Okęcie, Raszyn i dalsze okolice

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 13 lis 2007, 10:21

Fikander pisze:Koszulki, koszulki! :kekeke:
ROTFL?
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 13 lis 2007, 18:00

marinheiro pisze:... jak też zamiast skręcić w Urzucie przy Europapierze pojechał przez Siestrzeń (swoją drogą myślałem, że z premedytacją z uwagi na łatwiejszy przejazd)...
Myślę że ta linia tak powinna być poprowadzona. W Siestrzeniu po zjeździe z Trasy Katowickiej mógł by być przystanek (zawsze by linia służyła jeszcze większej ilości osób) , a potem przez Rozalińską i Młochowską do przystanku Rozalin. Przystanek Rozalin jest w formie pętelki więc wjazd jest możliwy od Przemysłowej jak i Młochowskiej. Nic nie trzeba by było przebudowywać. Na mapie widzę że Siestrzeń jest już nie w gminie Nadarzyn , tylko w gminie Żabia Wola. Żabki nie chciały się pewnie dołożyć (lub nikt z nimi nie rozmawiał) i dlatego 733 jeździ Przemysłową.

marinheiro
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:56

Post autor: marinheiro » 13 lis 2007, 20:18

Czy ja wiem, czy Siestrzeni ta linia byłaby w ogóle potrzebna? W sumie mają oni bardzo dobrą komunikację z Warszawą - sporo kursów PKS Żyrardów (kierunki: Żyradów, Mszczonów, Zaręby, Skuły). Dodatkowo zatrzymują się tam autobusy PKS Skierniewice (kierunek: Rawa Mazowiecka) i PKS Tomaszów Mazowiecki. Z Siestrzeni można też dojechać do Grodziska Mazowieckiego pekaesem (PKS Grodzisk Mazowiecki), jak też linią miejską z Grodziska (linia nr 2) i dalej pociągiem KM lub WKD. Po co im 733?

Żabia Wola jest dosyć biedną gminą i na pewno do linii by się nie dokładała, bo i po co? Pasażerów by nie było zbyt wielu.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 13 lis 2007, 20:41

Całej trasy przez gminę Żabia Wola było by 700 - 800 metrów i dodatkowo za ten jeden przystanek , opłata nie była by duża. A po co im tam linia 733? Dla niektórych oznaczało by to konieczność kupienia już tylko biletu ZTM-u , a nie PKS-u i ZTM-u. Zawsze jakaś oszczędność.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 13 lis 2007, 22:40

Sadek pisze:Dla niektórych oznaczało by to konieczność kupienia już tylko biletu ZTM-u , a nie PKS-u i ZTM-u. Zawsze jakaś oszczędność.
Idąc dalej tym argumentem to można by zrobić linie ZTM do Wrocławia...


W przypadku 733 to była spora liczba osób korzystających z PKS i ZTM a także brak komunikacji wsi oddalonych od Nadarzyna, gdzie znajdują sie wszystkie ważniejsze instytucje a i ograniczenie liczby kursów PKS zmusiło do utworzenia 733. Które jest nieźle obłożone.
Obrazek

marinheiro
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:56

Post autor: marinheiro » 14 lis 2007, 8:05

Trasa i tak dla kierowców jest mocno pokręcona i tak gdy jadą ne tej trasie po raz pierwszy nie mają pojęcia gdzie jechać.

Wczoraj planowy kurs 17:50 (odjazd z Okęcia coś koło 18 - i zresztą dobrze, bo dzieki temu opóźnieniu załapałem się na autobus, a tak żadną siłą wczoraj bym nie zdążył) trzeba było pilotować. Do Młochowa dojechał na 19, kolejny na 21 (planowo 20:36).

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 14 lis 2007, 10:54

marinheiro pisze:Wczoraj planowy kurs 17:50 trzeba było pilotować.
:arrow: Hmmm, przecież nie jest to pierwsze kółko na zmianie B, więc kierowca nie jechał tą trasą po raz pierwszy :-k.

marinheiro
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:56

Post autor: marinheiro » 14 lis 2007, 11:17

Ale była zmiana kierowcy. Dlaczego, nie wiem.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 14 lis 2007, 15:48

Ryoga pisze:Idąc dalej tym argumentem to można by zrobić linie ZTM do Wrocławia ...
Bez przesady. Ja mówię o wydłużeniu o 1,5 kilometra a nie o 300.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 lis 2007, 17:30

MZ pisze:
marinheiro pisze:Wczoraj planowy kurs 17:50 trzeba było pilotować.
:arrow: Hmmm, przecież nie jest to pierwsze kółko na zmianie B, więc kierowca nie jechał tą trasą po raz pierwszy :-k.
Nawet jeśli to nie było pierwsze kółko to kierowca mógł nie pamiętać trasy. Poza tym to jest chyba brygada na 3 zmiany (nie pamiętam w tej chwili)?

Mibars
Posty: 85
Rejestracja: 03 cze 2007, 0:51
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: Mibars » 14 lis 2007, 18:43

Ciekawe czy jest plan wysłania czegoś dłuższego... Deskorolki odpadają, bo jest ten zakręt z rynku spowrotem w lewo w Sienkiewicza (łącznik Katowicka - rondo w Nadarzynie) i dopóki go nie skasują, to nie idzie tam dać niczego większego. Za to przeegub jak na 703?
=Macierzanki=
711
=Okęcie=
a) 301 > 10/17/33
b) 182 > 10/17
c) 7/9/15 > 182/189/401 > 10/17
=PASZKOWSKIEGO=
2 min buty

POWRÓT
(do Okęcia odwrotnie)
703 > Rynek > 20 min buty
711 > Komorowska > 3 min buty
733 > 4 min buty > 711 > 4 min buty
MaxiBus > 20 min buty

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 14 lis 2007, 20:40

Ogólnie dziś to osobliwa zajawka była.
Jechałem z Pl. Poniatowskiego 703 o 7:05 za 4 minuty jest 733 o 7:09.
733 było przed 703 co najmniej 3 minuty wcześniej.
Obrazek

marek1979
Posty: 23
Rejestracja: 06 cze 2006, 14:52

Post autor: marek1979 » 14 lis 2007, 21:32

Jechałem tą linią dzisiaj z Okęcia o godz. 15 : 30 i oto co zauważyłem :
- brak jakiej kolwiek informacji o zawieszonych przystankach ( kłótnia z pasażerami)
- czas przejazdu bardzo dobry
- pomyłka w trasie : - przejechanie pętli w Starej Wsi
- przejechanie skrzyżowania Wola Krakowiańska / Jastrzębiec / Parole
Moja propozycja : może by tak popchnąć od Woli Krakowiańskiej prosto przez Jastrzębiec, Wole Mrokowską do Złotokłosu? :D

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 14 lis 2007, 21:42

marek1979 pisze:może by tak popchnąć od Woli Krakowiańskiej prosto przez Jastrzębiec, Wole Mrokowską do Złotokłosu?
propozycja odrzucona.
Sąsiednia gmina nie dopłaci. Brak komunikacji na jednokierunkowym odcinku.
- brak jakiej kolwiek informacji o zawieszonych przystankach ( kłótnia z pasażerami)
Fakt, tu jest problem, tak ciężko naklei stickery lub dać kartkę formatu A3?
- pomyłka w trasie : - przejechanie pętli w Starej Wsi
Bylo już omawiane. Słupki albo nawigacje. reszta jedne kierowca dziś tak powiedział "Ja to znam tylko Warszawę , a co mnie podmiejskie interesują." A potem grzecznie zapytał sie pasażerów czy ktoś jedzie do parol. I wziął mapkę nakreśloną od poprzednika.
- przejechanie skrzyżowania Wola Krakowiańska / Jastrzębiec / Parole
to samo co wyżej o starej wsi.
Obrazek

marek1979
Posty: 23
Rejestracja: 06 cze 2006, 14:52

Post autor: marek1979 » 14 lis 2007, 21:53

Jeszcze jedno : Ktoś dzisiaj o tej godz. chyba z ZTM-u jeździł z dużą ilością mapek w ręku i coś notował. Czyżby coś jeszcze się miało zmienić na tej linii?

ODPOWIEDZ