Okęcie, Raszyn i dalsze okolice

Moderator: Wiliam

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 14 lis 2007, 21:59

Ktoś dzisiaj o tej godz. chyba z ZTM-u jeździł z dużą ilością mapek w ręku i coś notował. Czyżby coś jeszcze się miało zmienić na tej linii?
?
Jakich mapek?

Pewnie sie zmieni, i to pewnie likwidacja podjazdów na pl. poniatowskiego z warszawy.
Obrazek

marek1979
Posty: 23
Rejestracja: 06 cze 2006, 14:52

Post autor: marek1979 » 14 lis 2007, 22:01

Było strasznie dużo tego – chyba cała gmina Nadarzyn

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 14 lis 2007, 22:33

chętnie bym je w swoich łapkch miał. mam obsesje na punkcie mape wszelakiego rodzaju ;)

Na razie zastanawiam sie nad drobna korektą 711...
Obrazek

marinheiro
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:56

Post autor: marinheiro » 15 lis 2007, 8:03

marek1979 pisze:Moja propozycja : może by tak popchnąć od Woli Krakowiańskiej prosto przez Jastrzębiec, Wole Mrokowską do Złotokłosu? :D
A po jaką cholerę ma to jeździć do Złotokłosu?
Jest to linia finansowana przez gminę Nadarzyn i ma służyć mieszkańcom tej gminy, a przede wszystkim zapewnić w miarę szybki dojazd do Warszawy a nie wycieczki turystyczno-krajoznawcze po najbliższej okolicy. Na szczęście nikt takich pomysłów nie będzie realizował.

Jeśli by miało służyć temu drugiemu, to ja poproszę o relację: Kraków Główny - Gdańsk Główny przez Młochów...

marek1979
Posty: 23
Rejestracja: 06 cze 2006, 14:52

Post autor: marek1979 » 15 lis 2007, 12:27

Dzisiaj widziałem na 733 informacjie o zawieszonych przez ZTM przystanków

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 lis 2007, 12:49

ness pisze: Wynika to z olewania oznakowania, po czesci wtornego analfabetyzmu (10 min na przeczytanie i przyswojenie sobie prostego komunikatu) albo nie przestrzeganiu ograniczenia do 50 km/h, postawionego z 500m wczesniej na TS przed tym rozjazdem.
Przecież kierowcy 401 nie jeżdżą tam szybciej niż 50 km/h. Złe jest oznakowanie i tyle.

marinheiro
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:56

Post autor: marinheiro » 17 lis 2007, 21:12

PKS w Grodzisku zaczął biadolic, że teraz na tej trasie w ich autobusach frekwencja spadła o połowę. Strasznie to dziwne...???

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 17 lis 2007, 23:24

I dobrze że spadło :) Ubić burakowozy PKS Grodzisk. Żeby 4,70zł kosztowało przejechanie 11km? Rozbój w biały dzień. za 10zł mam dobowy na wszystkie linie ztm i metro, skm, i wkd.
Szkoda ze WKD nie ma biletów zgodnych z ztm :)
Obrazek

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 18 lis 2007, 9:16

Kierowcy zupełnie nie radzą sobie z tą trasą przez Parole... Zastanawiam się jak udaje się zrealizować kurs o 3:50 z Warszawy. Wczoraj popołudniu tylko dzięki jednemu pasażerowi udało się objechać przez Parole. Część okolicznych mieszkańców nie jest skora do pomocy kierowcom... Wręcz przeciwnie mają niezłą zabawę gdy kierowca zastanawia się gdzie skręcić. Oczywiście ani jedna osoba nie wsiadła ani nie wysiadła na trasie przez Wolę Krakowiańską i Parole. Zastanawiam się czy jest potrzeba kierowania 4 kursów w DSy przez te pola i lasy.
Przystanek na pl. Poniatowskiego w kierunku Młochowa jest zupełnie zbędny.
Ciekawe czy pracownicy ZTM ustalający trasę potrafiliby w pierwszych tygodniach pokierować kierowców MZA aby ci nie zabłądzili na 733 :>

[ Dodano: 2007-11-18, 09:21 ]
Poza tym kierowcy łapią ogromne opóźnienia w drodze do Warszawy i mają niewiele postoju na pętli Okęcie.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 18 lis 2007, 9:30

Poza tym kierowcy łapią ogromne opóźnienia w drodze do Warszawy i mają niewiele postoju na pętli Okęcie.
To dotyczy wszystkich linii, a mianowicie Odcinka Janki - Warszawa.
Czyli Raszyn. 733 wyprzedza 703 w Raszynie bo ma przystanki NŻ. Wszystkie przystanki dla linii przejeżdżających dalej jak przez Raszyn powinny być NŻ.
dzidek pisze:Oczywiście ani jedna osoba nie wsiadła ani nie wysiadła na trasie przez Wolę Krakowiańską i Parole. Zastanawiam się czy jest potrzeba kierowania 4 kursów w DSy przez te pola i lasy.
W moich założeniach planowania nie było nawet tych wsi w spisie. Liczą łącznie tyle mieszkańców co cały Młochów.
Chociaż z drugiej strony należy pamiętać ze wielu nie skończyły sie jeszcze bilety PKS i nie chcą płacić za bilet ZTM, i poczekać trzeba aż sie przesiądą na linie 733.
Obrazek

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 18 lis 2007, 10:14

dzidek pisze:Kierowcy zupełnie nie radzą sobie z tą trasą przez Parole... Zastanawiam się jak udaje się zrealizować kurs o 3:50 z Warszawy. Wczoraj popołudniu tylko dzięki jednemu pasażerowi udało się objechać przez Parole. Część okolicznych mieszkańców nie jest skora do pomocy kierowcom... Wręcz przeciwnie mają niezłą zabawę gdy kierowca zastanawia się gdzie skręcić. Oczywiście ani jedna osoba nie wsiadła ani nie wysiadła na trasie przez Wolę Krakowiańską i Parole. Zastanawiam się czy jest potrzeba kierowania 4 kursów w DSy przez te pola i lasy.
Przystanek na pl. Poniatowskiego w kierunku Młochowa jest zupełnie zbędny.
Ciekawe czy pracownicy ZTM ustalający trasę potrafiliby w pierwszych tygodniach pokierować kierowców MZA aby ci nie zabłądzili na 733 :>
Potrafiliby, R-11 ma nawet komplet mapek

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 18 lis 2007, 10:17

Dęboszczak pisze:Potrafiliby, R-11 ma nawet komplet mapek
I wg. nich jeżdżą :) Zawsze przed odjazdem z Okęcia, szczególnie podczas zmiany następuje przekazanie insygniów władzy nad pojazdem.
Obrazek

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 18 lis 2007, 10:46

Dęboszczak pisze:
dzidek pisze:Kierowcy zupełnie nie radzą sobie z tą trasą przez Parole... Zastanawiam się jak udaje się zrealizować kurs o 3:50 z Warszawy. Wczoraj popołudniu tylko dzięki jednemu pasażerowi udało się objechać przez Parole. Część okolicznych mieszkańców nie jest skora do pomocy kierowcom... Wręcz przeciwnie mają niezłą zabawę gdy kierowca zastanawia się gdzie skręcić. Oczywiście ani jedna osoba nie wsiadła ani nie wysiadła na trasie przez Wolę Krakowiańską i Parole. Zastanawiam się czy jest potrzeba kierowania 4 kursów w DSy przez te pola i lasy.
Przystanek na pl. Poniatowskiego w kierunku Młochowa jest zupełnie zbędny.
Ciekawe czy pracownicy ZTM ustalający trasę potrafiliby w pierwszych tygodniach pokierować kierowców MZA aby ci nie zabłądzili na 733 :>
Potrafiliby, R-11 ma nawet komplet mapek
Mapka to jedno a jazda Ikarusem po ciemku to co innego. Nie widziałem dokładnie tych mapek ale wątpię by były dość szczegółowe a skrzyżowań różnej maści na trasie 733 jest bardzo wiele ;) o ile kierowcy z podstawową trasą bez problemu sobie radzą o tyle już z tymi wariantami niezbyt ;)

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 18 lis 2007, 10:53

dzidek pisze:
Dęboszczak pisze: Potrafiliby, R-11 ma nawet komplet mapek
Mapka to jedno a jazda Ikarusem po ciemku to co innego. Nie widziałem dokładnie tych mapek ale wątpię by były dość szczegółowe a skrzyżowań różnej maści na trasie 733 jest bardzo wiele ;) o ile kierowcy z podstawową trasą bez problemu sobie radzą o tyle już z tymi wariantami niezbyt ;)
całość trasy jest podzielona na 5 sztuk mapek, z opisami na którym skrzyżowaniu skręcić np. "za Stacją benzynową w Urzucie zajmujemy lewy pas i skręcamy w lewo na najbliższym skrzyżowaniu" trzeba tylko chcieć skorzystać z podpowiedzi

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 18 lis 2007, 10:56

W takim razie muszę postarać się o tę mapkę i sam ocenić ;)

ODPOWIEDZ