Korytarz Raszyn - Janki: drogi i szyny
Moderator: Wiliam
Ja bym się raczej skłaniał ku przemianowaniu co któregoś kursu 9 czy 15 w linię kursującą do Raszyna... Co do przesiadek, to jednak doszłaby jedna, bo hipotetycznie zakładając pasażera takiej lini 721, to musiałby się przesiadać w Raszynie i na pl. Narutowicza... Ale jeśliby to miało dobrze zrobione, to w sumie czemu nie?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wymieniłeś akurat linie, które jadą koszmarnie daleko... co najwyżej wydłużenie 7 miałoby sens, ewentualnie uruchomienie nowej linii do Al. Zielenieckiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Niekiepski pomysł to rozważenie czy torowisko o rozstawie 1000 mm. pozwoli na dogodniejsze trasowanie linii tramwajowej/ kolejowej/ przez wymienione przez was obszary.
Piszę o tym rozwiązaniu majac doświadczenia z podróży słowacką tatrzańską elektriczką czy 1000 mm kolejami greckimi.
Piszę o tym rozwiązaniu majac doświadczenia z podróży słowacką tatrzańską elektriczką czy 1000 mm kolejami greckimi.
ZUS fundatorem emigracji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Rozstaw toru nie ma tu żadnego znaczenia, co najwyżej szerokość pudła...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ma. koszty. Dodatkowy tor do zjadów, inna specyfikacja wózków, słowem całkowicie nieekonomiczne. No i pudło na wózku 1000 mm jest mniej stabilne.inż. Glonojad pisze:Rozstaw toru nie ma tu żadnego znaczenia
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W drugą stronę nie ma w sensie, nie przynosi oszczędności.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Z punktu widzenia technicznego pewnie macie rację , ale pamiętam , że trasa 1000 mm. zwłaszcza w Grecji biegła przez zupełnie dziwne miejsca , środek ulicy , podwórza domów , targowiska , składy , nadbrzeża portów itp. Inna sprawa czy moje obserwacje były do końca trzeźwe, bo przed podróżą niźle zabalsamowałem się metaxą.
ZUS fundatorem emigracji
Albo dorobienie skrętu w prawo z okęcia do banacha.inż. Glonojad pisze:Wymieniłeś akurat linie, które jadą koszmarnie daleko... co najwyżej wydłużenie 7 miałoby sens, ewentualnie uruchomienie nowej linii do Al. Zielenieckiej.
Wtedy kiedy trasa do Banacha Przez Pole mokotowskie sięgała by ul. Batorego było by to całkiem sensowne - z Okęcia by sobie jechało to co teraz za linie raszyńskie mogły by mieć pętelkę na Polu mokotowskim - gdzieś najlepiej przy metrze.
Btw, jak wy sobie wyobrażacie organizacje pętli Okecie z dwoma torami jeszcze?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie rozumiem pytania o Okęcie, prawdę mówiąc...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A tak nie można? Zrobić z zewnętrznego toru z Centrum przelotowy tor i po sprawie.
[ Dodano: 2007-10-13, 16:12 ]
pętle autobusową omija od zewnątrz
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji