Wolfchen pisze:inż. Glonojad pisze:Myślę, że by mnie po rękach całowali.
Tylko, że wtedy S2 w połączeniu z KM zatyka średnicę...
Guzik. Z pętelką.
. Przepustowość średnicy to ok. 20 składów (a i o 24 czytałem, ale powiedzmy, że to rezerwa)). 6 kursów S2, 6 kursów KM (w co nie wierzę, bo i teraz są dziury, ale niech nawet), zostaje 8 slotów na Radom (gdy w końcu się będzie dało) i Błonie (gdzie ciężko zrobić więcej niż 2, ze względu na silny ruch dalekobieżny).
Zresztą OK, niech będzie 12/15/15 i tak samo Grodzisk (chociaż znając KM to raczej będzie 12/25-25/30-60...), to w sumie 10 slotów, po 3 na Radom i Błonie i i tak jest luuuz. Nawet może być 15/15/15 i w szczycie dwuskłady na S2 (aczkolwiek to by oznaczało 4x lepszą ofertę niż teraz w szczycie, czy aż takie rezerwy w niej drzemią, to nie wiem).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.