SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

soloviev
Posty: 21
Rejestracja: 22 sty 2007, 10:07
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: soloviev » 23 paź 2007, 18:55

Nie, do tej pory na rezerwie były 2 wozy.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 23 paź 2007, 18:59

Jak codziennie dadzą 5 składów na 6 obiegów to można zrobić 2 podwójniaki

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 paź 2007, 20:12

I 1 na rezerwę. Mało. To równie dobrze niech zrobią 3 dwuskłady :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 23 paź 2007, 20:17

Może wreszcie by jakiejś nowe składy przyczłapały się do SKMki?? :) 5:58 z Miłosnej jest owszem zapchany, ale 6:46 i 7:07 z Sulejówka są o niebo gorzej, szczególnie jak dobija Wola Grzybowska, Wesoła i Rembertów.. Tak samo następna SKM o 7:51 też nabita po brzegi..
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 paź 2007, 20:34

Miasto powinno podpisać jak najszybciej umowę z SKM na 20 lat, a nie czekać na fanfary...

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 23 paź 2007, 21:23

soloviev pisze:Nie, do tej pory na rezerwie były 2 wozy.
Nie bo jeden jest zawsze na myciu, sprzątaniu, serwisie itp.. Dlatego rezerwę stanowi tylko jedna jednostka - ta doczepiana.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 paź 2007, 21:26

JotPeCet pisze:
soloviev pisze:Nie, do tej pory na rezerwie były 2 wozy.
Nie bo jeden jest zawsze na myciu, sprzątaniu, serwisie itp.. Dlatego rezerwę stanowi tylko jedna jednostka - ta doczepiana.
Mycie, sprzątanie, serwis itd. to z punktu widzenia eksploatacji też jest część rezerwy, czyli części taboru którą musisz mieć ponad liczbę brygad na stanie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 23 paź 2007, 21:26

Premo pisze:Wytłumacz mi inny cel bytu 2 kierowników w jednym składzie jeśli nie sprzedaż biletów.
Już lepiej żeby jeździł, zamiast siedział "na dyżurze" na Olszynce.
W razie awarii którejś z jednostek i rozczepiania podwójnego składu, już jest na miejscu - nie musi dojeżdżać.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 paź 2007, 21:30

Nie lekceważyłbym też efektu przeciwdewastacyjnego, jaki bez wątpienia umundurowany (o ile jest, bo jakoś nie kojarzę...) kierpoć w składzie powoduje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 23 paź 2007, 21:31

inż. Glonojad pisze:Mycie, sprzątanie, serwis itd. to z punktu widzenia eksploatacji też jest część rezerwy, czyli części taboru którą musisz mieć ponad liczbę brygad na stanie.
Niestety, w przypadku ósmej jednostki, gdy stoi na kanale np. ze zdjętą parą drzwi, czy z elektrykami próbującymi rozszyfrować funkcję uszkodzonego kabla, jest po prostu w tym czasie wyłączona z ruchu. I z praktycznego punktu widzenia, nie można jej nazywać rezerwą.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 paź 2007, 7:49

JotPeCet pisze:
inż. Glonojad pisze:Mycie, sprzątanie, serwis itd. to z punktu widzenia eksploatacji też jest część rezerwy, czyli części taboru którą musisz mieć ponad liczbę brygad na stanie.
Niestety, w przypadku ósmej jednostki, gdy stoi na kanale np. ze zdjętą parą drzwi, czy z elektrykami próbującymi rozszyfrować funkcję uszkodzonego kabla, jest po prostu w tym czasie wyłączona z ruchu. I z praktycznego punktu widzenia, nie można jej nazywać rezerwą.
Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem. Zwł. definicję rezerwy. Naprawdę, nie ja terminologię wymyślam i tym bardziej nie ja ją będe zmieniał.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 24 paź 2007, 11:49

Premo pisze:
R-9 Chełmska pisze:Nie ma to jak żart na poziomie :shock:
Wytłumacz mi inny cel bytu 2 kierowników w jednym składzie jeśli nie sprzedaż biletów.
Gdyby nie kierownik w drugiej jednostce, to SKM musiałaby szybko dostawiać po składzie na remonty i wymianę siedzeń, szyb etc. Wystarczy zobaczyć jak wyglądają jednostki pożyczone przez SKM, w których są ścianki działowe, które stwarzają poczucie anonimowości.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 24 paź 2007, 16:38

Dwuskład nie jeździ w nocy i w weekendy

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 paź 2007, 17:38

inż. Glonojad pisze:
JotPeCet pisze: Niestety, w przypadku ósmej jednostki, gdy stoi na kanale np. ze zdjętą parą drzwi, czy z elektrykami próbującymi rozszyfrować funkcję uszkodzonego kabla, jest po prostu w tym czasie wyłączona z ruchu. I z praktycznego punktu widzenia, nie można jej nazywać rezerwą.
Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem. Zwł. definicję rezerwy. Naprawdę, nie ja terminologię wymyślam i tym bardziej nie ja ją będe zmieniał.
Trudno, żeby skład niesprawny wyjeżdżał na trasę... Nikomu nie jest potrzebna rezerwa tylko "na papierze"
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 paź 2007, 17:58

MeWa pisze: Trudno, żeby skład niesprawny wyjeżdżał na trasę... Nikomu nie jest potrzebna rezerwa tylko "na papierze"
Ale zamiast niesprawnego wyjechał sprawny. Z rezerwy właśnie. Właśnie po to rezerwa jest. Żeby można było robić przeglądy, zastąpić niesprawny itd. Po to właśnie jest owo "10% lecz nie mniej niż 2 sztuki. Nie wiem, jak ja mam to tłumaczyć. ](*,) ](*,) ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ