z wielu glupich pomyslow w tym projekcie. Juz widze te tlumy co wala z Dolnego Mokotowa na Szembeka i Wiatraczna.

143 prawie nikogo z lewego brzegu nie woziło do Rembertowa - przygniatająca większość wysiadała na Gocławiu. Gdy powstanie 516, możesz skreślić słowo "prawie" w zdaniu powyżej. Więc skąd wniosek, że na Grochów (obecnie w zasadzie pozbawiony połączenia z południem Warszawy lewobrzeżnej - powiedzmy: na południe od obecnej trasy 301) będzie jeszcze mniej chętnych?
Oczywiscie, ze nie masz racji. Ani Grochowska, ani Rembertow specjalnie nie potrzebuje bezposredniego polaczenia z Dolnym Rembertowem, przesiadki wystarcza. Tylko po co pozbawiac Rembertow (Stary) polaczenia z Ostrobramska (Promenada), dublujac polaczenie Rembertow-Grochow (143 i 515), wprowadzajac dubel Grochow-Goclaw (123 i 168), i zostawiajac dubel Marysin-Saska (141 i 520). Dla mnie oczywiste jest ze zostawiamy 123, 143, 301 i 515 takie jak teraz sa (po co psuc cos dobrze funkcjonuje), i wycofujemy 141 z Marysina (najwyzszy czas!) kierujac na ten Grochow aby bylo to polaczenie Grochow-Dolny Mokotow. Wilk syty i owca cala. Ale rozumiem, nowa wladza w ZTM chce sie wykazac.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 wrz 2007, 23:35

123 i 168 będą takim dublem, jakimś są obecnie 123 i 301. Czyli jak rozumiem 301 kasujemy od razu bez rekompensat - w końcu to dubel?
143 i 515 to wymysł Rembertowa. Chcą, to mają. Niestety.
Wobec pojawienia się w Marysinie obwodu skrócenie 141 to już tylko kwestia czasu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 10 wrz 2007, 19:10

pawcio pisze:123 i 168 będą takim dublem, jakimś są obecnie 123 i 301. Czyli jak rozumiem 301 kasujemy od razu bez rekompensat - w końcu to dubel?
143 i 515 to wymysł Rembertowa. Chcą, to mają. Niestety.
Wobec pojawienia się w Marysinie obwodu skrócenie 141 to już tylko kwestia czasu.
z 123 i 168 chodzilo mi o DS. Nie ma tam takich tlumow w DS aby bylo potrzebne wzmocnienie 123 w DS. 123 i 301 wystarczy.
Co do 143 i 515, nie jest to wymysl Rembertowa. Rembertow nie chcial zmian, chcial aby 143 i 515 zostalo na istniejacych trasach, tylko ZTM sie upiera przy rozwaleniu 143 i tym bezsensownym 168.
Ogolnie ten projekt co mial wejsc 1 wrzesnia byl bani, bo zabierali/zmniejszali podaz z relacji gdzie dobrze wykorzystywanych i funkcjonujacych (143, 157, 515, kilka relacji na Ursynowie) a dodawali/zwiekszali podaz na odcinkach tego nie potrzebujacych (Goclaw-Grochow w DS, Ursynow-Zwirki w DS, dubel 165 i 179 od CO do MNat, 515, MSluzew-SGGW->zabranie 401, bez zwiekszenia czestotliwosci 193). Niestety, ten projekt to byly same bzdury, i ten kto to wymyslil powinien zupelnie nie zna sytuacji na ulicach.

ODPOWIEDZ