Te "pola" to trasa Sikorskiego - nawet nie wiadomo czy będą przystanki, 416 miało dwa na Stegnach, gdyby były to jeszcze pół biedy, Witosa - tu jeszcze ZUS i przesiadka na Wisłostradę i dalej przez pola Trasą Siekierkowską - jeden czy dwa przystanki na obrzeżach Gocławia nie zapewią frekwencji, a mam obawy czy z samej Płowieckiej będzie aż tylu chętnych na jazdę na Mokotów. Obym się mylił i będą tłumy jadące do pracy na Służewiec i Ursynów (do centrów handlowych, bo jednak to nie sama sypialnia...)PiotrekP pisze:E, y e,.. jakie pola? Nie wiem, czy na takie pusto, skoro miało to być 5xx, to chyba jakaś potrzeba tego byłaBrzydal pisze: to ta na Marysin przez pola ?
515 - co dalej z tÄ liniÄ ?
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jesteś najwyraźniej 301centrykiem. Doprawdy, chyba ostatnim powodem pojawienia się 168 na Rakowieckiej jest wspieranie 301.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
515 szuka nowego krańca?
3.
1.Zapraszam na spotkanie Zespołu ds. Komunikacji Miejskiej w Dzielnicy Rembertów we wtorek 30 października 2007 r. o godz. 18:00 w sali 201/3 Urzędu Dzielnicy przy al. Chruściela 28.
Proponowany porządek spotkania:
1. Propozycje Zarządu Transportu Miejskiego dotyczące zmiany linii pospiesznych 514 i 515 na linie zwykłe 137 i 143 oraz zmiany krańca linii 515 na al. Niepodległości – GUS.
2. Problemy związane z nową organizacją przystanków na krańcu Mokry Ług: nieoświetlona, odległa od domów zatoka postojowa 408 i przypadki pomijania przystanku na pętli.
3. Perspektywy budowy przystanków kolejowych Mokry Ług i Kawęczyn.
4. Informacja o stanie prac nad uruchomieniem przystanków Paderewskiego 03 dla linii 199, PKP Rembertów 03 dla linii 196, o możliwości przesunięcia o ok. 40 m do przodu przystanków Klasztorna 02 i Niedziałkowskiego 02 na ul. Komandosów oraz planowanych przesunięciach przystanków na ul. Czwartaków z związku z wyznaczeniem przejść dla pieszych przez jezdnię.
3.
PKP Rembertów 03 czyli gdzie? Reaktywacja pętli PKP REMBERTÓW Oby I oby również podjeżdżały pod stację 183 i 514Zapraszam na spotkanie Zespołu ds. Komunikacji Miejskiej w Dzielnicy Rembertów we wtorek 30 października 2007 r. o godz. 18:00 w sali 201/3 Urzędu Dzielnicy przy al. Chruściela 28.
(...)
4. Informacja o stanie prac nad uruchomieniem przystanków (...) , PKP Rembertów 03 dla linii 196, (...)
Z likwidacją Działańczyków? Obyo możliwości przesunięcia o ok. 40 m do przodu przystanków Klasztorna 02 i Niedziałkowskiego 02 na ul. Komandosów
[ Dodano: 2007-10-27, 17:42 ]
Przecież są znacznie lepsze rozwiązania:1. Propozycje Zarządu Transportu Miejskiego dotyczące zmiany linii pospiesznych 514 i 515 na linie zwykłe 137 i 143 oraz zmiany krańca linii 515 na al. Niepodległości – GUS. [/b]
515: Jelonki, (...), Ostrobramska, (...), Rembertów/Kolonia 15/20/20
521: Falenica (...) Wiatraczna, Trasa Łazienkowska, Waryńskiego, al. Jerozolimskie, (...), Szczęśliwice 12/20/20
502: włączenie dodatków do rozkładu: 15/30/30
(137, 173, 183, 196 - wedle projektu w podpisie, kursowanie odpowiednio: 30 min., 30 min., 10-15 min., 20-30 min.; te częstotliwości da się naprawdę świetnie zgrać) // przy takiej reformie, po rotacjach wozów w Wesołej i kasacji linii 315 oraz 514, zwalnia się 5 wozów dla TŁ i na inne zmiany)
143: Rembertów/ Kolonia, PKP Rembertów, Marsa, (...), Wiatraczna. 20/30/30
Koordynacje:
168 i 515 (pełna lub z uwzględniem dłuższej jazdy linii 168 przez Wygodę)
137 i 173 (pełna)
143 i 196 (pełna)
137 i 196 (takt 12-18)
183 i 196 (196 wchodzi w co drugi takt 183)
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
O 515 143 myslalem od dawna, zwazywszy ze Rembertow chcial Wspolna Droge dla 515. Oprocz Wspolnej Drogi, 515 omija Rekrucka, PKP Goclawek, Kanal Goclawski, MIedzynarodowa, Wal M, Torwar i Rozbrat. Tak naprawde duzo tego nie ma bo Rekrucka, PKP, Kanal i Wal to sa takie "prawie" przystanki z minimalnym ruchem.PiotrekP pisze:1. Propozycje Zarządu Transportu Miejskiego dotyczące zmiany linii pospiesznych 514 i 515 na linie zwykłe 137 i 143
Tym bardziej 514 ktore chyba od PKP Rembertow zalicza wszystkie przystanki do Woli Grzybowskiej (normalnie badz NZ) jezeli sie nie myle. W sumie dobre pomysly.
Moze chodzi o kryterium uliczne: Trasa "L"-al. Niepodleglosci-Nowowiejska-Warynskiego-Trasa "L" Bo chyba nie da sie zawrocic na skrzyzowaniu przy GUSieoraz zmiany krańca linii 515 na al. Niepodległości – GUS.
[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-10-28, 20:52 ]
Korekta tagów.
Jeżeli miało by zawrotkę zrobić przy Pomniku Lotnika to nie zaliczy zatoczki przy GUS-ie , bo na tym skrzyżowaniu nie ma przejazdu górą na wprost , tak jak jest przy Rivierze. Swoją drogą w/g zasad z kodeksu drogowego to zawrotka na górze przy GUS-ie też jest zabroniona. Dużo kierowców nie zna przepisu który wszedł już jakieś 2 lata temu. Jeżeli jest kierunkowy sygnalizator świetlny do skrętu w lewo tylko ze strzałką poziomą (a tak jest przy GUS-ie) to wolno tylko skręcić a nie zawrócić. Zawrócić można tylko jeżeli od strzałki poziomej odchodzi jeszcze druga strzałka skierowana w dół. Takich sygnalizatorów w Warszawie jest bardzo mało. Ja bynajmniej znam dwa. Puławska x Wałbrzyska x al.Lotników i Powstańców Śląskich x Piastów Śląskich.jasiu pisze:To może da się zawrócić przy Pomniku Lotnika. Bo zatoczka przy GUS faktycznie stoi i marnieje
Jeżeli z al.Niepodległości skręcisz w prawo w Nowowiejską to do Waryńskiego (aby zaliczyć przystanek Metro Politechnika) nie przejedziesz. Od pl. Politechniki do Waryńskiego Nowowiejska jest jednokierunkowa (można dojechać tylko do początku przystanku tramwajowego) , ale w kierunku odwrotnym. Chyba żeby wyjątkowo autobus puszczono po torach tramwajowych w kierunku pl. Zbawiciela. Tylko jaki to by miało sens. Jeżeli 515 ma dojeżdzać do metra Politechnika , a nie gdzieś dalej (np. Dw. Zachodni) to obecna zawrotka na pl.Konstytucji jest optymalnym rozwiązaniem.geograf_OSU pisze:Moze chodzi o kryterium uliczne: Trasa "L"-al. Niepodleglosci-Nowowiejska-Warynskiego-Trasa "L" Bo chyba nie da sie zawrocic na skrzyzowaniu przy GUSie
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Coraz straszniejszy twór tworzy się z 515 zamiast wreszcie połączyć tą linię z 408.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel