Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 wrz 2007, 10:59

ŁUKASZ_1 pisze:'Ośrodek Informatyki PKP' dla 405 :arrow: likwidacja
Zdecydowanie. Niestety zaraz nas Fikander skrzyczy 8-[ że ten przystanek jest potrzebny [-(
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

rudy
Posty: 1816
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 14 wrz 2007, 11:50

Ja to bym też chętnie Mikołajską na trasie 405 skasował.
Pozdrawiam

Bloom
Posty: 23
Rejestracja: 19 mar 2007, 19:15
Lokalizacja: Białołęka

Post autor: Bloom » 14 wrz 2007, 12:03

Przystanek Marcelin dla 176 i 326 nadaje się do zamiany na nz, wsiada tam najwyżej 1 osoba co kilka kursów a Zyndrama z Maszkowic kwalifikuje się jako stały, prawie 100% zatrzymań, okolica się bardzo rozbudowała.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 14 wrz 2007, 12:22

Postawię odważną tezę O-)
W związku z wieloma zmianami w KM, w chwili obecnej w zasadzie w ogóle niepotrzebny jest przystanek Centrum 03. Służy on teraz tylko 520 i 522. Koordynacja przystankowa np. 131<->522, czy 520<->inne na Pragę Pd. jest żadna. Tylko szkoda marnujących się tam 2 wiat przystankowych.
Propozycja :arrow: Centrum 01 dla ww. linii. A najlepiej w sumie, aby 520 i 522 zatrzymywały się tu i tam. Przewidując argument przepustowości Centrum 01 - ten przystanek już od dawna jest za mały dla zatrzymujących się tam obecnie 10 linii dziennych. Dwie następne bardziej nie zaszkodzą, bo już więcej się nie da.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 wrz 2007, 12:48

rudy pisze:Ja to bym też chętnie Mikołajską na trasie 405 skasował.
Ja też. Jednakże gdyby na Popularnej wylądowało 517 jak proponowałem w temacie o komunikacji w Ursusie ten przystanek powinien wrócić jako stały.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 14 wrz 2007, 21:03

Płowiecka 02 do likwidacji dla linii 502, 525. Dwie, trzy osoby wysiadające, a opóźnienia generuje spore. Wyprostowanie obu linii przez estakadę, pozwoli usprawnić i przyspieszyć jazdę w :arrow: Międzylesie

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 14 wrz 2007, 21:09

Może po prostu skasować ten przystanek w kierunku Międzylesia / Starej Miłosnej (mniej więcej jak sztuczka z Handlową, gdzie w jedną stronę dla 410 i 406 jest nż (do centrum), a stały w drugą (do pętli Targówek) )

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 14 wrz 2007, 21:25

No dokladnie, chodzi o Plowiecką 02 a nie ten w kierunku Centrum.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 14 wrz 2007, 22:25

ŁUKASZ_1 pisze:'Rozbrat' dla 520 :arrow: likwidacja
Jestem za!
Ale znając życie zaraz Mobil się czepnie :P
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 14 wrz 2007, 22:25

maciek8610 pisze: Ale znając życie zaraz Mobil się czepnie :P
Ja też się czepnę!
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 14 wrz 2007, 22:28

A żebyś wiedział że "zaraz Mobil się czepnie"... ;-) O-) :D
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 14 wrz 2007, 22:43

Mi też się nie podoba przystanek Rozbrat dla 520, ale biorąc pod uwagę ilość uczniów i studentów korzystających z tego przystanku, zostawmy go już :D
Jednak uparcie będę się trzymał przy likwidacji przystanku Płowiecka 02 :arrow: Międzylesie

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 15 wrz 2007, 6:52

Popieram, ten przystanek jest niepotrzebny.
Pasażerowie udający sie w strone Międzylesia/miłosnej mają autobusy po drugiej stronie , to samo wysiadający z kierunku centrum.
A generuje on zawsze z 3 minuty opóźnienia, a gdy jest korek, to nawet z 10-15...

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 15 wrz 2007, 21:50

co do niepotrzebnych przystanków to na pewno Kanał Gocławski (szczególnie w strone Grochowa) - jakieś 200 m dalej jest następny przystanek...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2007, 22:04

Ja tylko napomknę, że wielokrotnie kwestia likwidacji przystanku wcale nie jest banalna. Dotyczy to co najmniej dwóch przypadków:

a) strefy śródmiejskiej, gdzie ilość pasażerów korzystająca z komunikacji jest bardzo duża, a gęściej rozłożone przystanki istotnie skracają drogi dojśca wielu pasażerom; ponadto, wycięcie przystanków może po prostu przeciażyć sąsiednie przystanki, wydłużając koszmarnie czas wymian i w efekcie powodować straty czasu porównywalne z dodatkowym przystankiem, ale bez korzyści dla pasażerów. Przykładem takiego przystanku jest np. SMYK dla tramwajów, być może także DALEKA czy KINO OCHOTA.

b) przystanki w strefie podmiejskiej, gdzie autobusy kursują rzadko, a drogi dojścia do samej trasy są już dalekie. Wówczas np. wprowadzenie połowy kursów jako czerwonych możę spowodować, że te 20-30 sekund oszczędzone przez pasażerów na pokładzie pojazdu może nie równoważyć wydłużonego czasu oczekiwania pasażerów na pominiętym przystanku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ