Zdecydowanie. Niestety zaraz nas Fikander skrzyczy że ten przystanek jest potrzebnyŁUKASZ_1 pisze:'Ośrodek Informatyki PKP' dla 405 likwidacja
Niepotrzebne przystanki
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Postawię odważną tezę
W związku z wieloma zmianami w KM, w chwili obecnej w zasadzie w ogóle niepotrzebny jest przystanek Centrum 03. Służy on teraz tylko 520 i 522. Koordynacja przystankowa np. 131<->522, czy 520<->inne na Pragę Pd. jest żadna. Tylko szkoda marnujących się tam 2 wiat przystankowych.
Propozycja Centrum 01 dla ww. linii. A najlepiej w sumie, aby 520 i 522 zatrzymywały się tu i tam. Przewidując argument przepustowości Centrum 01 - ten przystanek już od dawna jest za mały dla zatrzymujących się tam obecnie 10 linii dziennych. Dwie następne bardziej nie zaszkodzą, bo już więcej się nie da.
W związku z wieloma zmianami w KM, w chwili obecnej w zasadzie w ogóle niepotrzebny jest przystanek Centrum 03. Służy on teraz tylko 520 i 522. Koordynacja przystankowa np. 131<->522, czy 520<->inne na Pragę Pd. jest żadna. Tylko szkoda marnujących się tam 2 wiat przystankowych.
Propozycja Centrum 01 dla ww. linii. A najlepiej w sumie, aby 520 i 522 zatrzymywały się tu i tam. Przewidując argument przepustowości Centrum 01 - ten przystanek już od dawna jest za mały dla zatrzymujących się tam obecnie 10 linii dziennych. Dwie następne bardziej nie zaszkodzą, bo już więcej się nie da.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Ja też. Jednakże gdyby na Popularnej wylądowało 517 jak proponowałem w temacie o komunikacji w Ursusie ten przystanek powinien wrócić jako stały.rudy pisze:Ja to bym też chętnie Mikołajską na trasie 405 skasował.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7825
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
A żebyś wiedział że "zaraz Mobil się czepnie"...
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Popieram, ten przystanek jest niepotrzebny.
Pasażerowie udający sie w strone Międzylesia/miłosnej mają autobusy po drugiej stronie , to samo wysiadający z kierunku centrum.
A generuje on zawsze z 3 minuty opóźnienia, a gdy jest korek, to nawet z 10-15...
Pasażerowie udający sie w strone Międzylesia/miłosnej mają autobusy po drugiej stronie , to samo wysiadający z kierunku centrum.
A generuje on zawsze z 3 minuty opóźnienia, a gdy jest korek, to nawet z 10-15...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja tylko napomknę, że wielokrotnie kwestia likwidacji przystanku wcale nie jest banalna. Dotyczy to co najmniej dwóch przypadków:
a) strefy śródmiejskiej, gdzie ilość pasażerów korzystająca z komunikacji jest bardzo duża, a gęściej rozłożone przystanki istotnie skracają drogi dojśca wielu pasażerom; ponadto, wycięcie przystanków może po prostu przeciażyć sąsiednie przystanki, wydłużając koszmarnie czas wymian i w efekcie powodować straty czasu porównywalne z dodatkowym przystankiem, ale bez korzyści dla pasażerów. Przykładem takiego przystanku jest np. SMYK dla tramwajów, być może także DALEKA czy KINO OCHOTA.
b) przystanki w strefie podmiejskiej, gdzie autobusy kursują rzadko, a drogi dojścia do samej trasy są już dalekie. Wówczas np. wprowadzenie połowy kursów jako czerwonych możę spowodować, że te 20-30 sekund oszczędzone przez pasażerów na pokładzie pojazdu może nie równoważyć wydłużonego czasu oczekiwania pasażerów na pominiętym przystanku.
a) strefy śródmiejskiej, gdzie ilość pasażerów korzystająca z komunikacji jest bardzo duża, a gęściej rozłożone przystanki istotnie skracają drogi dojśca wielu pasażerom; ponadto, wycięcie przystanków może po prostu przeciażyć sąsiednie przystanki, wydłużając koszmarnie czas wymian i w efekcie powodować straty czasu porównywalne z dodatkowym przystankiem, ale bez korzyści dla pasażerów. Przykładem takiego przystanku jest np. SMYK dla tramwajów, być może także DALEKA czy KINO OCHOTA.
b) przystanki w strefie podmiejskiej, gdzie autobusy kursują rzadko, a drogi dojścia do samej trasy są już dalekie. Wówczas np. wprowadzenie połowy kursów jako czerwonych możę spowodować, że te 20-30 sekund oszczędzone przez pasażerów na pokładzie pojazdu może nie równoważyć wydłużonego czasu oczekiwania pasażerów na pominiętym przystanku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.