Rzadkie okazy - 2007

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 paź 2007, 19:02

Dwa posty poleciały do zsypu.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 paź 2007, 19:52

Kolejne posty poleciały do księgi.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 23 paź 2007, 20:12

SP45-166 pisze:na lepsze czasy.
...w Hucie Warszawa czy na skupie złomu ;-) :?:

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 23 paź 2007, 20:15

Santos pisze:
SP45-166 pisze:na lepsze czasy.
...w Hucie Warszawa czy na skupie złomu ;-) :?:
A na jakiej podstawie Drogie Santosie takie sądy wydajesz?? :)
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 24 paź 2007, 18:05

:arrow: Wóz A013 na 4/160
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 24 paź 2007, 18:27

3383 :arrow: 11/517
5254 :arrow: 012/E-5
6430 :arrow: ?/184 :D

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 24 paź 2007, 22:00

6430 :arrow: ?/184 :D
010B znając życie ;-)
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 24 paź 2007, 22:20

MANiak3333 pisze:
6430 :arrow: ?/184 :D
010B znając życie ;-)
Jechał w stronę Huty przy DWZ ok. 16.20... :grin:

SP45-166
Zbanowany
Posty: 361
Rejestracja: 22 mar 2006, 11:16
Lokalizacja: ZTM to imbecyle!!!

Post autor: SP45-166 » 24 paź 2007, 22:36

MANiak3333 pisze:
6430 :arrow: ?/184 :D
010B znając życie ;-)
Raczej A+B. Cały pic zasadza się na tym by złapać taką brygadę co to da się codzień A+B robić i jednocześnie mieć przerwę ponad 11 godzin między zmianą popołudniową a poranną następnego dnia. Widać 010/184 spełnia te kryteria.
Pogrążacie się coraz bardziej!

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 24 paź 2007, 22:43

SP45-166 pisze:Raczej A+B. Cały pic zasadza się na tym by złapać taką brygadę co to da się codzień A+B robić i jednocześnie mieć przerwę ponad 11 godzin między zmianą popołudniową a poranną następnego dnia. Widać 010/184 spełnia te kryteria.
Z tego co wiem, przerwa musi wynosić 11,5 godziny, a nie 11. ;P Co oczywiście nie zmienia faktu, że 010/184 posiada odpowiednią przerwę (18:25 - 6:17), aby jeździć codziennie a+b. ;-)

SP45-166
Zbanowany
Posty: 361
Rejestracja: 22 mar 2006, 11:16
Lokalizacja: ZTM to imbecyle!!!

Post autor: SP45-166 » 24 paź 2007, 22:48

Jamnik pisze:
SP45-166 pisze:Raczej A+B. Cały pic zasadza się na tym by złapać taką brygadę co to da się codzień A+B robić i jednocześnie mieć przerwę ponad 11 godzin między zmianą popołudniową a poranną następnego dnia. Widać 010/184 spełnia te kryteria.
Z tego co wiem, przerwa musi wynosić 11,5 godziny, a nie 11. ;P Co oczywiście nie zmienia faktu, że 010/184 posiada odpowiednią przerwę (18:25 - 6:17), aby jeździć codziennie a+b. ;-)
toteż napisałem "ponad 11", tak zupełnie dokładnie to o ile się nie mylę 11 godzin i 35 minut. A czemu akurat tyle to już ciężko mi powiedzieć. Tak samo jak to że kierowcy w ruchu miejskim przysługuje jedynie jedna nieprzerwana 15 minutowa przerwa na całą zmianę, podczas gdy w ruchu normalnym 45 minut itd... Strasznie to wszystko zagmatwane.
Pogrążacie się coraz bardziej!

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 25 paź 2007, 8:32

623 :arrow: 4/178
Pozdrawiam

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 25 paź 2007, 9:38

Czy dziś rano nie było przypadkiem 6430 :arrow: ?/408 ? :)

Awatar użytkownika
bła
Posty: 420
Rejestracja: 02 lis 2006, 11:42
Lokalizacja: Bielany

Post autor: bła » 25 paź 2007, 10:42

3382 -> 4/Z-4
Pasażer linii M-1 114 156 195, a czasem 103 106 116 121 132 181 184

"Open the skies over me,
I am waiting patiently,
I'll wait for a sign."

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 25 paź 2007, 14:49

3384 > 3/500 wóz na stałe, że stałymi kierowcami w DP

Zablokowany